طالع بینی امروز / 25 خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شاید مجبور به انجام کاری باشید که به چشمتان به سختی و وقت گیری خالی کردن آب دریا با قاشق می آید. اما با کمکی که از جانب اطرافیانتان دریافت خواهید کرد، نه تنها انجام آن ممکن خواهد بود، بلکه نتایج فوق العاده ای نیز به دست خواهید آورد. خوشبختانه از لحاظ جسمانی شما آمادگی لازم برای انجام هر کاری را دارید و کمی انگیزه همه مشکلات را حل خواهد کرد. با توانایی های ویژه ای که دارید خواهید توانست حقیقت برخی چیزها که برای مدتی در ابهام بوده اند را مشخص کنید. شک نداشته باشید که این رفتار شما ممکن است خیلی مورد پسند بعضی ها نباشد، اما نگذارید این مسئله جلوی شما را بگیرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز در شریک کردن دیگران در احساسات‌تان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته‌اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته‌های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه‌های یک نفر دیگر از برنامه‌های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می‌شود. کسانی که در دور و بر شما هستند منصفانه رفتار نمی کنند و به نظر می رسد مانند ابرهای تیره در اطراف شما شناورند تا فقط روز تفریح شما را خراب کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بعضی اوقات تمایل ذاتی شما برای اینکه خودتان را کنترل کنید و احساسات ناخوشایند خود را بیان نکنید خیلی سخت است و نشان ندادن افکار منفی همیشه کار مناسبی است. اما بعضی اوقات شما براحتی آن را پس می گیرید و منجر به رفتار انفعالی- پرخاشگرانه می شود. امروز سرکوب کردن احساسات تان باعث قوت گرفتن آنها شده و اگر احساسات خود را نشان ندهید تبدیل به یک انفجار عاطفی خواهد شد.تمرین کنید تا تبدیل به یک مشاهده کننده شوید. تغییرات درونی خود را انکار نکنید. در عوض؛ زمانیکه به چیزی پی بردید آن را با دیگران در میان بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما قصد دارید به دیدن عشقتان بروید و به همین خاطر هم می خواهید به بهترین شکل ممکن سر قرارتان حاضر شوید. با بیقراری تمام از این سو به آن سو می روید، به آرایشگاه می روید، لباس می خرید و یا از دوستانتان قرض می کنید. چرا اینقدر به خودتان سخت می گیرید؟ همانی باشید که همیشه هستید و خیالتان راحت باشد که خود واقعیتان می تواند دل عشقتان را به دست بیاورد. خودتان را برای یک دیدار پر از احساسات و صحبت های تأثیرگذار آماده کنید. شاید هیجان دیدن کسی که دوست دارید نگذارد روی کارهای دیگرتان زیاد تمرکز کنید، پس سعی کنید کارهایی که به دقت و توجه زیادی نیاز دارند را برای روز دیگری بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز در حالیکه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می‌شود، شما می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی‌هایتان مسئولیت قبول کنید کمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی که امکان دارد واقع‌بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول کردن یک مسئولیت چقدر لازم است رویش کار کنید، قبل از اینکه جواب مثبت داده و آن را قبول کنید در موردش کاملاً صحبت کرده و آن را بررسی کنید. اگر به خاطر شرایط دشوار امروز نبود شما به خوبی از عهده کارهایتان برمی آمدید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است امروز در محل کارتان شخصی زیاد با شما خوب رفتار نکند اما با این حال روز خوبی است و شما انرژی زیادی دارید که کارهایتان را به خوبی انجام دهید. نیازی نیست که یک جاسوس باشید. حقیقت سرانجام آشکار خواهد شد خواه شما در پی آن باشید یا نه! اما اگر تصمیم داشته باشید که بوسیله آشکار کردن رفتار نامناسب شخصی به پیشرفت این جریان کمک کنید این جریان را بهانه ای برای توجیه اشتباهات تان در کارها قرار ندهید. به هر حال کلمات درست موثر و التیام بخش هستند. به وجدان و غریزه تان اعتماد کرده و اجازه دهید آنها شما را راهنمایی کنند. اگر اعمال شما از صمیم قلب تان باشد، دیگر کسی به شما نمی‌گوید چرا کارتان را همین الان به پایان نرساندید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز دیداری دوباره با یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان که برای مدت ها از شما دور بوده است و خیلی دلتنگ او بوده اید احساسات شدیدی را برای شما زنده خواهند کرد. دریایی از خاطرات دوباره در ذهنتان جان خواهند گرفت و احساساتی نوستالژیک و شاید کمی همراه با خشم و ناراحتی به وجود خواهند آورد. از خوشی خاطرات خود لذت برده و بدی ها را فراموش کنید، بعد از این همه مدت نگذارید چیزی دیدارتان را خراب کند. بعدا در خلوت خود برای فکر کردن به خاطرات بد و پیدا کردن راه حلی برای به فراموشی سپردن آنها هم وقت خواهید داشت. پیام ها و ایمیل های خود را مرتب چک کنید، خبری که مدت ها در انتظارش بوده اید بالاخره از راه خواهد رسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ورود خورشید به نشان شما باعث می شود انرژی و سرزندگی شما افزایش یابد و به شما انگیزه ای می دهد تا وارد عمل شوید و کاری انجام دهید. شما مشتاق هستید که کار جدیدی را آغاز کنید اما هنوز هم عاقلانه تر این است که انگیزه خود را از این کار ارزیابی کنید. به جای هدر دادن وقت و منابع تان در یک معامله با ریسک بالا دوباره در رابطه با آن فکر کنید به خاطر اینکه شما نمی توانید کاری که قبلا انجام داده اید را خنثی کنید. اگر هنوز هم به نظر رسید که این کار ایده خوبی است بعد آن را انجام دهید. دوست دارید کاری انجام دهید که بیشترین اهمیت را برای تان دارد، پس تا کارتان به انتها نرسیده آن را رها نکنید. از گرفتن تایید و تصدیق دیگران بپرهیزید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کار کردن امروز کاری بس پیچیده است چرا که شما آرزو می کنید کاش از شر کارهای تکراری روزمره خلاص می شدید و به کار دیگری می پرداختید. احساسات قدرتمندی در زیر سطوح ظاهری وجودتان کمین کرده اند و شما از این می ترسید که آنها روزی حالت انفجار پیدا کنند و به ضمیر هوشیار شما بیایند و دیگران بتوانند آسیب پذیری و بی تجربگی شما را ببینند. دو سیاره حاکم شما یعنی مریخ و پلوتون آماده اند که با آن بجنگند مگر اینکه شما به قدر کافی قوی باشید تا به جای تمرکز روی تاریکی ها به روشنایی ها فکر کنید. در این روزها شما بهتر است که تونلی در این تاریکی ها ایجاد کرده و بعد از آن سختی ها تمام خواهند شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده شاید تصمیم گرفته باشید که به جای شروع تعطیلات آخر هفته امروز را هم به کار کردن اختصاص داده و یا پروژه جدیدی را شروع کنید تا بتوانید پول بیشتری درآورده و پس انداز کنید. شما انرژی فوق العاده زیادی در خود احساس می کنید و به خیال خودتان قدرت این را دارید که حتی کوه ها را هم جابجا کنید، اما باید مواظب باشید زیاد هم به خودتان فشار وارد نکنید. سخت کوشی و کسب درآمد بیشتر برای تأمین آسایش خودتان و عزیزانتان قابل تحسین است، اما هر چیزی باید به جا و به اندازه باشد. سعی کنید بعدازظهر کار را تعطیل کرده و زمانتان را به خودتان، خانواده و دوستانتان اختصاص دهید. نداشتن استراحت کافی عملکردتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به خاطر انجام کارهای بی مقدمه و بدون فکر ممکن است تحت فشار و استرس زیادی قرار بگیرید. این کار برخلاف طبیعت و اخلاق شماست. همچنین شما در مقابل واکنش ماه نشان خود ایستادگی می کنید. در نهایت ممکن است شما قادر باشید که جلوی خودتان را بگیرید اما هنوز می توانید احساس کنید که اگر به دنبال آن نروید چیز بسیار مهمی را از دست داده اید. اجازه بدهید که ذهن تان آمادگی تغییر و تحول را داشته باشد. به خاطر اینکه تصمیمات دیگران احتمالا از تصمیماتی که شما به تنهایی می گیرید بهتر به نظر می رسد. ممکن است امروز درگیر مسئولیت‌های خانوادگی‌ای شده باشید که با وظایف کاری تان مداخله کند. اما شما باید قادر باشید که زمان خود را به خوبی تقسیم بندی کرده و همه آنها را انجام دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می رسد که هیچ چیز نمی تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید و به جای اینکه بخواهید مدام شرایط را کنترل کنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی که شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی های روحی تان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. رفتار معقول شما به قدر کافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟