نگاهی به کمد لباس رضا علیپور؛ آقاپسر سنگ‌نورد المپیک که دخترها برایش غش و ضعف کردند

المپیک 2024 هم به پایان رسید و ورزشکاران ایرانی با درخشش در روزهای پایانی موفق به دریافت مدال‌های زیادی شده‌اند؛ اما در این میان آقا پسر جوان سنگ‌نورد ما که با کسب رتبه چهارم موفق به دریافت مدال در این رشته نشد، بیش از هرکسی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. درباره رضا علی‌پور صحبت می‌کنیم، پسر 30 ساله‌ای که با اختلاف تنها 14 صدم ثانیه به رقیب آمریکایی خود باخت و به مدال نرسید.

شاید پیش از مسابقات المپیک امسال کمتر کسی او را می‌شناخت، اما لازم است بدانید که او بارها رکوردهای شگفت‌انگیزی را به نام ایران به ثبت رسانده و بارها در مسابقات جهانی مدال طلا کسب کرده است. حالا این روزها همه مردم ایران او را شناخته‌اند و جذابیت و استایل او هم حسابی مورد توجه دخترخانم‌ها در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. حتی کاربری در توییتر او را با توماس چکان، شناگر خوش‌چهره ایتالیایی که همه برایش غش و ضعف می‌کردند مقایسه کرده بود و مدعی شده بود که رضا علیپور حتی از توماس هم جذاب‌تر است.

حالا به همین بهانه نگاهی داشته‌ایم به استایل و ظاهر پسر جوانی که قهرمان المپیک نشد، اما به قهرمان دل‌های مردم ایران تبدیل شد. با چی بپوشم همراه باشید.

رضا علیپور کیست؟

قبل از اینکه به بررسی ظاهر و استایل این ورزشکار محبوب بپردازیم لازم است معرفی کوتاهی درباره او داشته باشیم. رضا علیپور شنازندی‌فرد، متولد ۹ اردیبهشت ۱۳۷۳، سنگ‌نورد ایرانی است که به یوزپلنگ آسیا هم مشهور است. علی‌پور در سال ۱۳۹۲ با ثبت رکورد ۶٫۲۴ ثانیه توانست اولین مدال طلای تاریخ سنگ‌نوردی ایران را در مسابقات قهرمانی جهان کسب کند.  او در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ موفق شد با ثبت رکورد ۵ ثانیه و ۵۴ صدم ثانیه عنوان قهرمانی مسابقات سنگ‌نوردی جام‌جهانی نانجینگ چین را از آن خود کند. حالا این روزها او با حضور در المپیک و مصاحبه جنجالی‌اش در انتقاد به امکانات ضعیف ایران برای انجام تمرین و آماده شدن برای المپیک حسابی بر سر زبان‌ها افتاده است.

رضا علیپور

رضا علیپور

اندام ورزیده و صورت استخوانی

یکی از دلایلی که باعث شده رضا علیپور این روزها به کراش دخترخانم‌ها تبدیل شود، بدن ورزیده و ورزشکاری اوست. رضا علیپور سال‌هاست این ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند و بدن و هیکل او تقریبا بی‌نقص است. همین هیکل بی‌نقص هم از معیارهای جذابیت برای برخی خانم‌ها به حساب می‌آید. صورت استخوانی او هم دلیل دیگری است که باعث شده او جذاب‌تر دیده شود و طرفداران زیادی هم پیدا کند.

رضا علیپور

رضا علیپور

رضا علیپور

علاقه فراوان به رنگ مشکی

با گشت کوچکی در صفحه اینستاگرام رضا علیپور متوجه شدیم که او علاقه ویژه‌ای به رنگ مشکی دارد و در بسیاری از استایل‌هایش به سراغ این رنگ رفته است. بعضا سراپا مشکی پوشیده و در برخی موارد هم حداقل یک آیتم مشکی را در استایلش جا داده است.

رضا علیپور

رضا علیپور

رضا علیپور

پوشیدن شلوارهای متنوع

نکته جالب دیگر درباره استایل رضا علیپور این است که او خودش را محدود به یک مدل از استایل و یا یک مدل خاص از شلوار نمی‌کند. در برخی تصاویر او را با شلوار کارگو می‌بینیم و در تصاویر دیگری می‌بینیم که به سراغ شلوارهای جین راسته هم رفته. به طور کلی اما سعی کرده استایلش را در حالت کژوال نگه‌دارد و به سمت و سوی استایل‌های رسمی یا شکل‌های متنوع‌تری از استایل نرفته است.

رضا علیپور

کفش‌های کتانی، مهم‌ترین بخش استایل علیپور

پیشتر هم گفتیم که رضا علیپور کمتر به سمت استایل‌های رسمی می‎رود و عموما سعی می‌کند کژوال و راحت لباس بپوشد. به همین خاطر هم بیشتر به سراغ کفش‌های کتانی ورزشی می‌رود. این کفش‌ها بسته به رنگ و مدل استایل او متنوع هستند. گاهی کفش‌های اسنیکر را انتخاب می‌کند و گاهی هم به سراغ کفش‌های رانینگ و ورزشی رفته است.

رضا علیپور

رضا علیپور

رضا علیپور

رضا علیپور

کدخبر: 1028580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟