جمشید مشایخی 3 بار از این زن جوان خواستگاری کرده بود + عکس های خاص ترین زن!

داستان سه بار خواستگاری جمشید مشایخی از گیتی همسرش را در ادامه بخوانید.

اول اینکه دخترک بابت رفتارهای سختگیرانه ی پدرش دل خوشی از مردها نداشت و از جانب دیگر جمشید دانشگاه هنرش را نیمه رها کرده بود و تازه در (اداره هنرهای دراماتیک) استخدام شده و کارو بارش مشخص نبود . بابت همین گیتی به زن دایی اش گفت :« من فکر نمیکنم جمشید بتونه منو خوشبخت کنه و آینده ی خوبی باهام نداریم » مادر جمشید به منزل برگشته و پیغام گیتی را به جمشید میرساند. پسرک اما غد ترازاین حرفها فردا روز پدرش را برداشته و با او به دیدار گیتی میرود.

گیتی اینبار جواب رد را مستقیما به خود جمشید میدهد. جمشید پسفردای آنروز با برادرش به منزل عمه میرود و بالاخره گیتی را مجاب میکند که من میخواهمت و توهم مرا قبول کن. گیتی از این سماجت خوشش می آید و میپذیرد.خیلی زود این ازدواج سرمیگیرد. گرچه این ازدواج سنتی و با عشق یکطرفه ی جمشید شروع میشود اما بعداز ازدواج پسرک قصه ی ما آنچنان عشقش را ثابت میکند که گیتی یک دل نه صد دل خاطرخواه جمشید میشود.

اندکی بعد جمشید از تئاتر جدا شده و بر پرده سینما میرود و در همان سالهای اول بخاطر استعداد و چهره ی جذابش بسیار خوش میدرخشد. البته که شهرت هم باعث نشدعشق و شوق جمشید نسبت به گیتی ذره ای کمترشود. این ازدواج دقیقا ۶۰ سال دوام داشت تا اینکه جمشید از دنیا رفت. و اندکی بعد گیتی به او ملحق شد. روح هر دو شاد و نام و یادشان گرامی.

جمشید مشایخی

جمشید مشایخی

جمشید مشایخی

جمشید مشایخی

جمشید مشایخی

جمشید مشایخی

جمشید مشایخی

کدخبر: 955261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟