فال ابجد امروز 13 شهریور

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر فال ابجد: نیتت بر آورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا می‌کنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود. خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : ب ج د

تعبیر فال ابجد: طالعت نیک است و نیتت بر آورده می‌شود. رازت را به کسی نگو. باید مراقب بدخواهان باشی. در کارت گشایش دیده می‌شود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگی ات ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری را در پیش خواهی داشت.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : د ج ب

تعبیر فال ابجد: در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد. یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری. کارها بر وفق مراد تو خواهد بود. سود یا پول زیادی نصیبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت کن، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد. مال حلال خوبی را به دست می‌آوری. قدر آن را بدان و شکر خدا کن. می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : د ب ج

تعبیر فال ابجد: از چیزی دلخور یا غمگین هستی. فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است. به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو می‌رسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می رسد. اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی خودت و هم دوستان و آشنایان می‌شود. به زودی کارها بر وفق مراد تو می‌شود.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر فال ابجد: این نیتی که کرده ای خوب است. در کارت گشایش دیده می‌شود. به زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده؛ بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر؛ صلاح تو در آن است. امروز روز خوبی برای تو است. به خداوند توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : ب د آ

تعبیر فال ابجد: طالعت خوب است اما از قصد و نیتی که داری دوری کن؛ پشیمانی در پی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد؛ از او برحذر باش. اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده می‌شود و به مرادت می رسی.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : ج ب آ

تعبیر فال ابجد: طالعت نیکوست. با توکل به خداوند به خواسته ات می‌رسی. تغییراتی را در پیش داری. به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو می‌رسد که ممکن است خیلی باارزش نباشد ولی تو را خوشحال می‌کند، آینده روشنی داری، برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر فال ابجد: قصد و نیتت خوب است. در رحمت به سویت باز می‌شود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده، از آن در امان خواهی بود، در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر فال ابجد: طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه می زنند ولی آسیب به تو نمی رسد چون کسی نمی تواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود. به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر فال ابجد: نیتت بر آورده می‌شود و آنچه را که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی را به همراه خواهد داشت. اگر نورسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا تصمیم درستی را بگیری.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته با همت و اراده خودت. از آنچه که می‌ترسی در امان هستی. به خداوند توکل کن.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : ج ب د

تعبیر فال ابجد: طالع خوبی داری. در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می‌رسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیک تر شوی. امروز برای تو بهتر از هر روز دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می‌کنی. به زودی خبری خوشحال کننده را دریافت می‌کنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

کدخبر: 1036325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟