طالع بینی امروز / 7 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز انگیزه ی کافی ندارید، به همین خاطر ممکن است بدون این که تلاش زیادی از خود نشان دهید مسیرتان را طی کنید. آن چه اکنون اهمیت دارد جنبه های اجتماعی شغل تان است. حتی اگر امروز مجبور نیستید که به سر کار بروید، به شما توصیه می شود حتماً از منزل خارج شوید. به این ترتیب می توانید ذهن تان را که از بار سنگین مسئولیت ها و پیچیدگی های روابط تان خسته شده کمی آرام تر کنید. فقط یادتان باشد که نمی توانید از واقعیت فرار کنید، زیرا همیشه منتظر شماست تا به آن رجوع کنید. اما حالا که فرصت درنگ پیش آمده می توانید از آن لذت ببرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شاید پیشنهادها و فرصت هایی برای افزایش دادن درآمدتان در اختیار شما قرار بگیرند. ممکن است فرصتی برای پیشرفت در کار فعلیتان برای شما پیش بیاید و یا کار جدیدی به شما پیشنهاد شود و یا ایده ای برای آغاز کار و حرفه خودتان به سرتان بزند. شما وقت و انرژی زیادی را صرف بررسی این فرصت جدید خواهید کرد و اطرافیانتان نیز با کمال میل شما را در این زمینه راهنمایی خواهند نمود. دید مثبتی که شما به این موضوع دارید باعث خواهد شد که فرصت های بیشتری را به سوی خود جذب کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دوست دارید که صمیمیت های تان را بیشتر کنید، اما به نظر می رسد که این خواسته ی شما اکنون چندان عملی نباشد، زیرا خواسته های احساسی تان را نمی توانید به راحتی در قالب کلمات بیان کنید. اما نگران نباشید، تا آخر این ماه فرصت دارید که جمله های مناسب برای انتقال پیام تان بسازید. سعی نکنید این فرآیند را سرعت ببخشید، زیرا اگر شتاب کنید شاید مجبور شوید که همه چیز را از نو شروع کنید. دیگران با دیدن درک بالایی که شما از افکار، احساسات و نیازهای آنها دارید شگفت زده خواهند شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دنیا ناگهان برایتان به جایی پر از سر و صدا و همهمه تبدیل شده است و شما در این فکر هستید که چطور می توانید آرامش را به زندگیتان بازگردانید. راه حل های موقتی هم شما را راضی نمی کنند و شما به دنبال راهی هستید که بتواند این مشکل را برای همیشه حل کند. خوشبختانه شما در حال حاضر قدرت تحلیلی بالایی دارید و با دقت و توجهتان می توانید پیشرفت زیادی در این زمینه داشته باشید. امروز شما ایده های خلاقانه ی بسیار زیادی دارید که به روش های مختلفی ممکن است خودشان را بروز بدهند، از انجام کارهای هنری رفته تا پیدا کردن راه جدیدی برای افزای درآمدتان؛ از این فرصت خوب استفاده کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز می توانید یک مشکل قدیمی را حل کنید، اما به شرط این که با یک رویکرد جدید به سراغ آن بروید. بد نیست به کسانی که دوست شان دارید توجه کنید، اما حالا که از خواسته های غیر منطقی آن ها در امان هستید، میل دارید که بیشتر وقت تان را صرف کار و حرفه ی خود کنید. پس به آن ها بگویید که شما نیز احتیاج دارید اوقاتی را به خودتان اختصاص دهید. وقتی با انرژی دوباره پیش آن ها برگشتید، حتماً به خاطر انتخاب تان تحسین خواهید شد. امروز حس ششم شما می تواند زمینه ساز مکالمات خیلی جالبی با اطرافیانتان باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما آنقدر حرف برای زدن دارید که به دوستان و اطرافیان خود فرصت نخواهید داد حتی یک جمله از حرف هایشان را به آخر برسانند. البته این پرحرفی امروزتان اصلا آزار دهنده نیست و جذابیت خاصی به شما بخشیده است و با ایده هایی که دارید اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار خواهید داد. شما هیچ حرف بی پایه و اساسی نمی زنید و تا زمانی که از صحت آنچه می گویید اطمینان کامل نداشته باشید حرفی نخواهید زد و همین باعث خواهد شد که مورد اعتماد همه باشید. امروز خودتان را آماده کنید تا به نیازهای دوستان و اعضای خانواده توجه و رسیدگی کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید اکنون احتیاج دارید که کمی آزاد باشید و به امور دلخواه تان بپردازید، اما باید بدانید که اکنون زمان مناسبی نیست. نه تنها دوست دارید که مثلاً به مسافرت بروید، بلکه می خواهید از محدودیت های تان هم فرار کنید. سعی کنید ببینید که چه چیزی شما را از پرداختن به آرزوها و رویاهای تان بازداشته است. برای این که آینده ی هیجان انگیزی را برای خود رقم بزنید باید بعضی چیزها را در گذشته رها کنید. امروز شما با تفکر مثبتی که دارید می توانید عشقتان را هم به دنبال کردن رویاهایش تشویق کرده و به او انگیزه بدهید و باعث خوشحالی اش شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود کارهای زیادی که امروز روی میز کارتان انبار شده اند، شما بدون نگرانی و با تمرکزی بالا قصد دارید با شور و انرژی هر چه بیشتر این کارها را به انجام رسانده و بیشترین موفقیت ممکن را کسب کنید. خوشبختانه شما این هوشیاری را دارید که به جای پراکنده کردن انرژیتان هر بار روی انجام یک کار متمرکز شده و آن را تا به پایان پیش ببرید و سپس به سراغ کار بعدی بروید. برای به دست آوردن بیشترین موفقیت باید در ابتدای روز زمانی را به اولویت بندی و برنامه ریزی برای انجام کارهایتان به حرفه ای ترین شکل ممکن اختصاص بدهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون در اوج رفتارهای عجیب و غریب تان هستید و بسیار مشتاق اید که تمایلات غیر معمول تان را به دیگران نشان دهید. اما نگران این موضوع هستید که اگر این کار را بکنید چه پیامدهایی خواهد داشت. از آن جایی که می دانید تمایلات تان از نوع عادی نیستند، راحت تر می توانید نگرانی های تان را توجیه کنید. یادتان باشد که نیازی نیست احساسات تان را با همان شدتی که تجربه می کنید انتقال دهید. امروز به نظر می رسد که دیگران در صحبت هایشان رفتار چندان صادقانه ای ندارند و شما نمی توانید به راحتی به آنها اعتماد کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده دلتان می خواست می توانستید از همین امروز تعطیلات آخر هفته تان را شروع کنید، اما کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید و وعده های عمل نشده ای که باید هر چه زودتر به آنها رسیدگی کنید چنین فرصتی را به شما نخواهند داد. خوشبختانه این موضوع شما را ناراحت نمی کند و می توانید نگرش مثبت خودتان را حفظ کنید. وقتتان را بیش از این هدر ندهید و هر چه سریعتر کارهایتان را انجام دهید زودتر می توانید بقیه وقتتان را به خودتان اختصاص بدهید. خوشبختانه با تمرکز روی کارهایتان به طور غیر منتظره ای فرصتی برای افزایش درآمدتان و بهبود بخشیدن به وضعیت کاریتان برای شما فراهم خواهد شد که شما را شگفت زده خواهد کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که اتفاقات امروز چندان با برنامه ریزی های شما هماهنگ نیستند. این تفاوت ها زمانی مشکل ساز می شود که سعی کنید قدرت تان را بر امور جاری اعمال کنید. اگر تصمیم دارید که به همه ی دنیا خودی نشان دهید، باید بدانید که وارد یک بازی بیهوده شده اید. گاهی وقت ها نمی شود همه چیز را تحت فرمان درآورد، پس به خاطر چیزهایی که اجتناب ناپذیرند مبارزه نکنید. کمی انعطاف پذیری نشان دهید تا امروز را به سلامت از سر بگذرانید. حساسیت امروزتان به شما کمک خواهد کرد به عزیزانتان و به ویژه عشقتان احساس نزدیکی بیشتری داشته باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما در حال حاضر شور و هیجان زیادی نسبت به اهداف بلند مدت خود احساس می کنید ، اما بهتر است تا زمانی که برای تمام جزئیات آنها هم به طور دقیق برنامه ریزی نکرده اید چیزی در مورد آنها به کسی نگویید. امروز شما حساسیت زیادی نسبت به احساسات و نیازهای دیگران از خودتان نشان می دهید. می توانید با گوش کردن به حرف های دوستانی که غصه دار هستند و یا مشورت کردن با آنها برای حل مشکلاتشان باعث آرامش و خوشحالی آنها شوید. خیالتان راحت باشد که او قدر کمک هایتان را خواهد دانست و دیر یا زود این خوبیتان را جبران خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟