همایون شجریان همسر سحر دولتشاهی: با پدرم باجناق بودم!

همایون شجریان متولد 31 اردیبهشت 1354 در تهران خواننده موسیقی سنتی و تلفیقی، آهنگساز و نوازنده تنبک و کمانچه است. همایون شجریان قبل از ازدواج با سحر دولتشاهی یک بار ازدواج کرده و این ازدواج به طلاق منجر شده بود.

 همایون شجریان در سال 74 و 20 سالگی با گیتا خوانساری که خواهر کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان می باشد ازدواج کرده و یک دختر بنام یاسمین متولد 1386 دارد. به این ترتیب همایون پس از ازدواج مجدد پدرش به نوعی با پدرش باجناق نیز شد. که این ازدواج بعد از سالها به طلاق ختم شد.

تاکنون در چند نوبت خبر ازدواج وی با سحر دولتشاهی بازیگر منتشر شده که علت آن کنسرت موزیکال نمایشی بنام سی با حضور این دو و چند بازیگر دیگر بود. حضور سحر دولتشاهی در خودروی همایون شجریان در مراسم خاکسپاری پدرش محمدرضا شجریان بار دیگر جنجال آفرین شد و گفته می شود این دو هنرمند با هم ازدواج کرده اند.

گزارش تصویری از حضور پررنگ بازیگران معروف در اکران خصوصی سینمایی "شه‌سوار"/ از وست طرح سنتی الناز حبیبی و نفس بازغی تا استایل کژوال هادی کاظمی و همسرش

همایون شجریان در مهرماه 1402 در برنامه فوتبال 360 در مصاحبه با عادل فردوسی پور اعلام کرد که مدت هاست که سحر دولتشاهی یارش شده است.

کدخبر: 1039504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟