طالع بینی امروز / 8 شهریور ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز چشمانتان را ببندید و با تکیه به حس درونیتان به سوی هدفی که در سر دارید بپرید و خیلی هم بلند بپرید و به خودتان اطمینان داشته باشید و خیالتان راحت باشد که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. امروز آنهایی که خنده را به لب هایتان می آورند برای شما بسیار جذاب هستند. این افراد همان هایی هستند که در حال حاضر باید در نزدیکی خود نگه دارید زیرا داشتن انرژی و نگاهی مثبت شما را به طور ناخودآگاه در مسیری مثبت و درست قرار خواهد داد. به جای این که بگذارید اتفاقاتی که در دنیای اطرافتان پیش می آیند باعث افسردگیتان شوند سعی کنید از زندگیتان لذت ببرید. این نگاه شماست که تعیین می کند زندگی زیبا هست یا نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد گاهی وقت ها ظاهرتان چنان خونسرد به نظر می رسد که دیگران اصلاً متوجه نمی شوند که در درون تان چه غوغایی برپاست. ممکن است سعی کنید آن چه را در درون تان می گذرد پنهان کنید. اما این راهکار امروز به دردتان نمی خورد، زیرا فعلاً این احساسات تان هستند که راهنمای شما شده اند. برای این که احساسات تان را بیان کنید باید به دنبال راه های خلاقانه بگردید، در غیر این صورت دیگران هرگز شما را نخواهند شناخت. شاید به نظرتان سخت و خطرآفرین برسد، اما به نفع تان است که احساسات تان را فاش کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تمایل دارید به کارهایی دست بزنید که احساس لذت را برای تان به ارمغان می آورند، اما یک ندای درونی به شما می گوید که اکنون زمان مناسبی برای تفریح و سبک سری نیست. البته ممکن است به این توصیه ی محتاطانه و منطقی توجه نکنید. با این که می دانید چه چیزی به نفع تان است، اما هنوز هم سرکشانه می خواهید که به این سو و آن سو بروید و دنبال هوس های تان باشید. اما وجدان شما راحت تان نمی گذارد؛ تنها راهی که می توانید در پیش بگیرید تا وجدان تان را ساکت این است که به تعهدات تان عمل کنید و بعد به سراغ شادی و تفریح بروید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد چیزهایی که برای شما دارای ارزش هستند دارند تغییر می کنند؛ آنچه زمانی برایتان بسیار مهم بود اکنون دیگر اهمیت چندانی ندارد. متأسفانه آنقدر افکار مختلف در سرتان هستند که نمی توانید تصمیم بگیرید چه جهتی را باید در پیش بگیرید. با این حال باید پیش از آن که بخواهید شخص دیگری را وارد این ماجرا کنید کمی صبر کنید و خودتان جوانب مختلف را در نظر بگیرید. بار دیگر و به ویژه در مورد روابطتان با دیگران، اولویت هایتان را از نظر بگذرانید و به جای این که به رقابت فکر کنید برای همکاری تلاش کنید. مواظب باشید بیش از اندازه به دیگران وعده و وعید ندهید، آنها در مقابل به این اندازه ای که شما فکر می کنید برایتان وقت و انرژی نخواهند گذاشت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگرچه شما در حالیکه به تغییرات ایجاد شده در محل کارتان واکنش نشان می دهید و برای روبرو شدن با مسئولیتهای جدید خود تلاش می کنید، اما بالاخره از حقه های اداری خسته شده و تصمیم می گیرید که در این بازی ها شرکت نکنید! اما این نوع کناره گیری سیاستمدارانه در نوع خودش خیلی قوی و محکم است، برای اینکه دیگران می فهمند شما قبل از اینکه هر کاری را انجام دهید به عواقب عکس العمل های شغلی خود آگاهی کامل دارید. اما شما که می خواهید هفته ها و ماه های آینده شغلتان را داشته باشید، سعی کنید تمام پلهای پشت سرتان را خراب نکنید!

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است که امروز شما مجبور شوید برنامه‌هایتان را تغییر دهید، اما شما ابتدا باید چندین بار کارهایتان را بررسی کرده و نسبت به اینکه این تغییرات کاملاً لازم بوده‌اند، اطمینان حاصل کنید. اگر شما فکر می‌کنید که بدون هماهنگ بودن با اطرافیانتان قادر خواهید بود روز را به آخر برسانید، می‌توانید باعث عصبانیت یک همکار شوید. طبیعتاً عصبانی کردن دیگران بهترین شیوه نیست؛ سازگاری داشتن می‌تواند زندگی هر فردی را ساده‌تر کند. امروز چرخه ای از خلاقیت به پایان می رسد، بنابراین بهترین کار این است که هر پروژه ای که قبلا شروع کرده بودید را به پایان برسانید و کاری جدید را شروع کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید خودتان را به عنوان فردی پیشرو که می خواهد برای اولین بارز مرزی را پشت سر بگذارد در نظر بگیرید. اهمیت خودتان را قبول کرده و تأیید کنید. خودتان، حقوق و عقایدتان را باور داشته باشید، تردید و بلاتکلیفی تنها اثراتی منفی و بازدارنده روی عملکردتان خواهد داشت. به جای رفتار منفعلانه سعی کنید در هر شرایطی نقشی فعال در زندگی خود داشته باشید و در رویارویی با مشکلاتی که امروز ممکن است در برابرتان قرار بگیرند شجاع باشید تا پاداشی که لیاقتش را دارید دریافت کنید. اگر نسبت به اهدافتان شور و اشتیاق لازم را داشته باشید ایستادگی در مقابل عوامل بازدارنده درونیتان برای شما راحت تر خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد معمولاً دوست دارید وقتی همه چیز خیلی جدی می شود، کمی اوضاع را از حالت خشکی دربیاورید. البته این حرکت شما برای گریز از تاریکی به معنی ترس نیست، بلکه این راهی است که در پیش گرفته اید تا انرژی های اطراف تان را که از تعادل خارج شده اند نظم و ترتیب ببخشید. اما اکنون در گردابی از جریان های پیچیده گرفتار شده اید. سعی کنید حقیقتی را که از چشم ها پنهان شده نادیده نگیرید. فقط کافی است یک نفس عمیق بکشید و سپس همگام با احساسات تان حرکت کنید. اگر جرأت به خرج دهید و همه چیز را عمقی بررسی کنید، می توانید به دیدگاه های تازه دست پیدا کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر دیگران در طول روز طوری صحبت کنند که مطابق با سلیقه شما نباشد، شاید عصبانیت شما افزایش پیدا کند. عجیب اینکه اگر شما تمایل داشته باشید که فکرتان را تغییر دهید، دیگران بیشتر آشفته خواهند شد. آنها به اشتباه فکر می‌کنند که شما نمی‌دانید که چه می‌خواهید، در حالیکه حقیقت این است که شما فقط به بررسی کردن ایده‌های مختلف می‌پردازید. اگر می‌خواهید دیگران با شما همراه باشند باید با مدرا با آنها رفتار کنید. امروز ارتباط برقرار کردن با دیگران برایتان بسیار لذت بخش شده است به قدری که دوست دارید تمام وقت تان را با همکاران و دوستان تان به حرف زدن بگذرانید اما مراقب باشید زیرا این کار شما را از کارهایتان عقب می اندازد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده ممکن است امروز احساس متضادی داشته باشید چرا که احساس می‌کنید حجم زیادی از شلوغی و همهمه در اطراف تان آغاز و ناگهان محو می‌شود. شما از اینکه در کارتان وقفه ایجاد شده همزمان احساس خشنودی و ناراحتی می‌کنید. اما نگران نباشید؛ انرژی بالای شما هنوز همین دور و اطراف است. ضمنا از این فرصت استفاده کنید و خود را شارژ کرده و انرژی خود را افزایش دهید. در روزهایی که پیش رو دارید این انرژی احیا شده بدردتان خواهد خورد. ورود بهرام به دومین خانه تان یعنی خانه “مادیات و مسائل مالی” شما را تشویق می‌کند که به جای اینکه بیرون رفته و چیزهایی که نیاز ندارید بخرید پول‌هایتان را پس انداز کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما بدون آن که خودتان دلیل آن را بدانید تنش را در دنیای اطرافتان احساس می کنید. این احساس تنش و چالش ممکن است برای شما ایجاد نگرانی کند و به همین دلیل داشتن برخوردی منطقی با هر شخص و یا موقعیتی برای شما بسیار دشوار خواهد بود. وقتی دیگران کارهایتان را تأیید نمی کنند فکر نکنید این موضوع از روی دشمنی آنها با شماست. واکنش آنها به خود شما نیست،بلکه به رفتارتان و به احتمال خیلی زیاد هم از روی خیرخواهی آنها است. امروز حتما وقتی را هم برای فعالیت های جسمانی و ورزشی کنار بگذارید، باور کنید برای تخلیه فشارهای کاری و عاطفی که رویتان هستند نیاز شدیدی به این کار دارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است تصمیم بگیرید که دست به کارهای خیلی بزرگ بزنید، زیرا به هر کجا که نگاه می کنید فرصت های چشم گیری را می بینید که انتظارتان را می کشند. متأسفانه، اگر با اعتماد به نفس بیش از حد در مسیر پیش بروید ممکن است برای خودتان مشکل درست کنید. دیگران هم متوجه احساسات شما شده اند و این که حتی حاضرید به خاطر احساساتی که دارید به تنهایی به مسیرتان ادامه دهید. به حرف هایی که می زنید دقت کنید؛ سعی نکنید احساسات تان را طوری بیان کنید که باعث ناراحتی دیگران شوید. لزومی ندارد که برنامه های خود را با شتاب جلو ببرید، این خودتان هستید که این ضرورت را ایجاد کرده اید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟