عکس/ هیاهوی ژست هالیوودی و جدید محمدرضا گلزار در اروپا

محمدرضا گلزار بازیگر، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است. محمدرضا گلزار در سال ۱۳۷۹ با نقش آفرینی در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد. محمدرضا گلزار فارغ ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. محمدرضا گلزار از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. محمدرضا گلزار در این گروه به عنوان نوازنده سازهای گیتار، ارگ و پرکاشن نیز فعالیت کرده است. از میان آثار محمدرضا گلزار می توان به عناوینی همچون دموکراسی تو روز روشن، سیزده گربه روی شیروانی، شام آخر، مادر قلب اتمی، ساخت ایران، رحمان ۱۴۰۰، ما همه با هم هستیم، کلاغ‌ پر، کما، آینه بغل، عاشقانه و گیسو اشاره کرد.

آن هایی که گلزار را دنبال می کنند، احتمالا می دانند که او حدود دو سال است که در سینما و تلویزیون حضور نداشته است و در این مدت مشغول زندگی در امارات بوده است.

البته علاوه بر این گلزار برندی در حوزه پوشاک هم در ایران ثبت کرده و بیشتر وقت اش را صرف توسعه این برند کرده است. در کنار این برندسازی، گلزار در حوزه تبلیغات هم مشغول بوده است. در تازه ترین کار نیز، محمدرضا گلزار تصویری از ژست هالیوودی و جالب خود در یکی از کشورهای اروپایی منتشر کرده که برای او انتقاداتی به بار آورده است. اما گلزار همچون گذشته بی توجه از کنار آن ها گذشته است.

محمدرضا گلزار

منبع:وقت صبح

کدخبر: 874902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟