بازیگران سریال بازنده کنار خانواده هایشان / تغییرات شگفت انگیز بازیگران معروف این سریال !

سریال بازنده با بازی علیرضا کمالی، صابر ابر، و سارا بهرامی از فیلیمو منتشر می‌شود. برای آشنایی با داستان و بازیگران سریال بازنده با ما همراه شوید.

مجموعه بازنده تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی فیلیمو است که به نویسندگی و کارگردانی امین حسین‌پور و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور ساخته شده است.

در این سریال بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. در ادامه، علاوه بر زندگینامه بازیگران و بیوگرافی کارگردان، عکس بازیگران سریال بازنده را هم با شما به اشتراک می‌گذاریم.

سریال بازنده

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های معمایی جنایی ایرانی هستید، می‌توانید سریال بازنده را جمعه هر هفته ساعت 8:00 در پلتفرم فیلیمو تماشا کنید.

در سریال بازنده علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی‌محمدی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، علی مردانه، الهه اذکاری، ترنم کرمانیان، امیرحسین رضازاده، سپیده مولوی، ستاره قهرمانی و پیمان قاسمخانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حسین‌پور کارگردان سریال بازنده در مصاحبه‌‌ای گفته بود: «بعد از ساخت فیلم کوتاه جعبه، تصمیم داشتم یک سریال بلند بسازم اما یکباره این ایده به ذهنم رسید که سریالی کوتاه و اپیزودیک بسازم و بعد به سراغ یک سریال بلند بروم که به شدت از این تصمیم و تجربه که داشتم خوشحالم چرا که مسیر ما را برای ساخت سریال بلند هموارتر کرد.»

علیرضا کمالی

سریال بازنده

علیرضا کمالی و مادرش

علیرضا کمالی

زندگینامه بازیگران سریال بازنده را با علیرضا کمالی آغاز می‌کنیم، او در بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. مادرش فرهنگی و پدر او از قهرمانان مطرح رشته پرورش اندام در ایران و جهان بود. وی دانش‌آموخته‌ی رشته بازیگری از دانشگاه تهران است و بازیگری را با اجرا نمایش و از تئاتر آغاز کرد.

او در 20 سالگی وارد دانشگاه شد و همزمان در حوزه هنری تهران در رشته نمایش عروسکی شروع به فعالیت کرد و بعد به عنوان هنرپیشه کارش را ادامه داد و در جشنوار تئاتر دفاع مقدس برنده جایزه بهترین بازیگر شد.

کمالی در سال 1393 با سریال انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی شناخته شد و دو سال پس از آن با بازی در سریال نفس به اوج شهرت رسید.

فیلم‌های خانه ای در خیابان چهل و یکم، سد معبر، خانه کاغذی، شاه‌کش، سمفونی نهم، معکوس، هفت و نیم، آبادان یازده ۶۰ و شب، داخلی، دیوار از آثار کارنامه هنری علیرضا کمالی هستند.

سارا بهرامی

سریال بازنده

 

سارا بهرامی متولد دوم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در اصفهان است. او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن بوده و از ۹ سالگی با ثبت‌نام و حضور در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد دنیای بازیگری شده است.

وی پس از پایان دانشگاه به تهران رفت و در دوره‌های بازیگری موسسه کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی و حبیب رضایی شرکت کرد.

بهرامی که پیش از ورود به قاب تلویزیون در نمایش‌هایی چون «راهزنان»، «اگر..»، «متولد ۱۳۶۱»، «هم‌هوایی»، «مخمصه» به ایفای نقش پرداخته بود، در سال ۱۳۹۲ با بازی درخشان خود در مجموعه تلویزیونی پروانه به کارگردانی جلیل سامان به شهرت رسید.

فرات، مثل یک کابوس، پروانه، پرده‌نشین، ساخت ایران ۲و کرگدن دیگر مجموعه‌های هستند سارا بهرامی در آن‌ها به نقش‌آفرینی پرداخته است.

سارا بهرامی نخستین نقش‌آفرینی سینمایی خود را در سال ۱۳۸۸ با فیلم ایرانی-فرانسوی «تهرون» به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه نمود.

وی پس از سال‌ها تلاش و بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف، اولین بار برای ایفای نقش در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد.

سارا بهرامی در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای ایفای نقش در فیلم دارکوب، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. همچنین بهرامی برای بازی در فیلم‌های علفزار (۱۴۰۰) و جنگل پرتقال (۱۴۰۱) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

صابر ابَر

سریال بازنده

صابر ابَر در هجدهم خرداد ماه سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مدیریت است و چندین پروژه طراحی داخلی کار کرده است. صابر ابر برای جشنواره کارنامه که تنها جشنواره خصوصی تئاتر کشور است، یک تئاتر کار کرد که موفق هم بود و موفق به کسب جایزه کارگردانی، نمایشنامه، بازیگری زن و طراحی صحنه شد.

ابَر فعالیت در تلویزیون را با اجرای برنامه رنگین کمان آغاز کرد و سپس مسابقاتی همچون در 111 ثانیه را اجرا کرد. او از مجریان برنامه کودکان و نوجوانان در تلویزیون بود. صابر ابر در سال 1384 با بازی در فیلم سینمایی شاعر زباله ها به کارگردانی محمد احمدی وارد سینما شد.

فیلم‌های کارنامه‌ی هنری صابر ابَر عبارتند از: ماریا، تابستان همان سال، بعد از رفتن، یادگار جنوب، کت چرمی، بی‌رویا، بدون قرار قبلی، زیر نور کم، مسخره‌باز، روسی، خوک، حکایت دریا، میلیونر میامی، هت‌تریک، تابستان داغ، ویلایی‌ها، قندون جهیزیه، دو، نزدیکتر، رخ دیوانه، من دیه گو مارادونا هستم، پذیرایی ساده، انتهای خیابان هشتم، اینجا بدون من، سیزده ۵۹، آقا یوسف، آینه‌های روبه رو، نخودی، متامورفوسیس، هیچ، تابستان عزیز، درباره الی، از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید، سه زن، دایره زنگی، مینای شهر خاموش دلم می‌خواد، خواب زده‌ها، ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه، همه چیز برای فروش، هیچ‌کجا هیچ‌کس، گس، آسمان زرد کم عمق، آشغال‌های دوست‌داشتنی، قصه‌ها، بوسیدن روی ماه، برف روی کاج‌ها، و شاعر زباله‌ها.

صابر ابَر برای بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر و برای نقش‌آفرینی در فیلم دایره‌زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر شد. ابر همچنین برای بازی در فیلم سینمایی گس برنده جایزه بهترین بازیگر نوظهور از جشنواره فیلم رم را به دست آورد.

پیمان قاسم‌خانی

سریال بازنده

پیمان قاسمخانی و همسر اولش

بهاره رهنما

دختر پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی و همسر دومش

پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

 

پیمان قاسم‌خانی در سی‌ام دی ماه سال ۱۳۴۵ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی آمار انفورماتیک دانشکده اهواز است. وی در 25 سالگی به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه‌نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف‌الله داد گذراند.

پیمان قاسم‌خانی سپس در کلاس‌ آموزشی بهرام بیضایی شرکت کرد. وی فعالیت هنری‌اش را از سال 1372 به عنوان نویسنده در فیلم «من زمین را دوست دارم» به کارگردانی ابوالحسن داوودی آغاز کرد که این فیلم یک سال بعد در سینماهای کشور اکران شد.

قاسم‌خانی در سال 1377 فیلمنامه دختری با کفش‌های کتانی (فیلمی به کارگردانی رسول صدرعاملی) را نوشت. او برای نوشتن این فیلمنامه جایزه بهترین فیلمنامه‌نویس را از خانه سینما دریافت کرد، پس از این فیلم پیمان قاسم‌خانی نویسندگی و سرپرست نویسندگان سریال «پاورچین» (به کارگردانی مهران مدیری) را بر عهده گرفت.

پیمان قاسم‌خانی که از مشهورترین طنزنویسان سینما و تلویزیون است، در بیشتر سریال‌های مهران مدیری به عنوان طراح فیلم‌نامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته‌ است. او در سال ۹۷ پس از ۱۱ سال، در سریال هیولا دوباره با مهران مدیری همکاری کرد.

پیمان قاسم‌خانی در سریال‌های تلویزیونی پژمان، ساختمان پزشکان، مسافران، مرد هزار چهره، باغ مظفر، شب‌های برره و کمربندها را ببندیم به عنوان سرپرست نویسندگان حضور داشته است. او همجنین در مجموعه تلویزیونی دزد و پلیس مشاور فیلمنامه، و از نویسندگان سریال‌های بدون شرح، خانه ما، هتل، گالری ۹ و خانه سبز بوده است.

پیمان قاسم‌خانی در سال 1382 برای فیلم‌نامه فیلم مارمولک سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌ است.

مهدی رکنی

سریال بازنده

مهدی رکنی در دوازدهم اردیبهشت ماه سال 1369 در آبادان به دنیا آمد. پدر وی اهل آبادان و مادرش اهل شاهرود است. او فرزند اول خانواده است. پدرش ناخدا سوم نیروی دریایی بوده و مادرش خانه‌دار است.

مهدی رکنی تا سال 1389 در استان خوزستان زندگی کرده و سپس برای ادامه تحصیل به اراک رفته است. بعد از اراک در سال 1393 در قم زندگی کرده و از سال 1395 برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به تهران نقل مکان کرده است.

رکنی در سال 1393 با بازی در سریال جاده تباهی در شبکه استانی قم کار تصویری خود را آغاز کرد.

رکنی کارگردانی نمایش‌های سلولهای انفرادی، زیر سابه ی خورشید، ردپای خاطره، خانه ی عزیز، دلهره ی یک روز طولانی را برعهده داشته است. او همچنین در نمایش‌های بسیاری از جمله آخرین روبان، او یک خاطره بود، وطن پرست، سلول انفرادی، شعله های دوردست، زیر سایه ی خورشید، کمی آن سوتر، باید امشب بروم، وعده ی موعود، ردپای خاطره، خانه روشنی، کافه سیروس، کربلا به روایت آسمان، مثل گربه و ماهی، پهلوون گردون، منظومه، خانه ی عزیز، اریحا، تمام من، همه ی عدو، خورشید کاروان، سرگیجه‌های یک ذهن مقاطع، حنانه، دلهره ی یک روز طولانی و حقایق درباره مهدی پسر غلام به نقش‌آفرینی پرداخته است.

فیلم‌های برادران لیلا، کوچه صفا، زیرهمکف، دریادار و سریال‌های زخم کاری 2 (بازگشت)، میدان سرخ، جاده تباهی نیز از آثاری کارنامه‌ی هنری مهدی رکنی هستند.

صدف اسپهبدی

سریال بازنده

صدف اسپهبدی و مادرش

صدف اسپهبدی

 

زندگینامه بازیگران سریال بازنده را با بیوگرافی اسپهبدی ادامه می‌دهیم. صدف اسپهبدی در پانزدهم بهمن ماه سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در نقش دختری تک‌تیرانداز در فیلم کوتاه راحانا (۱۳۹۶) آغاز کرد.

او در سال ۱۴۰۰ در اولین تجربه‌ی سینمایی خود نقش زنی معتاد به‌نام فریبا را در فیلم علفزار با موضوع اجتماعی به کارگردانی کاظم دانشی بازی کرد. اسپهبدی برای ایفای این نقش، هر شب ۱۰ کیلومتر پیاده‌روی می‌کرد و در هشت ماه ۲۵ کیلوگرم از وزن خود کاهش داد. نقش‌آفرینی او از سوی منتقدان ستایش شد.

صدف اسپهبدی برای ایفای نقش فریبا برنده‌ی جوایز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر و بهترین بازیگر زن از جشن حافظ شد.حسین جوانی در وبگاه سینماتیکت نوشت: «لازم نیست که او حرف بزند تا معلوم شود مواد مخدر چه به روزش آورده است؛ از راه رفتنش هم پیداست که نه‌تنها سال‌ها اسیر اعتیاد است بلکه هیچ تلاشی هم برای ترک کردن نمی‌کند.»

فیلم‌های راحانا، علفزار، قیف، هتل، هفتاد سی و مجموعه‌های تلویزیونی سفر در خانه، دل‌دار و تئاترهای چیزی شبیه زندگی، مرده شور، جنون محض، فریز مکبث فریز و گالیله از آثار کارنامه‌ی صدف اسپهبدی هستند.

اسپهبدی همچنین اجرای برنامه‌ی همیشه خونه در شبکه آموزش در کنار فرهاد جم را بر عهده داشته است.

امیرحسین رضازاده

سریال بازنده

امیرحسین رضازاده متولد سال 1366 در مشهد است. او در سریال بازنده نقش یک جرم شناس را ایفا می‌کند. وی بازیگری را از سال 1389 با اجرا در تئاتر آغاز کرد. رضازاده علاوه بر بازیگری به عنوان صداپیشه نیز در دنیای هنر فعالیت می‌کند.

از افتخارات امیرحسین رضازاده می‌توان به برنده جایزه بازیگری از جشنواره دانشگاهیان و ۳ دوره بازی در جشنواره تئاتر فجر با نمایش‌های «من تمامی مردگان بودم»، «تاریکی» و «یتیم خانه فونیکس» اشاره کرد.

از آثار کارنامه هنری امیرحسین رضازاده می‌توان به فیلم‌های بازگشت، چه شبیه امشب ، پینوکیو ، به ساحل نمی رسیم، دکارت، رویای کاغذی و سریال های جناب عالی ، قورباغه و بازنده و همچنین دوبله مستند «پرش بلند» اشاره کرد.

امیرحسین رضازاده چندی پیش در مصاحبه‌ای درباره‌ی ادامه‌ی فعالیت در عرصه تئاتر گفته بود: «من از سال ۱۳۹۶ که به تهران آمدم، فعالیتم را بیشتر به سمت تصویر معطوف کردم، چون علاقه و آرزویم همیشه سینما بوده است. با وجود این، تئاتر را هم رها نکردم و سالی یکی دو کار انجام می‌دهم. همچنین در آینده هم قصد ندارم تئاتر را رها کنم، چون زندگی هنری من با تئاتر شروع شده است و نمی‌توانم از آن دل بکنم.»

رویا جاویدنیا

سریال بازنده

 

رویا جاویدنیا یکی دیگر از بازیگران سریال بازنده است که در چند سال گذشته به عنوان بازیگر در شبکه نمایش خانگی پرکار بوده است. رویا جاویدنیا در دهم مرداد ماه سال ۱۳۴۴ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل رشته هنرهای تجسمی است و از سال ۱۳۸۳وارد دنیای بازیگری شد.

جاویدنیا با فیلم عصر جمعه در سال ۸۴ وارد سینما شد. وی با سریال وضعیت سفید وارد قاب تلویزیون شد و با سریال‌های سایه‌بان و دلدار به شهرت رسید.

وی در سال ۹۱ فیلم گس به کارگردانی کیارش اسدی زاده را بازی کرد که این فیلم در جشنواره رم ۲۰۱۳ جایزه بهترین مجموعه بازیگران را دریافت کرد.

از آثاری که رویا جاویدنیا در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته، می‌توان به در وجه حامل، وارونگی، هفت و نیم، به دنیا آمدن، پنهان، بیداری، شبانه روز، به آهستگی و سیاوش اشاره کرد.

رویا جاویدنیا فعالیتی در فضای مجازی ندارد و در این باره گفته است: «در حال حاضر در ایران شبکه‌های اجتماعی به جا استفاده نمی‌شود و گاهی مسمومیتی دارد که من ترجیح می‌دهم وارد نشوم و آرامش‌ام را ازدست ندهم.»

امیر غفارمنش

سریال بازنده

امیر غفارمنش و همسر اولش

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش و همسر دومش

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش زاده‌ی ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۷ در تهران است. پدرش از فیلمسازان سینمای آزاد ایران و هم‌دوره ناصر غلامرضایی، کیانوش عیاری و عبدالله باکیده بود. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری تهران است و فعالیت هنری خود را از 20 سالگی آغاز کرد.

سال ۱۳۶۷ در تئاتر داوری ایندرا که پایان‌نامه دانشجویی فرهاد مهندس‌پور بود روی صحنه رفت. یک سال بعد تئاتر مسلم را با دوستان دبیرستان و تعدادی از هنرجویان رشته هنر روی صحنه برد.

او در دوره‌ی دانشجویی بیشتر فعالیت تئاتری خود را در دانشکده هنرهای زیبا می‌گذراند و تنها فعالیت تئاتری وی در دانشگاه هنر و معماری مربوط می‌شود به «مضرات دخانیات» به کارگردانی افسانه ماهیان که زیر نظر استاد حمید سمندریان بود. این اجرا برای افتتاحیه سالن تئاتر تجربه هنر و معماری آماده شده بود.

غفارمنش پس چندین سال اجرا در تئاتر توسط محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت. او در سال 1380 با بازی در فیلم خانه‌ای روی آب به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا وارد سینما شد.

از افتخارات امیر غفارمنش می‌توان به نامزد دریافت بهترین بازیگر مرد از بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای نمایش رکاب به کارگردانی عزت‌الله مهرآوران و چهارفصل به کارگردانی سعید ذهنی اشاره کرد.

غفارمنش در سریال‌های تلویزیونی از جمله ساعت خوش، سیب خنده، قصه‌های شبانه، همسایه‌ها، چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج، رستوران خانوادگی، خوش‌نشین‌ها، دردسرهای عظیم، دردسرهای عظیم 2 و تهران پلاک 1 به ایفای نقش پرداخت.

ترنم کرمانیان

سریال بازنده

 

معرفی بازیگران سریال بازنده را با ترنم کرمانیان ادامه می‌دهیم که از بازیگران نوجوان سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی است. ترنم کرمانیان در یکم آبان ماه سال ۱۳۸۸ به دنیا آمد. او از سال ۱۳۹۵ فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم حقه‌باز دم دراز (فیلمی عروسکی و در ژانر کودکان به کارگردانی علیرضا محمودزاده) آغاز کرد.

ترنم کرمانیان تا کنون در آثار تلویزبونی و سینمایی بسیاری از جمله نفس شیرین، دلدادگان، هاتف، طلاخون، هفته ای یک بار آدم باش، کرگدن و بالش‌ها به نقش‌آفرینی پرداخته است.

کرمانیان همجنین در مجموعه‌ی کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده که از نمایش خانگی پخش شد، بازی کرده است.

از تئاترهای ترنم کرمانیان می‌توان به تئاتر «ماه در آب» به کارگردانی سیدعلی هاشمی اشاره کرد.

علی مردانه

سریال بازنده

علی مردانه متولد هفدهم شهریور ماه سال 1357 در آبادان است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کارگردانی است و از دوران دبستان به عنوان بازیگر فعالیت هنری خود را آغاز کرده است.

مردانه در سال های 1369 و 1375 بهترین بازیگر مدارس کشور شد. او بازیگری را به طور حرفه‌ای با بازی در چند فیلم کوتاه از جمله عفونت و کولاک آغاز کرد.

نخستین تجربه سینمایی علی مردانه در فیلم عروس آتش ساخته‌ی خسرو سینایی رقم خورد. او با بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش به فعالیت خود در سینما ادامه داد.

مردانه به عنوان دستیار اول کارگردان در فیلم های سینمایی هم‌خانه و بی‌تابی بیتا حضور داشته است. او در فیلم سینمایی بسیاری از جمله از ما بهترون، سرخ پوست، تاج محل، صندلی خالی و سریال های تلویزیونی پرده نشین، بچه ها نگاه می کنند، گارد ساحلی و چمدان به عنوان بازیگر فعالیت کرده است.

از دیگر فعالیت‌های هنری علی مردانه می‌توان به دستیار کارگردان در فیلمهای زالاوا، دردسر بزرگ، برنامه ریز در فیلم زالاوا، مدیر برنامه ریزی در سریال زخم کاری 3، مجری طرح در سریال زخم کاری 3، مشاور کستینگ در فیلم بعد از تو اشاره کرد.

محمد علی‌محمدی

 

معرفی بازیگران سریال بازنده را با بیوگرافی علی‌محمدی به پایان می‌رسانیم. محمد علی‌محمدی بازیگر تئاتر و سینما و نویسنده است. او فعالیت هنری خود را با اجرای تئاتر آغاز کرد. وی در نمایش های این یک پیپ نیست، خانه واده، عکس اتفاق عزیز و قرب آن گاه نقش‌آفرینی کرد.

علی‌محمدی تاکنون در آثاری از جمله یافت آباد، بیگانه در خانه، بیضایی، قصه ظهر جمعه، ابد و یک روز، متری شیش و نیم، یافت آباد، روز بلوا، جان دار، بیرو، عشقولانس و برادران لیلا به ایفای نقش پرداخته است.

خلاصه داستان سریال بازنده

پس از پرداختن بیوگرافی بازیگران سریال بازنده سراغ قصه این مجموعه جنایی معمایی می‌رویم که با داستانی پیچیده و شخصیت‌‌های چندبعدی، ما را به سفری هیجان‌ انگیز در جستجوی حقیقت و کشف معماها دعوت می‌‌کند.

در خلاصه داستان سریال بازنده آمده است: «یک ماه از پرونده‌ی دختر گم شده‌ای که به قتل رسیده می‌گذرد. کارآگاه حامد کیانی بعد از شکست در پرونده‌اش ، دیگر خود را درگیر پرونده جدید نکرده و حالا با تماس دستیارش درگیر پرونده‌ای پیچیده و عجیب می‌شود. پرونده ای که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند. او در برای حل معمای این پرونده به با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شود.»

کارگردان سریال بازنده

امین حسین‌پور کارگردان سریال بازنده، متولد سال 1371 در تهران است. وی دارای مدرک کاردانی ریاضی است. او از ۱۷ سالگی وارد مارکت موزیک ویدیو شده و تا کنون با اغلب خوانندگان ایرانی کار کرده‌ است.

حسین‌پور برای خوانندگان بسیاری از جمله رضا بهرام، مسعود صادقلو، روزبه بمانی، علی لهراسبی، کسری زاهدی، مهدی احمدوند، رستاک حلاج، سیروان خسروی و علی مولایی موزیک ویدیو ساخته است.

امین حسین‌پور پس از کسب تجربه‌ در ساخت موزیک ویدیو، فیلم کوتاه جعبه ساخت که در جشنواره‌های جهانی به نمایش درآمده و دو جایزه برای او به ارمغان آورد. با وجود آن که ساخت این فیلم کوتاه برای او مقدمه‌ای برای ساخت یک اثر بلند سینمایی و سریال بود، اما ترجیح داد در دومین تجربه فیلمسازی خود، یک سریال کوتاه اپیزودیک به نام درمانگر بسازد. این مجموعه با استقبال خوب بینندگان شبکه نمایش خانگی روبه‌رو شد.

کدخبر: 1043109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی