بیوگرافی مونا کرمی از ازدواج با شوهر معروفش تا خانواده پدری + فیلم ها  و عکس ها

مونا کرمی، بازیگر، در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۶۹ در استان گلستان به دنیا آمد. او در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده و یک برادر به نام مجید دارد. مونا همسر سپند امیرسلیمانی، فرزند اول خانواده است و برادرش مجید کرمی سه سال از او کوچک‌تر است. پدر مونا، محمدرضا کرمی، که اطلاعات دقیقی درباره شغلش در دسترس نیست، نقش مهمی در زندگی او دارد.

خانواده مونا کرمی

مونا کرمی در کنار خانواده اش

تحصیلات مونا کرمی

مونا کرمی دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی منابع طبیعی است. با این حال، او تصمیم گرفت مسیر زندگی‌اش را به سمت هنر و بازیگری تغییر دهد و به رغم تحصیلات فنی‌اش، به دنیای بازیگری وارد شد و توانست در این عرصه به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

ازدواج و همسر مونا کرمی

حواشی اخیر مونا کرمی و ازدواجش با سپند امیرسلیمانی شامل چندین جنبه مهم است. پس از اعلام خبر ازدواج آن‌ها، واکنش‌های مختلفی از سوی طرفداران و رسانه‌ها به این موضوع صورت گرفت. برخی از طرفداران از این ازدواج استقبال کردند و آن را نشانه‌ای از خوشبختی و شروعی تازه برای مونا و سپند دانستند.

از سوی دیگر، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی به گذشته سپند امیرسلیمانی و جدایی‌اش از همسر قبلی‌اش، مارال آراسته، اشاره کردند و این موضوع باعث بروز بحث‌هایی در مورد روابط عاشقانه و تصمیمات شخصی این دو هنرمند شد.

علاوه بر این، برخی از منتقدان به مقایسه زندگی شخصی مونا و سپند با دیگر هنرمندان پرداخته و نظرات متفاوتی درباره این ازدواج ابراز کردند. در مجموع، این حواشی نشان‌دهنده توجه رسانه‌ها و مردم به زندگی خصوصی هنرمندان و تأثیر آن بر شهرت و محبوبیت آن‌هاست.

در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مونا کرمی با انتشار یک پست در صفحه رسمی‌اش، خبر ازدواجش با سپند امیرسلیمانی را به طرفدارانش اعلام کرد. این ازدواج برای مونا اهمیت ویژه‌ای داشت، زیرا او همسر دوم سپند امیرسلیمانی است. سپند پیش از این با مارال آراسته ازدواج کرده بود، که این رابطه به جدایی انجامید. این تغییرات در زندگی شخصی سپند و مونا، توجه زیادی را به خود جلب کرده و باعث شده تا زندگی مشترک آن‌ها در کانون توجه قرار گیرد.

مونا کرمی و سپند امیر سلیمانی

مونا کرمی در کنار همسرش سپند امیر سلیمانی

 زن اول سپند امیر سلیمانی

سپند امیر سلیمانی ۲۵ مهر ۱۳۹۷ در برنامه «فرمول یک» علی ضیا رسما اعلام کرد بعد از ۷ سال زندگی مشترک از همسرش مارال آراسته جدا شده است و پس از آن با مونا کرمی ازدواج کرده است.

سپند امیرسلیمانی و مارال آراسته

عکس مارال آراسته همسر اول سپند امیرسلیمانی

فیلم‌ها و سریال‌های مونا کرمی

نوع عنوان سال کارگردان
سریال بیمار استاندارد ۱۳۹۴ -
سریال از سرنوشت ۱۳۹۸ محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان
سریال حوالی پاییز ۱۳۹۷ حسین نمازی
سریال دلدار ۱۳۹۸ برادران محمودی
سریال چوب خط ۱۳۹۹ حمید بهرامیان
فیلم سینمایی حرف آخر ۱۳۹۹ ابراهیم شفیعی
فیلم سینمایی بازگشت ۱۳۹۶ یوسف حاتمی کیا
فیلم سینمایی آپاندیس ۱۳۹۶ حسین نمازی
فیلم نمایش خانگی خسوف ۱۴۰۰ مازیار میری
فیلم نمایش خانگی شب‌های مافیا زودیاک ۱۴۰۲ محمدرضا رضائیان

مونا کرمی، همسر دوم سپند امیرسلیمانی، فعالیت هنری خود را از سنین کودکی آغاز کرد. او تنها ۹ سال داشت که با تئاتر عروسکی وارد دنیای هنر شد و در این زمینه تجربه‌های ارزشمندی کسب کرد. این فعالیت‌ها او را به سمت عرصه‌های دیگر هنری سوق داد و سال‌ها بعد، در سن ۲۵ سالگی، به رادیو جوان پیوست و در آنجا نیز به فعالیت مشغول شد.

نقطه عطف کارنامه هنری مونا کرمی زمانی بود که در سریال «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی بازی کرد. در این سریال، او نقش سحر، همسر بابک حمیدیان، را ایفا کرد و با بازی خود توانست توجه مخاطبان و منتقدان را جلب کند. این تجربه نه تنها آغازگر مسیر حرفه‌ای او در تلویزیون بود، بلکه به او فرصت‌های بیشتری برای ورود به پروژه‌های جدید هنری را فراهم کرد.

مونا کرمی و بابک حمیدیان

مونا کرمی و بابک حمیدیان در سریال بیمار استاندارد

شهرت مونا کرمی در سریال حوالی پاییز

شاید اغلب کاربران مونا کرمی را بعد از بازی در سریال حوالی پاییز و نقش شیوا شناختند، اما وی پیش از این سریال نیز تجربه بازیگری داشت.

فیلم‌های مونا کرمی

در پاسخ به سوال مونا کرمی در چه فیلم‌هایی بازی کرده می‌توانیم به لیست زیر به عنوان برجسته‌ترین آثار او اشاره داشته باشیم.

مونا کرمی در از سرنوشت

سریالی که چند ساله پیش از این بازیگر زن در تلویزیون پخش شد، سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان بود که مونا کرمی و کیسان دیباج در سریال از سرنوشت نقش همسر را بازی می‌کردند. خانم بازیگر در کنار بازیگرانی همچون لیلا بلوکات ، مجید واشقانی ، دارا حیایی و فاطیما بهار مست برای این سریال ایفای نقش می‌کرد.

مونا کرمی از سرنوشت

مونا کرمی در سریال از سرنوشت

مونا کرمی در حوالی پاییز

دختر خانواده صمیمی و سنتی سریال حوالی پاییز یا همان شیوا با بازی در این سریال برای مخاطب شناخته تر شد. حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی بازیگران مطرحی همچون حسین مهری ، لیلا اوتادی ، جوانه دلشاد و... را در کنار هم داشت.

مونا کرمی در حوالی پاییز

مونا کرمی در سریال حوالی پاییز

مونا کرمی در دلدار

نقش بنفشه شاکری در دلدار به کارگردانی برادران محمودی بر عهده مونا کرمی بود. بازیگری که در کنار چهره‌هایی همچون الناز حبیبی ، سوگل خلیق، کمند امیرسلیمانی ، علیرضا آرا ، پریوش نظریه و مریم بوبانی به خوبی از پس ایفای نقشش برآمد.

مونا کرمی دلدار

مونا کرمی در سریال دلدار

حرف آخر اولین فیلم سینمایی مونا کرمی

یکی از فیلم‌های سینمایی مطرح با بازی مونا کرمی حرف آخر به کارگردانی ابراهیم شفیعی بود که با حضور چهره‌هایی همچون شبنم قلی‌خانی، ثریا قاسمی و علی رضا استادی ساخته شد.

مونا کرمی حرف آخر

مونا کرمی در فیلم سینمایی حرف آخر

مونا کرمی در چوب خط

دیگر سریال مونا کرمی در تلویزیون که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد، چوب خط به کارگردانی حمید بهرامیان بود که در آن بازیگرانی همچون حسن زارعی، الهام پاوه نژاد و امیر مهدی ژوله نقش آفرینی می‌کردند.

مونا کرمی در سریال چوب خط

مونا کرمی و علیرضا خمسه در سریال چوب خط

مونا کرمی در خسوف

اولین سریال مونا کرمی در شبکه نمایش خانگی خسوف به کارگردانی مازیار میری بود که با حضور بازیگرانی همچون سجاد بابایی، ستاره اسکندری ، المیرا دهقانی، شهره سلطانی به نمایش درآمد. نقش فرزانه در خسوف را مونا کرمی بازی می‌کرد.

مونا کرمی در خسوف

مونا کرمی در نمایی از سریال خسوف

مونا کرمی در نون خ

برخلاف جستجوهای انجام شده توسط کاربران فضای مجازی مونا کرمی در سریال نون خ آقاخانی حضور نداشت و نامش در لیست بازیگران هیچ یک از سری پخش شده‌های این سریال نبود.

سریال های تلویزیونی مونا کرمی

  • بیمار استاندارد:بیمار استاندارد، 1394
  • از سرنوشت :محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان، 1398
  • حوالی پاییز:حسین نمازی، 1397
  • دلدار:برادران محمودی، 1398
  • چوب خط :حمید بهرامیان، 1399

مونا کرمی در بیمار استاندارد

مونا کرمی در نمایی از بیمار استاندارد

فیلم های سینمایی مونا کرمی

  • حرف آخر:ابراهیم شفیعی، 1399
  • بازگشت :یوسف حاتمی کیا، 1396
  • آپاندیس :حسین نمازی، 1396

مونا کرمی در حرف آخر

مونا کرمی در حرف آخر

فیلم های نمایش خانگی مونا کرمی

  • خسوف :مازیار میری، 1400
  • شب های مافیا زودیاک :محمدرضا رضائیان، 1402

مونا کرمی در زودیاک

مونا کرمی در شب های مافیا زودیاک

عکسهای مونا کرمی 

عکس مونا کرمی

عکس جذاب مونا کرمی

مونا کرمی بازیگر

مونا کرمی بازیگر

مونا کرمی در مافیا

مونا کرمی در مافیا

گریم مونا کرمی

گریم جذاب مونا کرمی

مونا کرمی بازیگر سینما

مونا کرمی بازیگر سینما تلویزیون

مونا کرمی در گل به خودی

مونا کرمی و کامران تفتی در نمایش گل به خودی

زندگی مونا کرمی

زندگینامه مونا کرمی

مونا کرمی در پیچ جاده نمناک

مونا کرمی در فیلم پیچ جاده

مونا کرمی سپند امیر سلیمانی

مونا کرمی همسر سپند امیر سلیمانی

مونا کرمی و جواد عزتی

سلفی مونا کرمی در کنار جواد عزتی و عزت مهرآوران

مونا کرمی و دارا حیایی

مونا کرمی در کنار دارا حیایی

عکسهای مونا کرمی

مونا کرمی در باشگاه ستارگان هنر ایران

کدخبر: 1051550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟