طالع بینی امروز / 26 تیر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در مورد مسایل احساسی با مانع و مشکلاتی روبه رو می شوید. شیاد بهتر باشد کمی از هم دور باشید این برای هر دوی شما بسیار خوب است و می توانید بر خواسته های درون خود تمرکز بیشتری داشته باشید و به روح خود بیشتر رسیدگی کنید. همیشه سعی کنید به مسایل زندگی و کاری خود با دید واقع گرایانه نگاه کنید و احساسات سنگین و ناراحت کننده خود را در روند عادی زندگی دخیل نکنید. امروز دوست دارید از عشق و رابط های کنونی خود دست بکشید. به فردی فکر می کنید که چقدر یکدیگر را دوست داشته اید و با هم در هر زمینه ای تفاهم داشتید، اما او اکنون بسیار از شما دور است. این دوری به معنای اتمام این رابطه نیست.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دچار شدت احساسات شده اید، اما به نظر می رسد که تصمیم گرفته اید حتی یک کلمه هم درباره ی چیزهایی که احساس می کنید به کسی چیزی نگویید. شاید بخواهید به کسی نشان دهید که واقعاً به او اهمیت می دهید، اما ترجیح می دهید که این کار را به وسیله ی اعمال تان نشان دهید و نه کلمات. البته منظورمان این نیست که امروز نمی توانید از همه ی راه های ارتباطی استفاده کنید. فقط به آن چه قلب تان به شما می گوید گوش دهید، البته ممکن است اولش سخت به نظر برسد. بگذارید تا این تجربه اوقات خاطره انگیزی را برای شما رقم بزند. امروز دوست ندارید هیچ نرمش یا انعطاف پذیری از خود نشان دهید و می خواهید همچون قبل بسیار تاثیر گذار و مستحکم به نظر برسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بخشی از زمان کنونی خود را به مسایل احساسی اختصاص دهید. خودتان هم متوجه می شوید لایق این مساله هستید. همیشه خود را درگیر رابطه و احساسات دیگران کرده اید و وقتی به خودتان می رسد، هیچ برای بیان یا حتی تصور کردن ندارید. آرام باشید و با آرامش فکری و فیزیکی به مسایل پیرامون فکر کنید. استرس داشتن به جسم شما نیز لطمه وارد می کند. خود را از شرایط روحی سخت دور کنید. امروز می توانید در مورد آینده و گذشته وارد مکاشفه شوید و برخی از حقایق آینده را پیش بینی کنید. در مورد رابطه عاطفی خود نیز بسیار معنوی و احساسی به همه چیز نگاه خواهید کرد و اگر به دنبال فرد دلخواهتان می گردید، او را می یابید. البته این فرد همچون شما به کار و سخت کوشی اعتقاد بسیار دارد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد خوش گذرانی با دوستان و خانواده ایده ی بسیار خوبی به نظر می رسد، به همین خاطر تصمیم دارید از کسان دیگری هم بخواهید تا شما را در شادی و تفریح همراهی کنند. شاید فکر کنید که اگر روابط اجتماعی تان را تقویت کنید می توانید احساسات متغیرتان را ثبات ببخشید. این راهکار می تواند به شما جواب دهد، البته تا زمانی که خودتان را درگیر صحبت های پوچ تمام نشدنی و شایعه پراکنی نکنید. یادتان باشد که به احساسات تان توجه کنید، حتی اگر باعث عصبانیت تان می شوند. قلب تان می خواهد پیامی را به شما برساند؛ وقت گذراندن با کسانی که دوست شان دارید باعث می شود تا به خود حقیقی تان پی ببرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز نمی توانید روی احساسات خود تمرکز کنید. البته، اگر خودتان را مجبور نکنید تا همه چیز را خیلی سریع و با عجله به انجام برسانید، کارها بسیار بهتر و نرمال تر پیش خواهند رفت. در مورد احساسات خود صادق باشید. اگر همه حرف ها را در دل خود نگه دارید باعث می شود تا حس های منفی زیادی در زندگی پیدا کنید. لب آب یا به دل طبیعت بروید و در هوای آزاد قدم بزنید و یک غذای سالم و گیاهی میل کنید. امروز احساسات عجیبی دارید و می خواهید عشق بسیار عمیق خود را به فرد موردعلاقه تان ابراز کنید. این کار ایرادی ندارد اما بهتر است عمیق تر به آن فکر کنید و ترجیحا هیچ تصمیم قاطعی در مورد آینده نگیرید و چیزی در این رابطه به زبان نیاورید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کارهای زیادی دارید که باید انجام شان دهید، اما به نظر می رسد که دل تان می خواهد در منزل بمانید و امروز را از چشم ها پنهان باشید. به شما توصیه می شود که از موضع تهاجمی خود دست بردارید و نسبت به کسانی که اطراف تان هستند حساسیت بیشتری نشان دهید. مشخص است که دوست ندارید نقاط ضعف تان بر دیگران آشکار شوند، اما بهتر است راهی پیدا کنید که دیگر از این موضوع نترسید. یادتان باشد که نیازی نیست مثل یک ابر انسان یا قهرمان ظاهر شوید، همین که یک انسان معمولی باشید کافی است. امروز از آشفتگی انرژی رنج می برید و این که نمی توانید خودتان را کنترل کنید خیلی اذیت کننده به نظر می رسد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز خیلی دمدمی مزاج شده اید، تا حدی که ممکن است احساسات تان مانع تفکر عقلانی شوند. اما حواس تان باشد که شاید در یک لحظه همه چیز تغییر کند و سرنوشت راه دیگری را پیش روی تان بگذارد. به خاطر چیزهایی که تغییر کردنی نیستند بیهوده تلاش نکنید. سعی کنید با اتفاقات جدید همگام شوید تا اوضاع به نفع شما رقم بخورد. لزومی ندارد فکر کنید که همه چیز باید تحت فرمان شما باشد. بهتر است عقل و منطق را کنار بگذارید و کمی به احساسات تان میدان دهید. تصور می کنید احساسات شما خفه شده است اما هنگام بیان آنها زبان به دندان می گیرید و آنها را در دل خود مخفی می کنید. از اینکه در شرایط سخت ارتباطی حاضر شوید، خیلی هیجان زده و عصبی نشوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز همه چیز را گردن کسی نیندازید. این قدر بزرگ شده اید که بتوانید مسوولیت کارهای خود را به عهده بگیرید و خوب را از بد تشخیص دهید. این را درک کنید همه چیز همیشه آن طور که شما می خواهید پیش نمی روند. گاهی در زندگی لحظه های تاریکی وجود دارد که گرایشات و لذت های دنیا را تحت شعاع خود قرار می دهند. بنابراین، همیشه باید با نظم و دیسیپلین زندگی را به جلو پیش ببرید. نیروهای امروز به شما این شهامت را می دهند تا بسیار جدی تر از همیشه در مورد مسایل احساسی یا زندگی عاطفی خود تامل کنید. شما و فرد موردعلاقه تان تصمیم می گیرید عمیق تر به رابطه کنونی خود فکر کنید و این ارتباط را بیش از قبل صمیمی کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است احساس کنید که از دیگران فاصله گرفته اید، یعنی به نظر می رسد که نمی توانید ارتباط احساسی قابل قبولی برقرار کنید. شاید اول فکر کنید که دیگران نیت شما را به درستی متوجه شده اند، اما کمی که گذشت می فهمید که یک بدفهمی اتفاق افتاده است. اما اشکالی ندارد، یادتان باشد که معمولاً وقتی از چیزهایی حرف می زنید که به سختی به وسیله ی زبان قابل بیان اند این وضعیت پیش می آید. این قضیه را بیش از حد شخصی نکنید و همه چیز را با یک لبخند ساده رد کنید. تنها سلاحی که اکنون در دستان شماست حس شوخ طبعی است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده به زودی افزایش حقوق یا ارتقای سمتی که مدت ها در انتظارش بوده اید را دریافت خواهید کرد، شاید آنچه به دست می آورید دقیقا همان چیزی نباشد که انتظارش را داشته اید، ولی همین که پیشرفت دارید و در جا نمی زنید خودش نشانه خیلی خوبی است. شما گاهی مرز بین رویاهایتان و واقعیت را گم می کنید، ولی خوشبختانه در حال حاضر بخت با شما یار است و اگر زود تسلیم نشوید آنچه می خواهید را به دست خواهید آورد. در این که شما فرد خیلی مغروری هستید هیچ جای شکی نیست، ولی گاهی باید بخاطر عشقتان غرور را کنار گذاشته و برای به دست آوردن دل کسی که دوست دارید پا پیش بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اصلاً اهمیتی ندارد که چه قدر کار برای انجام دادن دارید، زیرا به نظر می رسد که دیگران نمی توانند مشغله های زیاد شما را درک کنند. اکنون به دنبال مورد توجه قرار گرفتن نیستید، پس می توانید به آرامی در پشت صحنه به کارهای تان ادامه دهید. البته از این که از جمع فاصله می گیرید منظور خاصی ندارید، فقط می خواهید از اتلاف انرژی تان در جمع خودداری کنید. اگر خواستند شما را مورد توجه و تحسین قرار دهند با کمال میل آن را بپذیرید. کمی تمجید و تحسین به دردتان خواهد خورد. اشکالی ندارد اگر اکنون وارد بازی قدرت شوید، اما یادتان باشد که هنوز هم رحم و مهربانی شما بزرگ ترین سلاحی است که در دست دارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز وقتی در مورد طرح ها و پروژه هایتان با دیگران صحبت می کنید چشم هایشان از تعجب گرد خواهد شد، البته این تعجب لزوما از روی تحسین نیست و ممکن است بیشتر به خاطر این باشد که فکر می کنند یا عقلتان را از دست داده اید و یا دروغ می گویید. اگر خودتان از کاری که می خواهید انجام دهید مطمئن هستید اجازه ندهید این واکنش های آنها شما را از تصمیمتان منصرف کنند. شما خیلی زود از کوره در می روید و نمی توانید به راحتی خشمتان را کنترل کنید، ولی امروز این بی اعصاب بودن برایتان گران تمام خواهد شد، به ویژه اگر طرف مقابلتان عشقتان باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟