طالع بینی امروز / 5 شهریور ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به نظر می رسد که با شور و اشتیاق در مسیر دستیابی به اهداف تان غرق شده اید. متأسفانه، اگر تصمیم بگیرید که خودتان را بیش از حد توان تان درگیر کنید، پیشرفت چندانی حاصل نخواهد شد. امروز ممکن است فوراً در مقابل دیگران واکنش نشان دهید و ذخیره ی انرژی خود را سریع تر از زمانی که فکرش را می کردید به پایان برسانید. بنابراین هوشمندانه ترین راهکار این است که فعلاً آهسته و پیوسته پیش بروید تا بتوانید به انتهای مسیر راه پیدا کنید. امروز از شما خواسته می شود که قولی داده و یا تعهد و مسئولیتی را بپذیرید و به احتمال زیاد این موضوع در ارتباط با زندگی عاطفیتان خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اخیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برهه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد. امروز باید بیشتر مواظب حرف هایتان باشید، زیرا اگر حواستان را خوب جمع نکنید ممکن است چیزهایی را فاش کنید که دلتان نمی خواسته و یا آمادگی لازم برای حرف زدن در مورد آنها را نداشته اید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به جای اینکه مدام از این شاخه به آن شاخه پریده و هر کدام از وظایف خود را ناتمام و بسرعت انجام دهید آنها را به وقت دیگری موکول کنید. این تصمیم شماست که یک معتاد به تلویزیون باشید یا اینکه برای خود خلوتی پیدا کنید و درباره زندگی تان بیندیشید. شاید به نظر دیگران تنبل و بی تحرک برسید؛ اما به خاطر این است که آنها شما را درک نمی‌کنند. عطارد منطقی با سیاره حاکم شما ونوس متصل شده است وبه شما اجازه می‌دهد که به جای اینکه فقط صحبت کنید به خودتان خوش بگذرانید. شاید بهتر باشد امروز زمانی را با خود تنها باشید و به خواسته ها و نیازهای خود توجه کنید. ببینید چگونه می توانید در مسیر موفقیت های بیشتر گام بردارید. هر ایده ای به ذهنتان رسید، یادداشت کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است تصمیم بگیرید که عضوی در پیشبرد اهداف کس دیگری باشید، به ویژه اگر احساس کنید که باید کنترل امور را به دست دیگران بسپارید. گاهی اگر در نقش یک مسافر باشید که راننده اش کس دیگری است برای تان بهتر است. اصلاً اهمیتی ندارد که اکنون چه نوع فعالیت هایی را در برنامه ای که دارید تنظیم کرده اید، اما فقط کمی تغییر می تواند خنده را دوباره بر لب های تان بنشاند. بدانید که اگر گاهی در نقش یک پشتیبان ظاهر شوید سریع تر می توانید به اهداف تان دست پیدا کنید، تا این که خودتان ستاره ی نمایش باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد رویاهایی که از دوران کودگی در سر داشتید، این رویاهای نیز با رشد شما بزرگ شده اند، این رویاهای شما را بیش از پیش مشوش کرده اند و باعث شده اند که نتوانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید. شما به رویاهایتان زیاد اهمیت می‌دهید بهتر است از فکر رویاها بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید. زیرا رویاها دوام چندانی ندارند، گاهی مانند پوشالی تو خالی هستند و می‌توانند واقعیت زندگی شما را از بین ببرند. با وجود این رویاها و توهمات، شما در یک خواب غفلت به سر می‌برید اما به دلیل انعاطاف پذیری زیادی که دارید به راحتی می‌توانید به این رویاها خاتمه دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید. دوستان پیشنهادات خوبی دارند و از این که درکنارتان هستند خوشحال می شوید.اگر به حمایت روحی احتیاج دارید در حال حاضر همه حامی شما هستند.سعی کنید سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید تا آرامش پیدا کنید. روز بسیار خوبی برای ایده پردازی و تصمیم گیری است. آن شهامتی که برای قدم گذاشتن در مسیر خواسته های خود نیاز داشتید را امروز به دست می آورید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شما امروز برای دست یابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب “مثبت” را قبول کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستری‌های زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزی‌های دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول می‌کشد. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد. هر استرس عاطفی که احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید و اگر فکر می کنید یک جای کار ایراد دارد به آن بپردازید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز برای دست یابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب “مثبت” را قبول کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستری‌های زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزی‌های دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول می‌کشد. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد. امروز شاید رابطه میان شما و فرد موردعلاقه تان چندان واضح نباشد. نمی دانید چه اتفاقی در حال روی دادن است. اما نباید نگران باشید. همه چیز خوب است و فقط کمی دیدگاه ما دچار خدشه شده که مقطعی است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است احساس کنید که نیاز به ماجراجویی دارید. حتی اگر مسئولیت های مهمی به عهده داشته باشید، باز هم ممکن است تعهدات تان را نادیده بگیرید و وقت تان را صرف امور دل انگیز کنید. اگرچه اکنون احساس می کنید که شکست ناپذیر هستید، اما شاید نتوانید به راحتی از این مخمصه فرار کنید. اگر به خاطر اعمال تند و شدید مورد بازخواست قرار گرفتید تعجب نکنید، زیرا معمولاً بدون اندیشیدن به عواقب کاری که انجام می دهید وارد عمل می شوید. به شما توصیه می شود قبل از این که دست به کار شوید تا ده شماره بشمارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است احساس کنید که نیاز به ماجراجویی دارید. حتی اگر مسئولیت های مهمی به عهده داشته باشید، باز هم ممکن است تعهدات تان را نادیده بگیرید و وقت تان را صرف امور دل انگیز کنید. اگرچه اکنون احساس می کنید که شکست ناپذیر هستید، اما شاید نتوانید به راحتی از این مخمصه فرار کنید. اگر به خاطر اعمال تند و شدید مورد بازخواست قرار گرفتید تعجب نکنید، زیرا معمولاً بدون اندیشیدن به عواقب کاری که انجام می دهید وارد عمل می شوید. به شما توصیه می شود قبل از این که دست به کار شوید تا ده شماره بشمارید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟