جذاب ترین بازیگران سریال زخم کاری در کنار همسرانشان/ کدام جذاب ترند؟! + بیوگرافی تک تکشان!

عوامل و بازیگران سریال زخم کاری یکی از قوی ترین و پرطرفدارترین سریال های نمایش خانگی را در سال 1400 به بازار عرضه کردند. سریال زخم کاری بر اساس رمان مکبث شکسپیر و کتاب بیست زخم کاری کارگردانی شده است.

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری

زخم کاری

جواد عزتی بازیگر نقش مالک مالکی در سریال زخم کاری است. او یکی از توانمندترین بازیگران ایران است. که از پس هر نقشی بر می آید. از بازی درخشانش در سریال قهوه تلخ در نقش بابا اتی گرفته تا شنای پروانه و دردسرهای عظیم و زخم کاری که اوج درخشیدنش بود. او روز به روز بیشتر طرفدار پیدا می کند. اکثر مردم ایرام از او به عنوان یکی از سوپراستارهای سینما و تلویزیون یاد می کنند.همسر جواد عزتی نیز در این سریال در نقش مهناز عروس خانواده ریز آبادی ایفای نقش کرده است و الحق که از پس این نقش به خوبی بر آمده است.

رعنا آزادی ور بازیگر نقش سمیرا و همسرش مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

رعنا آزادی‌ور (زاده ۱۷ فروردین ۱۳۶۲) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است.وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد.

کاظم هژیر آزاد و همسرش زویا امامی

زخم کاری

کاظم هژیرآزاد متولد 1 فروردین 1329 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.تا سال دوم هنرستان صنعتی تحصیل کرده است تا اینکه وارد عرصه تئاتر شد . او دانش آموخته لیسانس بازیگری از هنرکده آناهیتا است و همسری بازیگر دارد.

سعید چنگیزیان و همسرش الهام کردا

زخم کاری

سعید چنگیزیان متولد 22 آذر 1356 در سمنان ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سینما تئاتر و دیپلم گرافیک از هنرستان امیرکبیر سمنان می باشد و حالا همسرش هم بازیگر نام آشناست

عباس جمشیدی و همسرش

زخم کاری

عباس جمشیدی فر متولد 17 شهریور 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر می باشد که فعالیت خود را از کلاس تئاتر شروع کرد سپس وارد قاب تلویزیون شد و حالا سنتور نوازی هم می کند

مائده طهماسبی و همسرش فرهاد آئیش

مائده طهماسبی و همسرش فرهاد آئیش زوج مشهور و دوست داشتنی سینما، تلوزیون و تئاتر در آلمان به واسطه تئاتر آشنا شدند.

این زوج علاقه ای به بچه دار شدن نداشتند زندگی مشترکشان را بدون فرزند ادامه داد. آن ها در سریال شمس العماره ساخت سامان مقدم هم بازی بودند.

زخم کاری

کدخبر: 1030505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟