طالع بینی امروز / 10 شهریور ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما تمایل دارید که موضوعی را با دوستانتان در میان بگذارید و نظر آنها را در این مورد بدانید. در نتیجه بحث های جالبی درمی گیرد. تا پایان روز نظر شما تغییر خواهد کرد. امروز شما مجذوب یکی از مافوق های خود می شوید، چه در محل کار چه در حوزه های دیگری از زندگی خود این موضوع را تجربه می کنید. با آنکه نوعی تعارض و اختلاف در ارتباط با هم تجربه می کنید، ولی این باعث می شود که کل این قضیه جالب و هیجان انگیز شود. این ارزش امتحان کردنش را دارد و بیشتر از آنکه فکرش را می کردید برایتان پاداش دارد. درسی که امروز می گیرید در چهار هفته آینده انعکاس خود را خواهد داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد موجی از نا امنی به سراغ تان آمده است، به همین خاطر تصمیم دارید که فقط روی خوش تان را به زندگی نشان دهید. اگر کورکورانه مثبت اندیش باشید ممکن است همه چیز غلط پیش برود. ارزشی ندارد که حقیقت درون تان را پنهان کنید، خودتان را درگیر اموری که به نفع تان نیست نکنید. حقیقت را بگویید و برای تان مهم نباشد که دیگران چه واکنشی نشان خواهند داد. یادتان باشد که شما می توانید فقط خودتان را تحت فرمان داشته باشید. شاید به مسیری که می روید اعتماد داشته باشید، اما بدانید که احتمال لغزش وجودارد، پس سرعت تان را بیش از حد زیاد نکنید. شجاعت بیهوده نشان ندهید و بی احتیاطی نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز از سوی یک دوست، همکار، یا عشقتان یک تماس تلفنی غیرمنتظره دریافت می کنید. این فرد با موقعیت بدی روبرو شده است و باید روی بهبود شرایط تمرکز کند. شما به او پیشنهاد کمک می کنید و او اشتیاق کمی نشان می دهد، زیرا دوست دارد به تنهایی این موضوع را رفع و رجوع کند. شما باید از او حمایت کنید ولی در عین حال مشکلات او را مشکل خودتان فرض نکنید. اگر اخیراً در رابطه ای عالی قرار گرفته اید و به همان سرعت هم اشتیاقتان فروکش کرده است، روحیه خود را نبازید. شما موقتاً دوری می گزینید، ولی این دوام زیادی ندارد. یکی از شما باید کوتاه بیاید، ولی حتی اگر خرجش یک کادوی گران یا شام لوکسی باشد، ارزش تلاش کردن برایش را دارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که از کانون توجه خارج شده اید، پس فرصتی به دست آمده تا پشت پرده به کارهای تان بپردازید. اما تمایلی ندارید که مدت طولانی به درون لاک خودتان فرو بروید، زیرا دوست دارید که به فعالیت های اجتماعی بپردازید. دل تان می خواهد که هرچه زودتر تصمیم بگیرید، اما بین دو چیز کاملاً متفاوت گیر افتاده اید. اما به شما توصیه می شود که خودتان را درگیر تصمیم گیری نکنید، زیرا اگر با جریانات پیش بروید خوشحال تر خواهید بود. نقشه هایی که در شش ماه گذشته کشیده بودید، در حال به ثمر رسیدن هستند. حالا زمان ارزیابی موقعیت و انجام تعدیلات لازم است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر مقدور بود، بهتر است بیرون بروید زیرا روز خوبی برای این کار است. همچنین روز بسیار خوبی برای ورزش در هوای آزاد است. با خودتان کتابی هم ببرید و افکارتان را جمع و جور کنید. امروز باید تلاش هایی صورت دهید و رابطه خود را بهتر کنید و مشکلات را از بین ببرید. شاید یادتان نیاید که شما و عشقتان چرا دعوا کرده اید، ولی باید شروع به صحبت با هم نمایید. حتی اگر برداشتن قدم اول برایتان سخت است، ولی ارزش تلاش را دارد. هر دوی شما تمایل زیادی به با هم بودن دارید. در چهار هفته آینده، باید انتظار داشته باشید که مسائل کاری شما به نقطه ای حیاتی و بحرانی برسد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ماه گذشته اعتماد به نفس پایینی داشتید، اما حالا همه چیز در حال عوض شدن است و رو به بهبودی می رود. رویکرد شما یک باره تغییر نخواهد کرد، اما هر روز که می گذرد احساس به مراتب بهتری خواهید داشت. بگذارید اتفاقات پیش رو روال طبیعی خود را طی کند و مطمئن باشید که روزهای بهتری در راه اند. خودتان را باور داشته باشید. خلاقیت خود را به کار بگیرید تا ابرهای شک و تردید را کنار بزنید. شما از همین امروز یک فاز بلندمدت را آغاز می کنید که در طی آن از منابع و دارایی های خود محافظت می کنید و بجای حریص بودن، بیشتر برنامه ریزی می کنید. به آنچه دارید فکر کنید و خدا را شکرگزار باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شما تماس های زیادی دریافت می کنید و ملاقات های سرزده زیادی خواهید داشت. آماده باشید و دقت و تمرکز کنید. شما در آستین تان برنامه ها و نقشه هایی دارید. اگر شما از رفتن به جایی اجتناب می کنید، می توانید بگویید که امروز رئیستان به شما اضافه کار داده است. به احتمال زیاد همینطور هم می شود. شما هم اضافه کار می گیرید و هم از این موقعیت خلاص می شوید. برای آنکه امروز بطور مثبتی بتوانید کار کنید باید لوازم خود را عوض کنید. یک دوره چهار هفته ای از امروز آغاز می شود که برای شما که محتاط و گوشه گیر هستید اهمیت فراوانی دارد. زمان حرکات ریسک دار و بدون احتیاط گذشته است. پس دقت کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر متوجه شوید که کسی دارد بخش مهمی از اطلاعات را از شما پنهان می کند ممکن است اذیت شوید، اما این قابلیت را دارید که شرایط تحت کنترل خودتان درآورید. اعتماد به نفس داشته باشید تا همه چیز عوض شود، پس به خودتان شک نکنید. اکنون به شما پیشنهاد می شود که به زوایای پنهان ذهن تان رجوع کنید و ببینید ضمیر ناخودآگاه تان به شما چه می گوید. می توانید خوشبختی را از جاهایی پیدا کنید که انتظارش را ندارید. سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید و کاری که باید انجام دهید را انجام دهید. امروز شانس آن را دارید که آن فرد خاص را که روحیه رئیس مآبانه اش شما را مجذوب کرده، بهتر بشناسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر می خواهید امور مالی خود را جمع و جور کنید، امروز شاید بهترین روز برای این کار نباشد. فعلاً این کار را کنار بگذارید. جنبه سبک تر زندگی را در نظر بگیرید. در کنار دوستان و خانواده باشید و با هم بیرون بروید. شما می توان امروز را در باغ وحش یا پارک بگذرانید. با هم بخندید و شاد باشید و مسائل جدی تر را برای روزهای آینده بگذارید. امروز فضای بین شما و عشقتان کمی سنگین می شود. هیچ کدام از شما در چنین موقعیتی نمی خواهید چیزی را فاش کنید. ولی یکی از شما دو نفر باید این یخ را دیر یا زود بشکند. اگر بتوانید بر این ناراحتی ها غلبه کنید و اولین قدم را بردارید، همه چیز به میزان قابل توجهی بهبود می یابد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز از سوی دوست یا آشنایی که مدتهاست او را ندیده اید تماسی دریافت می کنید. این شخص اعلام می کند که می خواهد به دیدن شما بیاید و خیلی زود پیش شما می آید. شما و خانواده تان تلاش خود را می کنید تا خانه را برای پذیرایی از مهمان مرتب کنید. شما از دیدن او خوشحال می شوید، ولی این خبر باعث می شود که موقتاً هل شوید و هیجان بگیرید. اگر به نظر می رسد که موانعی هست که نمی گذارد با عشقتان ارتباط برقرار کنید، زیاد نگران نشوید. برای تصحیح این موقعیت می توانید کارهای زیادی بکنید. باید اولین قدم را برای شروع صحبت بردارید و حداقل کمی کوتاه بیایید. بعد از آن دیگر لازم نیست کار زیادی بکنید، زیرا همه چیز خود به خود روی روال می افتد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون برای این که از عمل کردن به قول هایی که داده اید فرار کنید می خواهید به رویاهای غیر واقعی فکر کنید. شاید قصد و نیت بدی نداشته باشید، اما موضوع این است که مهلت زیادی ندارید و هنوز نمی دانید که چه طور باید به تعهدات تان عمل کنید. حتی یک چیز کوچک ممکن است به یک موضوع جدی تبدیل شود. راهکاری را که در پیش گرفته اید یک باره تغییر ندهید، چند روزی صبر کنید ببینید چه پیش می آید. اهداف کوتاه مدت جدیدی برای خود می سازید که مستلزم کار زیادی هستند. باید تماس های تلفنی زیادی بگیرید و خرده کاری های فراوانی را تمام کنید. این برای اهداف گروهی در بلندمدت خوب است، ولی فعلاً همه را دیوانه می کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از گستاخی به دور باشید و احترام والدین تان را نگه دارید. آنها اگر حرفی می‌زنند صلاح و مصلحت شما را می‌خواهند، اگر حرفشان نادرست بود سعی نکنید که با تندی دل آنها را بشکنید. آرامش خود را حفظ کنید و در این مواقع سعی کنید که سکوت اختیار کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟