لباس فوق زننده الهام حمیدی در کافه گردی شبانه /پشت پرده عکس بدون شلواری که آبرویش را برد!

الهام حمیدی / الهام حمیدی بازیگر/ بیوگرافی الهام حمیدی / عکس الهام حمیدی / همسر الهام حمیدی

الهام حمیدی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است که اخیراً عکس الهام حمیدی و استایل خاصش در کافه به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای داشت

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون است. نام اصلی الهام حمیدی، نوشین است. الهام حمیدی در رشته حسابداری درس خوانده است. الهام حمیدی قبل از بازیگری یک بار ازدواج کرده است الهام حمیدی با سریال مسافری از هند شناخته شد. الهام حمیدی علاوه بر بازیگری مدتی طراحی مزون لباس داشت، الهام حمیدی بسیار کدبانو و خانه دار است. آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد. او درسال ۱۳۹۷ برای بار دوم ازدواج کرد. و صاحب دو فرزند می باشد.

اخیرا عکسی از الهام حمیدی با پوشش فوق نامناسب در فضای مجازی منتشر شد که کاربران فضای مجازی بر این باورن این عکس تنها فوتوشابی از چهره خانم بازیگر است و صحت ندارد، الهام حمیدی نیز تا کنون به انتشار این عکس واکنشی نشان نداده است.

الهام حمیدی

همسر دوم الهام حمیدی

الهام حمیدی یک ازدواج ناموفق داشته است و بعد از آن چند سالی است که مجدد ازدواج کرده و از زندگی مشترکش بسیار راضی است. الهام حمیدی حالا با همسر دومش به نام علیرضا صادقی توانسته زندگی پایداری داشت باشد. الهام حمیدی عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است که حواشی زیادی بدنبال داشته است.

الهام حمیدی

الهام حمیدی

کدخبر: 930270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟