طالع بینی امروز / اول مهر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز در محیط طبیعی خود قرار دارید، اما تقاضاهایی که از شما می‌شود زمان شما را محدود کرده و بهتان اجازه نمی‌دهند آنگونه که دوست دارید زندگی کنید. شاید شما مسئولیت مالی را قبول کرده‌اید و این موضوع اکنون زندگیتان را آشفته کرده است. یا شاید موفقیت شما به واسطه رویدادهایی که خارج از حیطه کنترل شما هستند به تعویق افتاده است. هرقدر مشکل هم که جلوی راهتان باشد شما فقط باید با آنها روبرو شده و یکی یکی به آنها بپردازید تا بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید. همه آنها تا آخر هفته سر و سامان پیدا می‌کنند. امروز وقت گذرانی کردن با دوستانتان چیزی است که شما واقعاً بهش احتیاج دارید. خوشبختانه الان هم شرایط مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن فراهم است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد این روزها کار سخت و پرزحمت روزانه شما زیاد هم برایتان خسته کننده و کسل آور نباشد. شما حتی ممکن است از کار سخت و دشوار استقبال کرده و اگر در پیچیدگی های زندگی به شما کمک شود خوشحال می شوید. ممکن است از اینکه نمی توانید به دوستان خود برای کمی با هم بودن بپیوندید، مایوس شوید به خاطر اینکه شما کارهای سخت زیادی دارید که باید انجام دهید و به این خاطر تحت فشار هستید. اما باز هم،‌ ترجیح دادن کار به بازی و تفریح بهترین کاری است که می توانید بکنید. امکان دارد که شما ابتدا دیگران را تشویق بکنید که هر کاری را که دوست دارند انجام دهند با زور پیش ببرند، اما بعد شما در مورد اینکه آیا این بهترین روش بوده است به فکر می‌روید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برقراری ارتباط با افرادی که برای پیش بردن کارهایتان به آنها نیاز دارید به راحتی میسر نخواهد شد و از طرفی نیز تجهیزات مورد نیازتان نیز یا از کار افتاده و یا با سرعت بسیار کمی که دارند حرصتان را در خواهند آورد. اجازه ندهید این مسائل باعث عصبانیت شما شده و روی رفتارتان تأثیر بگذارند، این کار شما را به جایی نخواهد رساند. تا فردا شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت و خواهید توانست کندی پیشرفت کارها را جبران کنید. امروز باید به مسائل مادی خود رسیدگی کرده و به قبض ها، رسیدها و صورت حساب ها سر و سامان بدهید. این کار شاید کمی خسته کننده به نظر برسد، اما اگر دنبال دردسر نمی گردید به هر حال باید آن را انجام دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بازگشت ماه به نشان شما امروز می‌تواند امروز شما را پریشان کند همچنانکه شما را با پیغام‌های عاطفی مختلفی در برمی‌گیرد که می‌تواند کاملا با هم در تضاد باشد. در مقابل وسوسه‌هایی که شما را غرق خود کرده اند ایستادگی کنید؛ در عوض تنها از تغییرات خلقی خود و تجربیاتی که از آنها بدست می‌آورید لذت ببرید. اگرتاکنون با شیطنت و بدجنسی در مقابل تمایلات خود ایستاده بودید، اکنون زمان آن است که بدنبال آنها بروید. شما هنوز قادرید که زمانیکه دیگران به شما تکیه می‌کنند مسئولیت شان را بر عهده بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز حتی اگر شما در حال تفریح باشید، ‌اما کسی هست که می خواهد زیر پای شما را خالی کرده و شما را از خیالات زیبا و حالت سرزنده ای که دارید بیرون بیاورد. ممکن است از دست کسی که بخواهد مسئولیت های شما را به شما یادآوری کند عصبانی شوید،‌ اما این مثالی است که نباید کسی را که پیغام بدی برای شما می آورد را بکشید. فرار از واقعیت ایده جالبی به نظر نمی رسد، بلکه حقیقت می تواند بهترین دوست شما باشد. مشکلات به زودی حل خواهند شد و اوضاع به حالت عادی باز خواهد گشت، آنگاه شما خواهید توانست بی آن که به روابط خود با آنها لطمه ای زده باشید، با خیال راحت راجع به آنها حرف زده و یا حتی شوخی کنید و بخندید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد خواب های آشفته ای که شب گذشته دیده اید امروز ذهنتان را به خود مشغول کرده اند و احساساتتان را تحت تأثیر قرار داده و باعث ناراحتی شما شده اند. همین وضعیت باعث حساسیت بیش از اندازه شما شده و در نتیجه این حساسیت، واکنش هایی که به اطرافیانتان و مشکلات کوچک و بزرگی که سر راهتان قرار می گیرند خیلی شدیدتر از آنی هستند که باید باشند. یادتان باشد بیشتر وقت ها خواب هایی که می بینیم تعبیر خاصی ندارند و نباید اجازه دهید روزتان را خراب کنند. شما نیاز شدیدی به این دارید که کمی با خودتان خلوت کنید، اما در حال حاضر چنین امکانی برای شما وجود ندارد و مجبور هستید برای اطرافیانتان به اندازه کافی وقت بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید دیگران ممکن است امروز شما را به عنوان یک راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینکه به نظر می‌رسد که شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یک مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را که برای نشان دادن توانایی که برای مشخص کردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی‌است، اما سعی کنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می‌توانید در حالیکه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید. امروز روز خیلی خوبی برای سر زدن به کتاب فروشی مورد علاقه تان و خرید یک کتاب تازه منتشر شده به نظر می رسد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما ممکن است از تعهداتی که به دیگران دارید خسته شده و از اینکه راه فراری نداشته و نمی توانید برای تفریح و گردش برنامه ریزی کنید خسته و عصبانی باشید. حتی اگر فکرمی کنید که این رنجش و عصبانیت شما تمام امروز طول بکشد، اما اگر بخواهید زیاده از حد به این افکار منفی خود توجه کنید فقط انرژی تان را هدر داده اید. مطمئن باشید اگر کارهایتان را امروز به خوبی انجام دهید، ‌می توانید تعطیلات آخر هفته را در آرامش به سر برده و کمی تفریح کنید. امروز اخلاق اعضای خانواده تان زیاد مثل همیشه نیست و حال و حوصله شان زیاد سر جایش نیست. آنها به خاطر درگیری هایی که با دیگران داشته اند و یا به دلیل مشکلاتی که در استفاده از وسایلشان برایشان پیش آمده است عصبی هستند و به نفعتان است که با آنها وارد بحث نشوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است پرداخت هایی که باید در مقابل کارهایی که انجام داده بودید دریافت کنید به موقع انجام نشوند، به ویژه کارهایی که خودتان نیز برای آنها سرمایه گذاری کرده اید. امروز همچنین عملکرد کامپیوترها و دستگاه های مختلف با مشکلاتی مواجه خواهد بود، اما شما نباید اجازه بدهید این وضعیت موقتی باعث وارد شدن فشار عصبی و نگرانیتان شود. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و رفتاری که بعدا باعث پشیمانیتان شود را از خودتان نشان ندهید. خوشبختانه خیلی زود سرمایه تان به شما باز خواهد گشت و دستگاه ها و وسایل مختلف نیز روبراه خواهند شد. امروز زیاد خودتان را درگیر مسائل عمیق فلسفی نکنید و به کارهای اصلیتان برسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده شما امروز تنها کسی هستید که نقش خیلی سنگینی را به عهده گرفته اید. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید خیلی مهم باشید؛ بلکه معنی اش این است که افراد دیگر همگی روی شما حساب باز کرده اند و واقعا لازم است که یک نفر آنها را چک کند. شما خیلی خوب برای کارتان آماده شده اید، چراکه شما دقیقا می‌دانید چه کاری باید انجام دهید. اما رفتار مقتدرانه شما شاید اینجا بهترین روش برای رسیدن به هدفتان نباشد. بهتر است کمی‌ نرم تر بوده و به جای حرف زدن از عقل و منطق بیشتر حرف دلتان را بزنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما ممکن است آرزوهای و ایده های بزرگی برای امروزتان داشته باشید، و معتقد هستید که تاکنون کارهای زیادی را انجام داده اید، ‌اما به نظر می رسد اوضاع آن جوری که شما فکر می کنید پیش نمی رود و آنها بیش از روال هر روز طول می کشند. سعی کنید گیج نشوید، برای آن که احتمالا آنها حتی بیش از پیش آهسته پیش می رود. در عوض، قبول کنید که برنامه های بلند مدت شما بسیار با اهمیت تر از کارهای ساده ای هستند که شما در لیست امروزتان دارید. سعی نکنید که وظایف خود را با عجله انجام دهید، به خود آرامش داده و حساب شده عمل کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر برنامه رفتن به جایی را داشته اید نقص فنی در کامپیوتر و اینترنت و یا سایر تجهیزات می تواند باعث شود در برنامه هایتان مشکلاتی ایجاد شوند. این وضعیت می تواند باعث شود کمی گیج و عصبی شوید، اما کنترل این شرایط از دست شما خارج است و کاری به غیر از برنامه ریزی مجدد و ادامه مسیرتان از دست شما برنمی آید. بیشتر کارها به نفع شما پیش خواهند رفت و دلیلی ندارد که بخواهید نگران شوید. شما ترجیح می دهید به جای این که بیکار بگردید سرتان حسابی شلوغ باشد و با استفاده از زیرکی و ذکاوت خود بی آن که فشار زیادی روی خود احساس کنید از پس انجام تمام مسئولیت هایی که به عهده دارید بر خواهید آمد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟