فال ابجد واقعی 16 شهریور / فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : آ د آ

تعبیر فال ابجد: به نظر می رسد شخصی صبور و بردبار باشید. به دیگران وعده‌های زیادی می‌دهید. مراقب باشید که به آنها عمل کنید. اگر وکیل یا قاضی هستید با مردم به عدالت رفتار کنید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید‌. کاری را که قصد انجام آن را دارید در آن موفق خواهید شد. یک شخص بدخواه در پی اغفال شماست، مراقب او باشید. چیزی را که منتظرش هستید اتفاق خواهد افتاد.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: در زندگی با سختی‌هایی رو به رو می‌شوید و با مردمی بدکردار  و ناشایست سر و کار پیدا می کنید و به رنج و زحمت می‌افتید. باید با دیگران با احتیاط رفتار کنید تا انسان‌های بدخواه نتوانند شما را دچار مشکل کنند. در طالع شما سفری دیده می‌شود که اگر انجام شود برای شما خالی از منفعت نیست.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است اما بعضی هستند که بر تو حسد می‌ورزند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و اتفاقی خواهد افتاد که آسایش تو در آن است. در مورد آن قصد و نیتی که داری قلب خود را قوت ده که به مقصود خواهی رسید ان‌شاءالله.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : د ب ب

تعبیر فال ابجد: صبر داشته باش و شتاب مکن. بعضی از مردم با تو دشمن‌اند اما ظفر نخواهند یافت. نباید که راز دل خود را به کسی بگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی. موفقیت و کامیابی در انتظار توست.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: ای خوش‌اقبال بر تو بشارت باد که به خاطر  شایستگی و کفایتی که داری، موفقیتی را کسب خواهی کرد که باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران خواهد شد اما نگران نباش که ایزد دانا و توانا از تو حمایت می‌کند و تو را از گزند و چشم‌زخم دیگران مصون نگه می‌دارد.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر فال ابجد: به نظر می رسد شخصی متواضع و با حکمت و درستکار هستید. اگر گرفتار صدمه یا مشکلی هستید خیر است و حکمتی در آن. چیزی را که از دست داده‌اید دوباره به دست خواهید آورد. از مشکلی که دارید رها خواهید شد‌، باید به خداوند توکل و توسل کنید. چشم تان نباید به دنبال مال مردم باشد. در ضمن کینه‌توزی نکنید تا سلامت باشید و آرامش داشته باشید. اگر کسی به شما بدی کرده است او را ببخشید که از این راه به عزت خواهید رسید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر فال ابجد: شما فردی کوشا و با اراده هستید، اگر از این استعداد استفاده کنید موفق و کامیاب می‌شوید. ممکن است در زندگی با خطرهایی مواجه شوید که با تدبیر می‌توانید آنها را پشت سر بگذارید. کارهای سخت برای شما آسان می‌شود. آنچه را که خواستار آن هستید اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : آ د آ

تعبیر فال ابجد: برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌شود و از غم و اندوهی که داری رهایی می یابی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود. سعی کن تصمیم عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی. هر روزی که گذشت غصه آن را نخور و از آن روز برای بهبود فردای بهتر بهره بگیر. شکر خدای بجای آر که شکر نعمت، نعمتت افزون کند.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر فال ابجد: از تجربه‌ بزرگان بهره ببر و مشورت دوستان را پذیرا باش که برای تو منفعت خواهد داشت. اگر چیزی را گم کردی به تو باز خواهد گشت. اگر قصدی داری کمی دیگر صبر کن. ممکن است از طرف کسی غم و اندوهی به تو برسد اما نگران نباش که به خیر و سلامتی رفع خواهد شد.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: به زودی به مقصود خود خواهی‌ رسید و آنچه را که در طلبش هستی به دست خواهی‌ آورد. اگر نزد کسی برای درخواستی می‌روی و او سخن درشتی را بر زبان جاری می کند، صلاح است که از رفتن پشیمان شوی؛ چون او به تو آسیب می‌رساند. گروهی به تو حسد می‌ورزند و در خیال نابودی تو هستند اما از دست آنها کاری بر نمی‌آید؛ نترس. سفر‌ی در پیش است که در آن سفر آسودگی یابی. این چند روز طالع تو نحسی دارد که از تو بگذرد و بعد در نظر خلایق شیرین شوی. این هفته با هیچ کس گفت‌وگو نکن که ستاره ات نحس است و پس از آن سعادت به تو روی می‌آورد. اگر حاجتی داری برآورده خواهد شد و اگر غایبی داری خواهد آمد.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: این نیت که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها می شوی. عده ای به تو حسودی می کردند، حق تعالی از فضل خود تو را از شر آنها نگه داشت و در روزی را به روی تو گشود. تو را چشم زخمی رسیده اما به خیر گذشت و از شر دشمن خلاص شوی و به مقصود دل برسی. همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان خواهی‌ رسید.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : ب د ب

تعبیر فال ابجد: مشکل  تو به لطف و کرم پروردگار رفع خواهد شد و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران و ناامید مباش و به لطف خداوند ایمان داشته باش.

کدخبر: 1036856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟