فال روزانه شخصی / 2 اسفند + فیلم
حجم ویدیو: 4.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد جابجایی در محل کار یا محل زندگی در پیش دارید به ماموریت کاری میروید و آفات خوشی را تجربه خواهید کرد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد زیاده خواهی نکنید و شکرگزار خدا باشید زیرا با کفر نعمت آنچه که دارید از دست می دهید به خداوند توکل کنید و امیدتان را از دست ندهید .

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که زندگی تان از این رو به آن رو می شود و موفقیت های خوبی نصیب تان می شود از این فرصت به درستی استفاده کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

تیر

فال روزانه شما نشان می دهد که در رابطه با موضوعی نمی توانید تصمیم گیری کنید و دو دل شده اید با توکل به خدا و درایت خودتان راه درست را برگزینید تا عاقبت بخیر شوید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد روزهای کسالت باری را می گذرانید و دچار روز مرگی شده اید ولی ناامید نباشید زیرا به زودی موقعیت تان تغییر خواهد کرد و به موفقیت دست پیدا خواهید کرد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد ولخرجی را کنار بگذارید و اموالی که با زحمت به دست آورده اید را بیهوده هدر ندهید زیرا بالاخره روزی کفگیرتان به ته دیگ می خورد و محتاج این و آن می شوید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

 

مهر

فال روزانه شما می گوید جوانب احتیاط را بسنجید و بی فکر کاری را انجام ندهید ،آینده نگری را در رأس امور خود قرار دهید و از دوستان ناباب دوری کنید .

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که افراد حسود دور و برتان را گرفته اند و شما را از موفقیت دور می سازند؛ تا می توانید بین خودتان و آنها فاصله ایجاد کنید زیرا اینگونه به هیچ مقام و منزلتی نخواهید رسید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که به مهمانی دعوت می شوید و که باعث مسرت و خوشحالی بسیار شما می شود و تغییر مثبتی در روحیه تان ایجاد می کند. دست به کاری خواهید زد که بسیار برایتان منفعت دارد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

دی

در فال روزانه شما آمده است که پستی و بلندی زیادی در زندگی تان دارید و ناامیدی در قلبتان رخنه کرده است. از یاد خدا غافل نشوید و به او توکل نکنید زیرا تنها اوست که می تواند شما را از این موقعیت نجات دهد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد تنگ نظری فردی در اطرافتان بسیار شما را اذیت می کند و درصدد هستید که به نحوی از او فاصله بگیرید؛ در این راه به موفقیت خواهید رسید .

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که ساده دلی خود را کنار بگذارید. همه افراد قابل اعتماد نیستند و از محبت شما سوءاستفاده می کنند . درایت داشته باشید که پیروزی تان حتمی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟