طالع بینی امروز / 12 تیر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این روزها کمی گیج هستید. شاید شرکت کردن در یک کلاس یا کنفرانس بتواند اطلاعات شما را به بهترین شکل به روز کند. شاید هضم آنهمه اطلاعات در آن واحد برایتان گیج کننده باشد اما صحبت کردن با فردی با تجربه در این زمینه، می تواند مفاهیم را برایتان روشن تر کند. اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفته است می تواند موجب پیشرفت کاری شما شود. پس آن را با خلاقیت خود تلفیق و در شغل تان به کار گیرید. پیاده روی در چنین روزی می تواند ذهن خسته شما را باز و شما را برای خوابی راحت آماده کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اخیرا فشارهای زیادی به خودتان آورده اید. بهتر است که برای مدتی کارهای خود را رها و زمان خود را صرف خوشگذرانی کنید. مطمئن باشید نه تنها وقت تان هدر نخواهد رفت، بلکه انرژی بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. آنوقت با ذهن باز می توانید بهترین تصمیمات را بگیرید. دوستی در خانه تان را می زند و کمکی از شما می خواهد. اگر چه دلتان برایش می سوزد اما بهتر است که به جای این که شما مسئولیت های او را بپذیرید، به او پیشنهاد دهید تا خودش قدم جلو بگذارد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد استرس زیاد از حد به بدن شما نیز فشار آورده است. سردرد، سر گیجه یا تپش قلب هایی که اخیرا داشته اید، نتیجه نگرانی های مدام شماست. شاید حتی این موضوع، تمرکز را از شما بگیرد طوری که نتوانید کارهایتان را به درستی پیش ببرید. بهترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که دست از کارهایتان بکشید و کمی مدیتیشن کنید. اگر در فضای آزاد باشید، بهتر است. طبیعت می تواند انرژی مثبت فوق العاده ای به شما دهد. نگرانی هایتان را هم کم کنید زیرا نتیجه ای که خواهید گرفت، کاملا سورپرایزتان خواهد کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز باید در هر کاری که انجام می دهید سنگ تمام بگذارید و بدرخشید، پس حواس تان باشد که ممکن است زمان استراحت نداشته باشید. در این که می خواهید عالی و بدون نقص باشید حرفی وجود ندارد، اما شاید دیگران از این همه سرسختی که نشان می دهید اذیت شوند. بدانید که اصلاً مهم نیست که دیگران چه فکری درباره ی شما می کنند، بلکه این قضاوت خودتان است که باید به آن توجه کنید. البته تا زمانی که به هدف تان نرسیده اید بهتر است کمی انعطاف پذیری نشان دهید تا شاید اعصاب دیگران هم راحت تر شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز که اشتیاق، انرژی و هیجان شما زیاد است، زمان خوبی برای شرکت در فعالیت های اجتماعی است. فرقی نمی کنید که کلاس های هنری باشد یا باشگاه ورزشی، با این کار نه تنها شما به دیگران انرژی می دهید بلکه اطلاعات مفید زیادی را نیز از آنها دریافت خواهید کرد. اگر مجرد هستید، شاید هم این کلاس ها پلی باشد برای پیدا کردن نیمه گمشده زندگی تان. برخلاف گذشته، کمی به خرافات معتقد شده اید طوری که تصمیم هایتان را بر اساس فال می گیرید. بهتر است که در این کار افراط نکنید و به فال تنها به دید سرگرمی نگاه کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تصمیم گرفته اید که برای به دست آوردن اهداف تان با پشتکار عمل کنید، شاید حتی مجبور شوید که در این مسیر کمی ریخت و پاش کنید. اگرچه دیگران ممکن است در برابر تلاش های تان مقاومت نشان دهند، اما شما هیچ علاقه ای ندارید که واکنش منفی آن ها را بپذیرید و دست از کار بکشید. همین طور که چشم به هدف تان دوخته اید سعی کنید تغییراتی را که لازم است انجام دهید. امروز ممکن است از جانب دوستان و خانواده مورد حمایت قرار بگیرید، اما برای تان سخت است که حمایت بی دریغ آن ها را به راحتی بپذیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید زندگی شما در دست های خودتان است. می توانید آن را رها کنید تا دیگران کنترل امور آن را به دست گیرند یا این که خود، آنطور که دلتان می خواهد آن را پیش ببرید. شاید فکر می کنید که توانایی لازم را برای این کار ندارید، اما اشتباه می کنید. هیچ کس کامل نیست، پس انگشت اشاره تان را از روی نقص هایتان بردارید و آن را روی توانایی تان بگذارید تا معجزات اش را ببینید. انجام دادن کارهای هیجان انگیز مانند اسب سواری یا بانجی جامپینگ می تواند اعتماد به نفس را به شما باز گرداند. امروز ممکن است فکر کنید که دیگران انعطاف پذیر نیستند، زیرا مدام مشغول انجام کارهای تکراری و روزمره هستند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است چنان سرگرم روابط اجتماعی تان شوید که از انجام امور مهم بازبمانید. اما کمی که از روز بگذرد، متوجه خواهید شد که وقت تلف کردن پای صحبت های تلفنی به نفع تان نیست. البته به کمی زمان احتیاج دارید که تنهایی بنشینید و فکر کنید تا بهتر تصمیم بگیرید. گاهی وقت ها شیطنت های این چنین به زندگی معنا می بخشند، پس نترسید و به ندای قلب تان گوش کنید و ببینید واقعاً چه چیزی از زندگی می خواهید. امروز می توانید به حس ششم تان تکیه کنید تا بفهمید که چه چیزی زیباست و چه چیزی نیست، یعنی حس زیبایی شناختی تان از حد معمول تان فراتر رفته است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد فرصتی برایتان فراهم می شود تا به سفر دوری بروید. شاید این یک سفر کاری باشد، اما بهتر است شریک زندگی تان را نیز با خود ببرید زیرا می تواند کمک حالتان باشد. از نظر فیزیکی احساس خوبی ندارید، اگر کمی به تغذیه تان اهمیت دهید، همه چیز حل خواهد شد. این سفر نیز می تواند حالتان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد. چارچوب هایی برای خودتان ساخته بودید که اخیرا کمی متزلزل شده است. به جای نگرانی، بد نیست یک بار هم خودتان را به دست باد بسپارید و رها شدن را تجربه کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده اگر می خواهید دیگران با شما صادق باشند، شما نیز باید به گونه ای با آنها رفتار کنید که به حرف هایتان اعتماد کنند، پس از غلو کردن بپرهیزید. فردی در میان آشناهایتان نظر شما را به خود جلب کرده است اما در مورد بیان احساسات تان شک دارید. بهتر است دور نقض های کوچک را خط بکشید و با دیدی مثبت به او نگاه کنید. هیچ کس کامل نیست، پس توقع تان را پایین بیاورید تا زندگی تان با عشق شیرین شود. سورپرایزی از راه دور در راه است که ممکن است خبر یا حتی هدیه ای برایتان باشد، خودتان را برای یک خوشی دلپذیر آماده کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ایده های بزرگی برای یک جشن خانوادگی در نظر دارید، اما وقتی متوجه شوید که عملی کردن این افکار چه قدر تلاش و زحمت می طلبد پشیمان خواهید شد. منظورمان این نیست که شما تنبل یا بی انگیزه هستید، فقط این که باید به عملی بودن ایده هایی که در سر دارید توجه داشته باشید. سعی کنید وقت بگذارید و همه ی تدارکات لازم را انجام دهید. اگر به همه ی جوانب دقت کنید احتمال این که به راه خطا بروید کم است. یادتان باشد مهم این است که از نعمت های زندگی لذت ببرید و به پاس آن ها پایکوبی کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دلیلی ندارد که عجله کنید؛ امروز مثل یک قطار ابتدا سرعت حرکت تان کند خواهد بود و به تدریج سرعت خواهید گرفت. اگر از همان اول با سرعت جلو بروید ممکن است به مانع برخورد کنید، آن وقت مجبورید به عقب برگردید و همه چیز را درست کنید. باید به کلیت کاری که انجام می دهید توجه داشته باشید تا تأثیر کارتان پایدارتر باشد. بدانید که اگر درست تصمیم بگیرید پاداش بزرگی در انتظار شماست. یادتان باشد که لزومی ندارد رضایت همه را جلب کنید، سلیقه ی شما مال خودتان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟