متین ستوده با مرد جذاب سیبیل کلفت غیر از شوهرش بعد جدایی !  + بیوگرافی و عکس های خصوصی

متین ستوده

متین ستوده بازیگر جذاب و چهره امروزی بازیگری می باشد که با ایفای نقش در سریال "لیسانسه ها" شهرت یافت. وی خانوم بازیگر بعد تر نیز در فیلم و سریال های مختلفی نقش آفرینی داشت، اما در واقع اونچه که به عنوان شهرت به دست آورد در اینستاگرام بود. چرا چون در این فضای نامرئی آدما میتونن با انتشار عکس و ویدیوهای مختلف مشهور بشن حتی اگه هیچ هنری نداشته باشن! دیگه شما فکر کنید شخص بازیگر هم باشه که خب این پروسه با سرعت بیشتری هم اتفاق میفته چون اغلب مخاطبین دوست دارن تا با زندگی بازیگران خارج از نقش آشنا بشن.

متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده و مشکل قامت بسیار بلند

متین ستوده از متولدین دهه شصت است که تنها کمی مانده تا چهل ساله شود. وی که در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ متولد شد، زاده تهران است و حالا هم بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر. متین ستوده از دانشجویان انصرافی رشته مدیریت بازرگانی هستش که اولین بار با حمایت پدرش رفت جلوی دوربین و شهرتش هم در سن 31 سالگی با سریال لیسانسه ها بود.

متین ستوده

متین ستوده قدی بلند دارد و تقریبا میشه گفت 176 سانتی متر است. او یکی از قدبلند ترین بازیگران زن ایرانی محسوب می شود که قبلتر هم خیلی نگران داشتن پارتنر قد بلند بود. در حدی که برای سریال ها کارگردانان با اون سر انتخاب نقش مرد مقابل به مشکل میخوردند.

متین ستوده

خانواده و اصالت متین ستوده

متین ستوده در تهران و تو یه خانواده با اصالت خرم آبادی و از قوم لر چشم به جهان گشود و جالبه که میگه برخلاف اسمی که داره، به شدت بچگی شر و شیطونی داشته و حاضر جواب است.

پدر متین بانو یعنی آقای سید حسین ستوده کارمند بازنشسته صدا و سیما هستند و مادرشون هم معلم بازنشسته هستند. این بازیگر زن یک برادر بزرگتر بنام مانی داره همراه با یک خواهر بزرگتر که مریم خانوم اسمشونه.

متین ستوده

اولین بازی متین ستوده سن کم؛ ۷ سالگی

متین بانو در سال 1371 اولین بار 7 ساله بود که رفت جلوی دوربین. وی که از طریق پدرش برای سریال "بازنشستگی" انتخاب شد، دومین تجربش رو هم در سال 1374 کسب کرد و در سریال "این خانه دور نیست" نقش آفرینی داشت.

اما بعد از این دو تجربه، پدر متین بانو برای این که دخترش از دسرس عقب نمونه با ادامه فعالیتش در بازیگری مخالفت کرد.

متین ستوده

شهرت متین ستوده همبازی با حبیب

شهرت خانوم بازیگر سال ۱۳۹۵ وقتی که ۳۱ ساله بود با سریال لیسانسه ها ها اتفاق افتاد. این سریال که به کارگردانی سروش صحت بود، در کنار هوتن شکیبا و امیر کاظمی به شهرت فراوونی دست پیدا کرد. این مجموعه با استقبال خود مردم در فصل دوم و سوم و با نام "فوق لیسانسه ها" ادامه پیدا کرد و موجب شهرت بیشتر بازیگرانش شد.

متین ستوده

شکست عشقی؟!

متین ستوده ت به حال یک ازدواج و یک طلاق داشته اما پیش از ازدواجش صحبت های جالبی داشت و گفت یک نفر منو صادقانه دوست داشت ولی من قدر احساسش رو ندونستم و بی ‎‌رحمانه با او صحبت کردم، بعد که برگشتم پذیرفته نشدم و جام پر شده بود و من دیر برگشته بودم.

متین ستوده

کدخبر: 1025808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟