این بازیگران زن و مرد پشیمان  می خواهند به ایران برگردند !

بازیگران پشیمان شدند و خواستار بازگشت به ایران هستند

علاوه بر پرستو صالحی ، افرادی، چون حمید فرخ‌نژاد ، برزو ارجمند، مهناز افشار و ارژنگ امیرفضلی نیز خواستار بازگشت به ایران هستند.

در روزهای گذشته پرستو صالحی، بازیگر سابق ایرانی با انتشار یک ویدئو از بازگشت خود به ایران در روزهای پیش‌رو خبر داد، البته بازگشت این بازیگر سابق سینما به تهران قابل پیش‌بینی بوده و از مدت‌ها پیش زمزمه‌های بازگشت او در کنار تعداد دیگری از سلبریتی‌ها شنیده می‌شد. صالحی در جریان‌های سال۱۴۰۱ از مرز خارج شد و مدت‌ها در کشور ترکیه سرگردان بود، بی‌پولی و عدم‌توجه ضدانقلاب به این فعال سابق سینمایی باعث شده است او چمدان خود را جمع کند و زیر فشار ترول‌های مجازی به فکر بازگشت به ایران باشد. 

اشکان خطیبی نیز پس از آن همه فراز و فرود و کری‌خوانی علیه جمهوری اسلامی، در مصاحبه با شبکه معاند آلمانی اعتراف کرد که او و همه سلبریتی‌هایی که از ایران گریختند و علیه جمهوری اسلامی فعالیت کردند، اگر دچار اشتباه شده باشند، این یک اشتباه جمعی بوده است!

وضعیت دیگر سلبریتی‌ها نظیر احسان کرمی، برزو ارجمند، حمید فرخ‌نژاد و مهناز افشار هم بهتر از صالحی نیست. آخرین تلاش این گروه برای زنده‌ماندن اجرای نمایشی در کشورهای امریکای‌شمالی است که به دلیل عدم‌استقبال ایرانیان مقیم امریکا و کانادا، روی گیشه شکست اساسی خورد!

رفته‌رفته کاهش فعالیت‌های این افراد و عدم‌مشارکت باانگیزه در پروژه‌های اپوزیسیون، وضعیت روحی و روانی آن‌ها را به شدت به هم ریخت. شاهد این ماجرا، ارژنگ امیرفضلی، بازیگر طناز سینما و طنزپرداز شبکه‌های اجتماعی است که این روزها مجبور به رانندگی تاکسی در خیابان‌های تورنتو شده است. 

محمد عمرانی یکی دیگر از این دست بازیگران نیز وضعیت بهتری از دیگران ندارد و اختلافات خانوادگی و بی‌پولی باعث دیوانگی او شده است تا جایی که در مجامع عمومی ایرانیان خارج از کشور او را دست می‌اندازند. 

حالا با گذشت دو سال از مشارکت در پروژه براندازی در ایران و آن تهدیدهای پرسروصدا، پرستو صالحی این بار در صفحه شخصی اینستاگرامی خود، ویدئویی منتشر و اعلام می‌کند که از ماه‌های گذشته، از طریق خانه سینما درخواست بازگشت به ایران را دنبال کرده است. »

 

کدخبر: 1025849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟