فال روزانه شخصی / 5 اسفند + فیلم
حجم ویدیو: 5.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد هم اکنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید که حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شکست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید که با فکر کردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت کنید. هم اکنون شما باید کارهایی که قبلاً نیمه کاره انجام داده‌اید و کارهایی که برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شما شاید به طور خاصی حس و ادراک قوی ای پیدا کرده باشید و یا شاید هم خیال می‌کنید که قدرت بدنی خیلی فوق العاده‌ای دارید!! قدرتهای مثبت کمک می‌کند که ناراحتی احساسی خود و یا افراد دیگر را التیام بخشید. اما لطفا بعد از این کار دچار این توهم نشوید که همه کار می‌توانید انجام دهید!! شاید قدرتهای فوق طبیعی شما واقعی باشند، اما همیشه در دسترس شما نیستند. شاید هم آنها را از دست بدهید فقط برای اینکه بفهمید جهان خیلی بزرگ است و رازهای خیلی زیادی است که هنوز آنها را نشناخته اید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که شاید شما آینده‌ی بسیار جالبی را در ذهن خودتان تصور می‌کنید اما هنوز برنامه ای برای رسیدن به آن ندارید. حتی اگر احساس می‌کنید که امروز باید بخشی از این نقشه‌ها را عملی کنید، یادتان باشد که خیلی طول می‌کشد تا به کل آن دست پیدا کنید. درعین حال، زندگی ای که در آن بین واقعیت و آرزوهای شما تفاوتهایی وجود دارد را تجربه می‌کنید. و یادتان باشد که دست دست کردن دلیل خوبی برای رها کردن امیدها و آرزوهایتان نیست.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

تیر

فال روزانه شما نشان می دهد که کائنات امروز به شما یاد می دهند که خودتان را کم نبینید و انرژی های خود را پایین احساس نکنید. برعکس روزهای گذشته، امروز سرشار از انرژی های خوب و مثبت هستید و خیلی راحت می توانید محدودیت ها را کنار بگذارید و ارتباط های بهتری با دیگران داشته باشید. از فرصت امروز برای توسعه چشم‌اندازهای خود استفاده کنید. در مورد مسایل مالی، بیشتر مراقب خرج های خود باشید و همیشه بخشی از درآمدتان را کنار بگذارید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز دو حس کاملا متضاد با هم یعنی دل‌رحمی و دل‌بزرگی در وجود شما هستند و در تضاد با هم تجربه های تازه ای برای شما رقم خواهند زد. حس هایی که موجب باز شدن چشمانتان می شود و واقعیت های بیشتری را از زندگی خواهید دید. شما همیشه دوست دارید به دیگران کمک و با آنها همدل یکنید، اما شاید امروز لازم باشد به یاد بیاورید که هیچ کس ارزش این را ندارد که خودتان را برای او قربانی کنید. پس همه مهربانی های خود را در حد متعادل ارائه دهید تا زندگی شخصی شما دستخوش تغییرات منفی نشود. برای مسایل مالی، امروز می توانید تصمیمات خوبی اتخاذ کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد تقابل دست و دل بازی و ارتباط های اجتماعی در وجود شما، امروز خیلی از مسایل را برایتان روشن و شفاف می کند. می توانید برخی از واقعیت ها که تاکنون بی خبر بوده اید را کشف کنید. چشمان خود را باز کنید و ارتباط های خود را کمی زیر ذره بین ببرید و همه را آن طور که هستند، ببینید و باور کنید. واقع گرا باشید. شاید لازم باشد در مورد کارهای خود برای یک کارشناس مالی نامه ای بنویسید. همیشه کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید و بدانید طولانی مدت بودن شادی ها بسیار ارزشمندتر از هیجانات آنی و کوتاه مدت است.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

 

مهر

فال روزانه شما می گوید آیا همه ذهنتان درگیر انجام کارهای جدید است؟ یا در نظر دارید یک اثر هنری خلق کنید؟ باید بدانید امروز با احساسات خود می توانید این کارها را انجام دهید. با حس لطیفی که امروز دارید ایده های خوبی به ذهنتان خطور می کنند. آنها را یادداشت کنید و تا جایی که ممکن است اجرایشان کنید. در انتهای روز حس خوبی خواهید داشت. خود را به جریان روزگار بسپارید و شاد باشید. امروز نمی توانید به راحتی میان عقل و احساس خود تعادل برقرار کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز بیشتر از درک شدن یا نشدن حرف های شما توسط دیگران، این برایتان مهم است که برای خودتان مهم نیست دیگران چگونه فکر می کنند و چه نظری دارند. اما از طرفی هم، مسایلی که به زبان می آورید به درستی توسط دیگران درک نمی شوند و حرف شما با برداشت آنها زمین تا آسمان فرق خواهد داشت. امروز احتمالا در دنیای قدیم و میان خاطره های خود سیر کنید. عکس ها را تماشا خواهید کرد یا با دوستان قدیمی ارتباط خود را از سر خواهید گرفت.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که شهامت متفاوت بودن را داشته باشید. اینکه همیشه یک سری کارهای واحد و روزمره را انجام دهید که نشد زندگی. همه این کارها را انجام می دهند. باید هنر داشته باشید تا در طول روز طوری زندگی کنید که با روز قبل فرق داشته باشد. اسیر تکرار نشوید که روحتان را افسرده می کند. برای فرار از این دام، برای کارها و فعالیت های جدید برنامه ریزی کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

دی

در فال روزانه شما آمده است که در حال حاضر تعریف کردن این که شما چه کسی هستید و چه چیزهایی برایتان بیشترین اهمیت را دارند ذهنتان را به خود مشغول کرده است. در هر صورت این را به یاد داشته باشید که حتی اگر همچون کرم کوچکی بر شاخه درختی باشید هم در مسیر تبدیل شدن به پروانه ای زیبا قرار دارید. زمانی که بال هایتان را باز کنید قادر خواهید بود به هر کجا که دوست دارید پرواز کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید انجام هر کاری برایتان امکان پذیر خواهد بود. کارهای بسیار برای انجام دادن و زمانی اندک پیش رو دارید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد شما به طوری ذاتی روان شناس هستید و می توانید افکار دیگران را از روی نگاه یا حرکات شان بخوانید. امروز این قدرت به شما کمک می کند تا خودتان را از دام یکی از اطرافیان تان برهانید. بنابراین قبل از دادن قول و قراری به دیگران، خوب رفتارهای آنها را زیر نظر بگیرید. تصمیم دارید که برخی از عادات تان را دور بریزید و مسیری را که در گذشته می پیمودید، تغییر دهید. تجربه چیزهای جدید برایتان هیجان انگیز است اما سعی کنید که با برنامه ریزی پیش روید تا از افتادن در چاه های احتمالی در امان باشید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که اتفاقاتی که در گذشته شما رخ داده، زمان حال شما را نیز تحت تاثیر قرار داده است. به همین دلیل امروز حساس تر از روزهای دیگر هستید و ممکن است به سادگی از دست اطرافیان تان دلگیر شوید. برای رهایی از این وضعیت، سعی کنید که گذشته تان را دور بریزید و شجاعت تان را برای رویارویی با اتفاقات جدید بالا ببرید. مطمئن باشید به محض این که تلاش تان را آغاز کردید، تاثیرات مثبت آن را خواهید دید. به زودی خبر خوبی می شنوید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 664381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟