تست : یک شمع انتخاب کنید

به گزارش گروه ترجمه رکنا، شمع همیشه معنای خاصی داشته است. شمع روشن نماد روح و تطهیر است. تصادفی نیست که از شمع در مراسم مذهبی و رایحه درمانی استفاده می شود.ما یک تست جالب به شما پیشنهاد می کنیم که در مورد وضعیت روانی و عاطفی و البته در مورد روح شما  چیزهای زیادی می گوید.زندگی ما به دوره های جداگانه ای تقسیم می شود که هر کدام تاثیر خاص خود را دارند. این تست را حل کنید و ببینید چه چیزی را باید در زندگی خود تغییر دهید.تنها کاری که باید انجام دهید این است که با شمع ها به تصویر نگاه کنید. شش نفر از آنها وجود دارد. یکی را که می خواهید انتخاب کنید و معنی آن را بخوانید.

1. بنفش


این انتخاب به این معنی است که در آینده نزدیک موفقیت و فراوانی را جذب می کنید. افراد خوبی در زندگی شما وجود خواهند داشت که فرصت های جدیدی را برای شما باز خواهند کرد. به توصیه ها و دستورات آنها گوش فرا دهید.با نگاه کردن به دنیای اطراف خود، متوجه بی عدالتی می شوید که می تواند باعث عصبانیت شما شود. سعی کنید با این احساسات مقابله کنید. سخاوتمند باشید.شما اعتماد زیادی به خود نخواهید داشت، بنابراین اغلب تصمیم می گیرید و در آخرین لحظه نظر خود را تغییر می دهید.

2. سفید


سفید رنگ پاکی است. یعنی روح شما پاک است اما در عین حال هدفی در زندگی دارید. شما باید به حرکت در جهت دستیابی به آن ادامه دهید، به هوش خود اعتماد کنید، که به شما امکان می دهد کوچکترین تغییری را احساس کنید.شما می دانید که چه می خواهید فقط کافی است حرکت کنید.

3. آبی


آبی رنگ روشنایی است. مربوط به عنصر آب است و به این معناست که شما خود و اعمالتان را درک می کنید. هوش توسعه یافته ای دارید، بسیار حساس هستید و اغلب از نوسانات خلقی رنج می برید.سرشار از قدرت و انرژی هستید. از حس ششم خود برای زندگی با ذوق و لذت استفاده کنید.به غرایز خود اعتماد کنید و استعداد خود را نادیده نگیرید.

4. قرمز

این رنگ شور و شجاعت است. توسط افرادی انتخاب می شود که مشتاق اقدام هستند. گاهی اوقات رشد معنوی جسارت زیادی می خواهد و اکنون زمان آن است! ( نترس، ترک نکن، هر چیزی را که در زندگی به آن نیاز نداری رها کن ) برای یک عشق جدید آماده باشید بسته به آنچه می خواهید، می تواند یک شریک جدید، یک کودک یا یک حیوان خانگی باشد. در این دوره، شما اشتیاق و الهام به امتحان چیزهای جدید دارید. زندگی بدون سرگرمی برای شما مناسب نیست.

5. سبز

این رنگ با احساسات ما ارتباط مستقیم دارد. با انتخاب آن، خود را فردی سالم و با ثبات از نظر عاطفی نشان دادید.

سبز رنگ طبیعت، باروری و رشد است .  این دنیا سخت است و گاهی اوقات بیش از حد از ما طلب می کند، اما شما یاد گرفتید که تعادل پیدا کنید، پس بدترین ها به پایان رسیده است. فقط توسعه پیش روی شماست. زندگی شما پر از ایده های جدید هیجان انگیز خواهد شد و خواهید فهمید که چه چیزی واقعاً برای روح خوب است.

6. زرد

با انتخاب این شمع هوش را انتخاب کردید. این بدان معنی است که شما دائماً در حال یادگیری اطلاعات جدید هستید. وقتی چیز جدیدی یاد می گیرید، لذت واقعی را تجربه می کنید و روح شما به سطح جدیدی از آرامش می رسد.شما همیشه می خواهید یاد بگیرید و بخوانید. بنابراین، حرفه ایده‌آل با حقوق قضایی مرتبط است. برای انجام کاری که دوست دارید و گوش دادن به ندای روح هرگز دیر نیست!

کدخبر: 771114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟