طالع بینی امروز / 13 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز انرژی و شور و نشاطی مضاعف در خود احساس می کنید. به همین دلیل ممکن است در روابط عاطفی خود رفتارهایی که با ریسک همراه هستند داشته باشید و احساسات و حرف هایی را به زبان بیاورید که از نتیجه آنها مطمئن نیستید. مواظب باشید از گفته هایتان پشیمان نشوید. هفته گذشته حسابی خودتان را تحت فشار گذاشتید و با بار مسئولیت های فراوان خودتان را خسته کردید. امروز وقت استراحت مطلق است. تا هروقت که دلتان می خواهد بخوابید و خستگی این هفته را از تن به در کنید. بعد از یک استراحت کامل وقت رسیدن به خانه و خانواده خواهد بود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به نظر می رسد که دقیقاً می دانید چه می خواهید و تمایل دارید افکارتان را با ذکر جزییات برای دیگران توضیح دهید. البته شما فقط می خواهید نظرتان را بگویید، اما اگر دیگران فکر کنند که قصد شما بزرگ نمایی موقعیت تان است شاید منظورتان را متوجه نشوند. اکنون به شما توصیه می شود که تا حد امکان زیاد حرف نزنید. کمی دیرتر که فشارها فروکش کرد می توانید همه چیز را به تفصیل شرح دهید، آن وقت شنونده های تان هم با دقت بیشتری به شما گوش خواهند سپرد. اکنون باید پا پیش بگذارید و توانایی های تان را به همه نشان دهید. به احساسات تان اطمینان کنید و نگذارید که این فرصت از کف تان برود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز آنقدر سر حال و پر شور و نشاط هستید که اصلا تحمل این که بخواهید بعداز ظهر آرامی را در خانه بگذرانید را ندارید. شما امروز ارتباط خوبی با کودک درونتان دارید و می خواهید او را راحت بگذارید تا هر چقدر که دلش می خواهد بازیگوشی کند. دوستانتان را به خانه خود دعوت کرده و یا در یک کافه یا رستوران دور هم جمع شوید. هر چقدر دور و برتان شلوغتر باشد لذت بیشتری از روز تعطیلتان خواهید برد. شخصیت جذاب و رفتار گرم و صمیمی شما اثرات مثبت و ماندگاری روی اطرافیانتان می گذارد و در هر جمعی که حاضر شوید می توانید خیلی راحت با بقیه ارتباط برقرار کنید، این موضوع می تواند زمینه ساز یک رابطه جدید عاشقانه باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد رویاهای تان آن قدر زنده به نظر می رسند که می خواهید به محض بیدار شدن از خواب آن ها را برای دیگران تعریف کنید. اما شاید بهتر باشد که امروز چیزی نگویید و ساکت بمانید. این که دوست دارید درباره ی چیزهایی که در فکر و قلب تان می گذرد صحبت کنید اشکالی ندارد، فقط باید منتظر یک زمان مناسب باشید. یادتان باشد که اطرافیان تان هم ماجراهایی برای تعریف کردن دارند و شما می توانید با گوش دادن به آن ها زندگی خود را پربارتر کنید. صبوری به خرج دهید تا شخصیت بهتری از خود بسازید و در حال حاضر به دیگران فرصت دهید که در کانون توجه باشند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بحث کردن با دیگران و مجبور کردن آنها به گرفتن تصمیماتی که خودشان راضی به آنها نیستند برای شما عواقب خوبی به همراه نخواهد داشت، نظرتان را به آنها بگویید و اجازه بدهید خودشان همان کاری که صلاح می دهند را انجام دهند. امروز دلتان می خواهید در خانه بمانید و تمایل چندانی به فعالیت های اجتماعی ندارید. بد نیست گاهی وقتتان را فقط صرف خانه و خانواده تان بکنید و جایی نروید. احساس می کنید در وضعیت سختی گیر افتاده اید، دلتان می خواهد در زندگیتان تغییر ایجاد کرده و راه جدیدی در پیش بگیرید اما عادت به روال فعلی زندگیتان دست و پایتان را بسته است. این زنجیر ها را بشکنید تا پیشرفت کُند زندگی فعلیتان را به یک جهش بزرگ ناگهانی تبدیل کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز می توانید فشارهایی را که به شما وارد می شود حس کنید، اما هنوز هم نسبت به تغییراتی که در جریان اند خوش بین هستید. حتی اگر همه چیز تحت فرمان شما بود، باز هم بهتر است به نقاط منفی قضیه توجه کنید. امروز نباید چیزی را پنهان کنید، زیرا با این کار فقط به مشکلات دامن زده اید. می توانید از یک نفر دیگر هم نظرخواهی کنید تا همه چیز برای تان روشن تر شود. امروز دقیقاً همان وقتی است که باید دست به کار شوید، اما اول از همه باید خودتان را راضی کنید و ببینید که آیا آماده هستید یا خیر. یادتان باشد که هر چه بیشتر درنگ کنید شرایط برای تان سخت تر خواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید با وجود این که مشکلاتی که در برقراری ارتباط با دیگران دارید می توانند امروز برای شما دردسرهای زیادی به همراه داشته باشند، شما امکانات لازم برای از بین بردن هر گونه سوء تفاهمی که به وجود بیاید را در اختیار دارید. چه بخواهید روزتان را در کنار دوستان خود و چه در خانه و به تنهایی بگذرانید، خیالتان راحت باشد که حتی اگر مجبور شوید گاهی خودتان دست به کار شده و در پیش بردن کارها دخالت کنید، همه چیز کم و بیش همان طوری که خودتان برنامه ریزی کرده اید پیش خواهد رفت. هر رویایی که بخواهید را می توانید در سرتان بپرورانید، اکا فکر نکنید که قرار است جادویی به کمک شما بیاید، برای خواسته هایتان باید زحمت کشیده و تلاش کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به شدت تمایل دارید که بدون توقف به مسیرتان ادامه دهید، اما ممکن است این عدم توقف باعث شود که بعضی جزییات را که می توانند مانع پیشرفت تان شوند نبینید. البته این هم توصیه نمی شود که خودتان را آن قدر درگیر جزییات کنید که اصلاً نتوانید کاری از پیش ببرید. اکنون باید دست به کار شوید، اما حواس تان باشد که کورکورانه و با سرعت زیاد پیش نروید. به شما توصیه می شود که برنامه های تان را به تدریج عملی کنید. بهتر است کاری را که می خواهید انجام دهید همان بار اول در آن دقت کنید تا بعد مجبور نشوید که دوباره انجام اش دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ذهنتان سرشار از ایده های جدید اما کمی عجیب و غریب است و به همین دلیل هم نسبت به این که آیا این افکار و ایده ها ارزش دنبال کردن را دارند دچار تردید شده اید. توانایی های خود را دست کم نگیرید و خلاقیت خود را سرکوب نکنید، فهمیدن میزان عمل گرایانه بودن این ایده ها کار چندان سختی نیست. امروز انرژی جسمی فراوانی دارید و احساس می کنید از پس انجام هر کار فیزیکی بر می آیید. چرا حالا که روز تعطیل است فرصت را غنیمت نمی شمارید و فعالیت ورزشی مورد علاقه تان را انجام نمی دهید؟ تمام بعد از ظهر را برای لم دادن جلوی تلویزیون همراه با دوستتان وقت خواهید داشت، فعلا کمی تکان به خودتان بدهید و از خانه بیرون بروید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز دچار اضطراب و نگرانی هستید، زیرا نمی دانید که چه اندازه از افکارتان را باید با دیگران در میان بگذارید. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که حرف نزنید، زیرا به زبان آوردن رویاهای تان انگیزه شما را خواهد گرفت. اما هنوز دل تان می خواهد که با دیگران حرف بزنید و به آنها بگویید که چه چیزهایی برای شما مهم است. این که به مسیرتان ادامه دهید و چیزی را برای دیگران توضیح ندهید شاید گیج کننده به نظر برسد، اما می توانید کمی از افکارتان را با صمیمی ترین دوستان تان در میان بگذارید تا در جریان امور قرار بگیرند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد قبل از این که یک جر و بحث نسبتا تند به یک جنگ تمام عیار تبدیل شود کمی عقلتان را به کار بیندازید و ببینید دارید سر چه چیزی بحث می کنید؟ آیا اصلا موضوع بحث را درک کرده اید؟ با وجود این که امروز توانایی بسیاری در داع از نظرات خود دارید، بحث و جدال کاری بیهوده و بی نتیجه خواهد بود. اگر نمی توانید در آرامش با هم صحبت کنید از این موقعیت فاصله گرقته و صبر کنید تا اوضاع آرام شود. احساس می کنید کسی که دوست دارید از روی قصد و غرض دارد آزارتان می دهد. کافی است کمی از وقتتان را در اختیار او بگذارید تا ببینید تنها چیزی که او می خواهد توجه شما است و هر کاری که می کند برای جلب توجه است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تصمیم دارید که به رییس و همکاران تان نشان دهید که می توانند روی شما حساب کنند، زیرا به نظر می رسد که اخیراً فکرهای دیگری درباره ی شما کرده اند. یادتان باشد که شما مجبور نیستید خودتان را به دیگران ثابت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تردیدهای تان را کنار بزنید و حواس تان به اتفاقاتی که می افتد باشد تا اقدامات لازم را در پیش بگیرید. متأسفانه امروز ممکن است خودتان مانع پیشرفت اهداف تان شوید. به شما توصیه می شود که اجازه دهید حس ششم تان شما را در مسیر آینده هدایت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟