عکس/ تیپ جدید شیرین نون. خ با تِم تمام مشکی! / ندا قاسمی متفاوت از سریال !

نداقاسمی/ندا قاسمی عکس/ ندا قاسمی بازیگر/ ندا قاسمی سینما / ندا قاسمی بیو گرافی 

ندا قاسمی یکی از بازیگران 36 ساله نوظهور سینما و تلویزیون است که با سریال نون خ بسیار مشهور شد و پس از آن مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. در این تصویر ندا قاسمی در مراسم اکران یک فیلم با لباسی تمام مشکی حضور دارد.

ندا قاسمی

بازیگری من را انتخاب کرد!

ندا قاسمی متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۶، در کرمانشاه و دانشجوی دکترای شیمی آلی دانشگاه تهران است. ندا قاسمی فعالیت هنری خودش را از سال ۸۷ با تئاتر آغاز کرده. که در این مدت در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به عنوان بازیگر سریال، فیلم کوتاه، تله فیلم و البته به عنوان مجری حضور داشته است.

با ندا قاسمی که سریال «نون خ» را روی آنتن شبکه یک دارد و از سال نود و چهار به صورت مستمر در رادیو فعالیت داشته است. گفتگویی صمیمی داشته‌ایم که با هم می‌خوانیم.

*سریال «نون. خ» چه حرفی برای مخاطب دارد؟

این سریال قرار بود یک سریال سرگرم کننده باشد و در کنار سرگرم کننده بودن، فرهنگ مناطق کردنشین را به تمام مردم ایران معرفی کند.

حرفی که هر سریال موفق دیگری هم باید داشته باشد، این است که حرف روز را بزند و مشکلات جامعه و مسائل سیاسی. و اجتماعی را مطرح کند که سریال «نون. خ» هم تا حدودی توانسته در این زمینه وظیفه خودش را انجام دهد.

*چه شد که بازی در آن را پذیرفتید؟

با توجه به سابقه کار تئاتری که داشتم و تله فیلم‌هایی که کار کرده بودم، از طریق یکی از دفاتر به این سریال معرفی شدم. و در این سریال بازی کردم. قطعا دلم خیلی می‌خواست در این کار حضور داشته باشم، به دلیل اینکه کارهای آقای آقاخانی را دوست داشتم. و از آنجا که خودم کرمانشاهی و کرد هستم، اتفاق خوبی برای من بود که بتوانم یک نماینده برای مردم خودم باشم.

*چرا از این همه فعالیت هنری «بازیگری» را انتخاب کرده اید؟

من بازیگری را انتخاب نکردم و بازیگری من را انتخاب کرد. چون از بچگی و بدون اینکه هیچ پیش زمینه ذهنی راجع به بازیگری داشته باشم، به این سمت آمدم.

تخیلی خیلی قوی داشتم و این شاید حس درونی باشد که من را به سمت بازیگری کشاند، از بچگی به بازیگری فکر می‌کرم.

کدخبر: 927585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟