طالع بینی امروز / 9 تیر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برای خود هدف های قابل دستیابی تعیین کنید. یا رفتارهایی داشته باشید که قابل قبول باشند. هم جهت دیگران حرکت کردن به شما کمک می کند تا پایه های موفقیت را بگذارید. شما بسیار زیاد محافظه کار هستید و از حوزه امن خود تکان نمی خورید. اما بهتر است کمی از این شرایط دور شوید و از ترس از دست دادن، چیزهای باارزش را از دست ندهید. در مورد رابطه عاطفی خود نیز بهتر است فرد مورد علاقه خود را برای مدت کوتاهی تنها بگذارید. این دوری به هر دو شما کمک شایانی می کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که ممکن است شما در مورد احساسات خود حالت تدافعی داشته باشید و اصلاً دلتان نخواهد در مورد چیزهایی که ناراحتتان می‌کند بحث کنید. اما ممکن است شما به سمت افشا کردن حقایقی که می‌بینید سوق داده شوید، که این موضوع مغایر با خواسته‌های شما است. درابتدا این موضوع شاید شما را ناراحت کند. ولی بالاخره خواهید فهمید که توانایی این را دارید که بدون هیچ مشکلی در مورد آنچه در ذهنتان می‌گذرد صحبت کنید و در عین حال دیگران هم هنوز شما را دوست خواهند داشت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز اضطراب و نگرانی دست از سر شما برنخواهد داشت. همین که در کارتان پیشرفتی حاصل می شود، ناگهان یک موقعیت گمراه کننده جلوی راه تان سبز خواهد شد. اگر به احساس تان توجه کنید حتماً می توانید با بحران پیش رو دست و پنجه نرم کنید. اما حواس تان باشد که کورکورانه عمل نکنید و واقعیت ها را ببینید. شاید حس کنید که به دام افتاده اید و هیچ راهی به سوی هدف تان وجود ندارد، اما بدانید که با زور و اجبار نمی توانید کاری را پیش ببرید. نکته سنج باشید تا شانس موفقیت تان بیشتر شود و به نتیجه ی دلخواه برسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز وقتی متوجه می شوید بخشی از دو گروه رقیب هستید، احساس قدرت خواهید کرد. در گروه نخست ممکن است این طور به نظر برسد که خیانت و عهدشکنی می کنید تا به دیگران کمک کنید. اما در واقع با این کار به خود کمک می کنید تا بیشتر در مورد رازهای موفقیت هر دوطرف بدانید و این در نهایت به شما کمک می کند تا موفقیت بیشتری از آن خود کنید. امروز این فرصت را دارید تا خود را بهتر بشناسید. اگر رابطه کنونی شما دچار مشکل شده است، این را به عنوان یک مشکل دایمی نبینید. گاهی لازم است دو طرف کمی از هم دوری کنند تا شناخت بهتر و عمیق تری نسبت به هم پیدا کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون ماه در سومین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی است قرار گرفته و امروز برای شما روز فوق‌العاده‌ای است، برای اینکه یک نفر کاملاً به شما اعتماد پیدا خواهد کرد. تبادل نظر کردن با یک دوست حقایق را افشا خواهد کرد و نشان خواهد داد که این فرد چه احساسی راجع به شما دارد. اگرچه این بی‌پرده گویی شما سبب می‌شود که احساس بهتری نسبت به خود پیدا کنید، و کسانی را که دور و بر شما هستند را نیز شگفت‌زده می‌کند. امروز احساس می کنید از همه دنیا فاصله گرفته اید و باید روی مشکل خاصی تمرکز داشته باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دیگران خواسته هایی از شما دارند که موجب خشم تان خواهد شد، زیرا دوست ندارید که کسی برای شما تعیین تکلیف کند. نکته این جاست که شما هیچ وقت در برخورد با چنین شرایطی این قدر سریع واکنش نشان نمی دادید. اما بدانید که خشم گرفتن راه حل مناسبی نیست. سعی کنید شیوه ی برخوردتان را تغییر دهید؛ اما متأسفانه اگر الآن از جنگ و دعوا خودتان را کنار بکشید باز هم احتمال نزاع وجود دارد، فقط این که به بعد موکول می شود. پس شاید بهتر باشد که خطر کنید و با صدای بلند بگویید چه می خواهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید همه رویدادها در جهت مخالف در حال رخ دادن هستند و شما می توانید از این شرایط به نفع خود استفاده کنید. برای خود حق انتخاب های متعدد تعیین کنید. برخی از مردم دوست دارند تا به یک روش رفتار کنند و همه کارها را یکباره انجام دهند. طوری رفتار نکنید که دیگران به خود اجازه دهند در روش رفتاری شما دخالت کنند. اگر به مسیری که طی می کنید اعتقاد دارید، سفت و سخت به پیش رفتن ادامه دهید. شاید احساس کنید امروز فاصله ای میان شما و فرد مورد علاقه تان به وجود آمده است. از این مساله ناراحت نشوید بلکه از آن استقبال نیز بکنید زیرا می توانید دور از هم درست تر فکر کنید و ببینید این رابطه صحیح است یا خیر.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز که ماه به سمت سیاره بخت شما یعنی ونوس متمایل شده است برای شما هم فوایدی دارد. ولی نباید سعی کنید که همه کارها را در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسانید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و در عوض بهتر است که ابتدا به آرامی کارهایتان را شروع کنید و انرژی تان را برای آخر کار ذخیره کنید. شما در پایان روز وظایفتان را به طور کامل تمام خواهید کرد و احساس بهتری خواهید داشت. احساس می کنید فردی می خواهد به احساسات شما توهین کند. اما خیلی عصبانی نشوید و زود واکنش نشان ندهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به همه ی چیزهایی که این روزها اتفاق می افتند توجه کنید، زیرا نشانه هایی در خود دارند که از وقایع چند هفته ی آینده خبر می دهند. اگر دیدید دوست یا همکارتان رفتارش با شما تغییر کرده فوراً قضاوت نکنید، اول رفتار خودتان را درنظر بگیرید و بعد حکم صادر کنید. اگر احساس می کنید که نتوانسته اید به اهداف تان دست پیدا کنید و قابلیت های خود را نشان دهید، نباید نسبت به کسانی که با موفقیت پیش می روند خشم بگیرید. سعی کنید از اتفاقاتی که می افتد استفاده کنید و از حس درونی تان هم کمک بگیرید تا بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده هر کاری را که امروز انتخاب کنید توان انجام آن را به بهترین شکل دارید. بنابراین خیلی به خود سخت نگیرید. روش خونسرد و باسیاست شما حتی در شرایط سخت و هیجانات منفی باعث می شود تا در کارهای خود بیشتر موفق باشید. برای یافتن مشکلات خود باید زمان بگذارید و قدم به قدم آنها را برطرف کنید. از اینکه دیگران به شما دید منفی داشته باشند هراسی نداشته باشید. چند وقتی از خود می پرسید چرا در این رابطه اشتباه قرار گرفته اید و آن را ادامه می دهید. اگر کمی از طرف مقابل فاصله بگیرید شاید بتوانید بهتر به خوبی ها و بدی های او فکر کنید و تصمیم درستی اتخاذ کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با یک چشم‌انداز جدید در مورد امور روزمره زندگی خود هیجان زده شده‌اید و آمادگی کامل برای ترقی کردن دارید. اما وقتی شما شروع به کار می‌کنید، در حالی که از شدید بودن تغییرات هراسانید، ممکن است ناگهان آروز کنید که روال کارها آرامتر پیش برود. اگر شما اولین قدم را برداشته باشید امکان برگشتن به عقب وجود ندارد. به یاد دشته باشید که می‌تواند امور را کنترل کنید و برنامه‌های روزانه خود را متعادل کنید. اگر عقب بایستید و موقعیت را پیش از هر اقدامی بررسی کنید، میزان خطای شما کمتر خواهد شد. از دور می توانید خوب و بد یا درست و نادرست بودن همه رفتارها و رویدادها را تشخیص دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون شدیداً لازم دارید که بنشینید و درباره ی چیزهایی که موجب نارضایتی شما شده اند صحبت کنید، درغیر این صورت زمان از دست می رود و مرحله ی مذاکره را ناموفق پشت سر خواهید گذاشت. اما حواس تان باشد که با کسی درگیر نشوید. به نظر می رسد که هیچ چیز مطابق میل تان پیش نمی رود، هرچه بیشتر سعی می کنید اوضاع را درست کنید بیشتر اذیت می شوید. اولین قدم این است که درباره ی خواسته های تان حرف بزنید و صبوری به خرج دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟