فال و طالع بینی امروز 20 مهر + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. تفسیر فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که اگر چه تغییراتی که در زندگی تان ایجاد شده عمیق نیست اما تاثیرات مثبت زیادی را رویتان خواهد گذاشت که برای درک آن به چندین ماه زمان نیاز دارید. مدتی ست که احساس خفگی می کنید، دوست دارید آزاد باشید و به هر کجا که دوست دارید سرک بکشید. بهتر است به روابط خود بار دیگر نگاهی بیندازید. اگر در رابطه ای به سر می برید که دست و پای شما را بسته است همین امروز برای رهایی از آن اقدام کنید. به زودی پیشنهادی به شما می شود که اگر در جواب دادن تاخیر کنید فرصت خوبی را از دست داده اید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز زمان بسیار خوبی برای بیان افکار و احساسات تان خواهد بود. خواه طرف صحبت تان شخصی باشد که عاشقانه دوستش دارید و یا همکاری که به راهنمایی ها و دستورالعمل های شما نیاز دارد، خواهید توانست به خوبی و راحتی حرف هایی را که از شما انتظار دارد به زبان بیاورید. شما به طور کلی فردی عمل گرا و منطقی هستید و تا جای ممکن فقط حرف هایی را به زبان می آورید که لازم و ضروری باشد و زیاده گویی نمی کنید اما این رفتار شما همیشه هم برای اطرافیان تان مطلوب و خوشایند نیست و گاهی انتظار دارند که خیلی بیش از این با آنها حرف بزنید. امروز فرصت خوبی برای جبران کم حرفی هایتان به ویژه در زمینه روابط عاطفی خواهد بود.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما در حال حاضر علاقه چندانی ندارید که در مورد مسائل حرفه ای خود با کسی صحبت کنید نه اینکه از کار خودتان خجالت بکشید و یا چیزی وجود داشته باشد که بخواهید از دیگران مخفی کنید، فقط دوست دارید زندگی شخصی و حرفه ای تان از هم جدا باشد. از شنیدن حرفی متعجب خواهید شد، جبهه نگیرید و موضوع را از زاویه دیگر بررسی کنید. به کار اشتباه شخصی در اطراف تان بی توجهی نشان ندهید و سکوت نکنید. از زیر انجام دادن کاری که به گردن تان است طفره نروید؛ این کار هرچه بیشتر طول بکشد انجامش سخت تر می شود.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

این فال شما نشان می دهد که اگر چیزی برای مدتی شما را آزار می داد امروز فرصت خیلی خوبی برای رهایی از آن خواهد بود. توانایی فوق العاده شما در صحبت کردن با دیگران و برقراری ارتباط با آنها امروز حتی از همیشه هم بیشتر خواهد بود. مشکل تان با همکار، رئیس، همسر، اعضای خانواده و یا هر کس دیگری که باشد شما خواهید توانست در مورد آن صحبت کرده و افکار و احساسات خود را بیان کنید و با کمک طرف مقابل تان راه حلی را برای آن بیابید. این که در حال حاضر شما چقدر وقت آزاد دارید زیاد مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است که از این وقت آزاد حتی اگر چند دقیقه هم باشد به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تا بتوانید توان و انرژی انجام دیگر کارهایتان را هم به دست بیاورید.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز تا می توانید خیرخواهی و عشق و علاقه را در دنیای اطراف تان پخش کنید. مدتی است که شما به آنهایی که دوست شان دارید به اندازه کافی نشان نداده اید که چقدر برایشان اهمیت قائل هستید و چه احساسی نسبت به آنها دارید. با تماس تلفنی، فرستادن پیام یا خریدن یک دسته گل احساسات خود را نشان دهید.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما تخیلات زیبا و قشنگی را برای ﺁینده‌تان دارید و به اکثر ﺁنها در ﺁینده‌ای نه چندان دور خواهید رسید؛ فقط باید تلاش کنید. شانس‌تان را تا از دست نرفته است در تمام زمینه‌های زندگی‌تان امتحان کنید. از ریسک کردن ابایی نداشته باشید. اجازه ندهید ندای درونی‌تان به شما ترس و اظطراب وارد کند که از انجام کارهایتان باز بمانید. به جای این کارها کمی‌ به ﺁینده تان امیدوار باشید تا موفق شوید.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال امروز شما نشان می دهد که امروز ارتباط های شما به طرز عجیبی خوب پیش می رود و موجب تعجب خودتان نیز می شود. همه غبار تردیدها کنار می رود و می توانید درک و دید درستی به همه افراد و رویدادها داشته باشید. امروز با دید دقیقی که دارید می توانید دوستی ها یا ارتباط های تازه ای را آغاز کنید. ارتباط هایی که هیچ سودی برای شما ندارد را به طور کامل قطع کنید و با آدم هایی که انرژی منفی دارند دوستی خود را ادامه ندهید.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که آخرین باری که وقت تان را بدون نگرانی برای کار و مشکلات و مسائل روزمره در کنار خانواده و عزیزانتان گذرانده اید چه زمانی بوده است؟ اگر دیدید مدت زیادی از آن گذشته است همین امروز را برای این کار در نظر بگیرید و منتظر فرا رسیدن آخر هفته بعد نمانید. اگر بچه دارید سعی کنید امروز وقت بیشتری را صرف او کنید و در صورت ممکن او را به شهربازی و یا باغ وحش ببرید یا حداقل در خانه با او بازی کنید. اگر هم بچه ای ندارید و وقت تان آزادتر است به دیدن والدین و یا خواهر و برادرهایتان بروید، مخصوصا اگر یکی از آنها را مدتی است که ندیده اید یا فکر می کنید ممکن است به هر دلیلی از شما ناراحت باشد. حرف هایی که بین شما رد و بدل می شود همچون معجزه عمل خواهد کرد.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که این روزها برنامه ای که در ذهن خود داشته اید به جریان خواهد افتاد. تا به حال وقت کافی را برای بررسی دقیق همه جانبه آن داشتید و حالا دیگر نمی توانید آن را نادیده گرفته و از پذیرفتنش سر باز بزنید. بهتر است به جای منتظر شدن برای یافتن یک موقعیت جدید همین الان که اوضاع خوب است دست به کار شده و اولین قدم را برای رسیدن به هدف خود  بردارید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که اگر امروز با مشکلی مواجه شدید به دنبال ساده ترین راه حل ممکن برای آن باشید. همه مشکلات به آن پیچیدگی که ما فکر می کنیم نیست و خیلی وقت ها پیش پا افتاده ترین راه حل بهترین راه است؛ به شرط آنکه آن را ببینید. برای حل مسائل و مشکلاتی که با حساب و کتاب های ریاضی و یا مسائل منطقی در ارتباط هستند سعی کنید تا جای ممکن احساسات را کنار بگذارید، زیرا فقط باعث می شود دیدتان خراب شده و آنچه درست در برابر چشم تان است را نبینید. انتظار نداشته باشید که خوشبختی را فقط با رسیدن به آن تصویرهایی که خودتان از آن در ذهن خود ساخته اید به دست بیاورید، گاهی خوشبختی خیلی ساده تر از آن چیزی که فکر می کنیم به دست می آید.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما می گوید که امروز ممکن است افکار گوناگونی به ذهن تان خطور کند و همین امر موجب استرس شود. بهتر است به جای آینده در حال زندگی کنید. شاید اتفاق های بدی که در گذشته تجربه کرده اید دلیل آن باشد. بنابراین گذشته را رها و از همین امروز برای آخر هفته خود برنامه ریزی کنید. گشت و گذار بیرون از خانه با دوستان، حال و هوایتان را تغییر خواهد داد.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز وقت بگذارید و افرادی را که در ارتباط با شما هستند دسته بندی کنید؛ دوستان، دشمنان، افرادی که بودن شان خوب است و افرادی که نباید دیگر با آنها در ارتباط باشید. خوشبختانه امروز دید خوبی به همه مسائل دارید و دقیق و درست می توانید تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید. همه ابرهای تیره که مانع نگاه درست شما می شود کنار رفته اند. امروز وقتی واقعیت های مهمی را در مورد زندگی و اطرافیان کشف می کنید واکنش های جالبی را نشان خواهید داد.

کدخبر: 1049554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی