طالع بینی امروز / 3 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مطمئن هستید که به هدف تان می رسید، اما تنها مشکل تان این است که امروز نمی توانید خواسته های تان را در قالب کلمات بیان کنید. آرزوهایی که در سر دارید آن قدر دور و دراز به نظر می رسند که دل تان نمی خواهد درباره ی آن ها با کسی صحبت کنید. اما شاید تصمیم بگیرید که هر طور شده احساسات تان را بروز دهید. کم کم متوجه می شوید که آن چه می خواستید تا پایان روز تغییر کرده است. جلو بروید و حرف دل تان را بزنید، اما آماده ی چند پیچ و مانع در مسیرتان باشید. در محل کارتان خود واقعیتان را نشان دهید و افکار و احساسات خود را بی آن که نگران قضاوت همکارانتان باشید بیان کنید و خیالتان راحت باشد که با این کار نتایج خیلی بهتری خواهید گرفت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید این اواخر به فکر تغییر محل زندگیتان افتاده باشید، اما اتفاقاتی که امروز می افتند باعث خواهند شد که بالاخره تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرید. شاید همسایه هایی که دوستشان داشته اید از محل شما رفته اند و دیگر به این خانه دلبستگی ندارید و یا پولی به دست آورده و می خواهید به محل بهتری نقل مکان کنید. در هر صورت پیش از عملی کردن این تصمیم باید مسائل زیادی را در نظر بگیرید. امروز این احتمال وجود دارد که موقعیت های خیلی خوبی برای شما پیش بیایند، اما یادتان باشد که شما نمی توانید همه آنها را بپذیرید، زیرا هر کدام کارها و مسئولیت های زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت و شما باید محدودیت هایتان را در نظر بگیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید دیگران درباره ی اهداف شما به نتایج اشتباه برسند، فقط به این دلیل که هنوز آماده ی ارایه ی مقصودتان نیستید. بدانید آن چیزهایی که ناگفته باقی می گذارید از چیزهایی که آشکارا می گویید مهم تر به نظر می رسند. بایستید و حقایق را بر زبان آورید. به این فکر نکنید که احساسات تان چه طور به نظر خواهند رسید. اگر از صمیم قلب حرف بزنید هیچ کس به صداقت شما شک نخواهد کرد. شاید در حین انجام کارهای روزمره تان در خانه با مسائلی مواجه شوید که به رسیدگی شما نیاز دارند، مثلا ممکن است برخی چیزها به تعمیر نیاز داشته باشند و یا تجهیزات و وسایل جدیدی برای منزلتان لازم داشته باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما معمولا ترجیح می دهید برخوردی منطقی و علمی با اتفاقات و دنیای اطرافتان داشته باشید، اما امروز حال و هوایی عارفانه به خود گرفته اید. حس درونیتان خیلی قویتر و فعال تر از همیشه شده است و شاید بتوانید پیش از آن که طرف مقابلتان حرفش را بزند حدس بزنید که چه می خواهد بگوید. شما دوست دارید کارهای خلاقانه و جدیدی انجام دهید و این حس ششم قوی در این راه حسابی به کارتان خواهد آمد، پس تا می توانید از آن استفاده کنید. شما در این شرایط انرژی مثبت بسیاری را در اطراف خود حس می کنید، اما اگر تکانی به خودتان ندهید این امواج مثبت بی آن که به کارتان آمده باشند از کنارتان خواهند گذشت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد علاقه ی شدیدی به آدم های زیبا و آثار هنری دل انگیز دارید، اما این تمایلات شما امروز ممکن است مشکل ساز شوند. البته تمایلات شما همیشه جنبه ی فیزیکی ندارند، اما مشکل این جاست که دقیقاً این طور به نظر می رسند. علاقه ی شما بیشتر به خود مفهوم زیبایی است تا به یک جسم خارجی. باید منبع احساسات و انگیزه های تان را پیدا کنید. اگر نیمه ی پر لیوان را ببینید زندگی به کام تان شیرین تر خواهد شد. امروز شما می توانید روزتان را با نگاهی مثبت نسبت به آینده و با اعتماد به نفس کافی شروع کنید و به سادگی اجازه نمی دهید چیزی باعث ناراحتیتان شده و یا سد راهتان شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است از طریق قراردادی مبلغی به دستتان برسد که پیشرفت مثبتی برای شما خواهد بود. البته باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید که پیش از امضای هر قراردادی سطر به سطر آن را با نهایت دقت بخوانید. امروز می تواند روز خوبی برای تقاضای یک وام و یا پر کردن فرم های لازم برای دریافت یک بورسیه، فرصت تحصیلی و یا کمک های دیگر مالی از این قبیل باشد. روند پیشرفت این کار در شرایط موجود خیلی راحت تر از آن چیزی خواهد بود که فکرش را می کنید و همه چیز خیلی سریع پیش خواهد رفت. درست است که امروز یک روز کاری است، اما این بدان معنا نیست که نباید از آن لذت ببرید، حتما زمانی را هم برای لذت بردن از روزتان در نظر بگیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید احتمال دارد رفتارتان کمی متغیر به نظر برسد، به همین خاطر کسانی که از نیت شما خبر ندارند ممکن است به شما اعتماد نکنند. احساسات تان آن قدر نمایان اند که حتی یک تغییر کوچک بر همه آشکار خواهد شد. به دوستان بگویید که اکنون باید تصمیم مهمی بگیرید و به کمک شان نیاز دارید و اگر فقط از شما انتقاد کنند به دردرتان نمی خورد. این را بگویید و ببینید چگونه دست تان را خواهند گرفت. نباید کارهای تان را رها کنید و به دنبال خواسته های غیر منطقی دیگران بروید، زیرا از کاری که کرده اید پشیمان خواهید شد. هر اقدامی که لازم است در پیش بگیرید، اما ممکن است میانه ی راه خسته و مضطرب شوید و دل تان بخواهد که همه چیز را رها کنید و بروید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز روز خیلی خوبی برای کمی استراحت و لذت بردن از زیبایی هایی که در چیزهای کوچک و اتفاقات روزمره نهفته است می تواند باشد. موقع رد شدن از بازار میوه فروشی به میوه ها و سبزیجات فصل نگاه کرده و لذت ببرید یا زیر آفتاب تابستانی بایستید و نور و گرمای آن را در آغوش بگیرید، به صدای گنجشک ها گوش فرا دهید و هوای تازه را با تمام وجود نفس بکشید. اگر در طول روز امکان این کارها برایتان فراهم نبود، بعد از تمام شدن ساعت کاری همراه با خانواده تان به پارک نزدیک خانه تان سری زده و از طبیعت لذت ببرید. همه این کارها کمک خواهند کرد که امشب با انرژی بیشتری به خواب بروید و برای ادامه هفته ای پرکار و شلوغ آماده باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ایده های ناب و خلاقانه یکی پس از دیگری به ذهن تان خطور می کنند و فرصت های بیشماری را پیش روی تان قرار می دهند. اما باید بدانید که امروز فرصت مناسبی برای جولان دادن رویاهای مهار نشده نیست. هوشمندانه ترین راهکار این است که افکارتان را محدود کنید تا شما را از مسیر اصلی منحرف نسازند. اکنون باید با دقت بررسی کنید و ببینید که کدام افکار ارزش دنبال کردن را دارند. می توانید به همه ی ایده هایی که در سر دارید فکر کنید، اما نیازی نیست که همه ی آن ها را به کار ببندید. کسانی که با آن ها سر و کار دارید هر کدام انتظارات خودشان را دارند، اما به نظر می رسد که اهداف آن ها هنوز برای شما روشن نشده است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز شاید تصمیم بگیرید خودتان را در خانه زندانی کنید و به طور جدی به اتفاقات چند روز گذشته فکر کنید. این در واقع زمینه ساز برنامه ریزی شما برای آینده خواهد بود و با انگیزه بسیار و انرژی مثبت هر هدفی را که در نظر بگیرید دنبال خواهید کرد. شاید بد نباشد با یکی از دوستان صمیمی خود در مورد این موضوع مشورت کنید و از نظرات و حمایت او بهره ببرید. شاید احساس کنید زمان آن رسیده است که احساسات خود را با شخصی که دوست دارید در میان بگذارید، اما متاسفانه اکنون زمان خوبی برای این کار نیست و شاید طرف مقابلتان آنقدر سرش شلوغ باشد که وقتی برای صحبت کردن در مورد مسائل رمانتیک نداشته باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر امروز یکی از دوستان تان شادی شما را به هم بزند ممکن است کمی ماجرا درست شود، اما یادتان باشد که هیچ کس قصد ندارد زندگی شما را خراب کند. همه می خواهند در مسیری که می روید کمک تان کنند و از نظر احساسی شما را راضی نگه دارند، اما خودتان هم باید تلاش کنید و سهم تان را از کار به درستی انجام دهید. باید یاد بگیرید که یک عضو سازنده و کارآمد در گروه باشید تا به این ترتیب شانس موفقیت تان افزایش پیدا کند. بخشندگی را فراموش نکنید که همان کلید موفقیت شماست. همیشه آماده ی لذت بردن از امور دلخواه تان هستید، اما شاید امروز فرصت مناسبی برای این کار نباشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دارید به آینده حرفه ای خود و این که چطور می توانید به پیشرفت و بهبود آن کمک کنید فکر می کنید و از وضعیت فعلی خود چندان راضی به نظر نمی رسید. شما می خواهید هر طور شده پیشرفت کنید و ترفیع رتبه بگیرید و یا کار دیگری را شروع کرده و زمینه کاری خود را به طور کلی تغییر دهید. اکنون زمان خوبی است برای این که فکرهایتان را بکنید و برنامه هایی جدی برای این کار بریزید. در شرایط موجود ذهنتان در این زمینه ها خیلی خوب کار می کند و موفقیت برایتان حتمی به نظر می رسد، البته به شرط آن که تلاشتان را در این زمینه بکنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟