تغییر چهره عروسکی صدیقه سریال بچه مهندس/سانار سعیدی زیباترین خانم بازیگر چشم رنگی ایران شد!

صدیقه سریال بچه مهندس را یادتان هست؟ بازیگر زیبایی که نقش مادر جواد را ایفا می کرد. بچه مهندس یک سریال تلویزیونی بود که در چهار فصل تولید شد. فصل اول این اثر نوشتهٔ سجاد ابوالحسنی و نگارش فیلمنامه فصل‌های دوم تا چهارم، بر عهدهٔ حسن وارسته  بوده است. بازیگران کاربلدی هم در این سریال ایفای نقش کردند که یکی از آنها خانم ساناز سعیدی است که چهره ای بسیار زیبا هم دارد. تصاویری از این بازیگر را در زیر می بینید:

ساناز سعیدی

مروری کوتاه بر زندگی ساناز سعیدی (صدیقه سریال بچه مهندس)

ساناز سعیدی 24 فروردین ماه سال 1368 در تهران به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی معماری است. ساناز سعیدی پیش از ورود به عرصه بازیگری در رشته تحصیلی خود در یک شرکت مشغول به کار شده بود. با این حال به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت، دوره های آموزشی را در کارگاه بازیگری زنده یاد امین تارخ گذراند و بعد در تئاتر شروع به فعالیت کرد.

ساناز در سال 1393 به صورت حرفه ای در نمایشی به نام «گمشده» ایفای نقش داشت اما برای اولین بار در سال 1395 بود که در چند سکانس کوتاه در سریال «پریا» اثر «حسین سهیلی زاده»  مقابل دوربین رفت. او بعد از بازی در این سریال، در سریال نفس به کارگردانی «جلیل سامان» در نقش اصلی حضور یافت و بیش از قبل شناخته شد.

لازم به ذکر است که اوج شهرت ساناز سعیدی در تلویزیون، ایفای نقش در سریال «بچه مهندس» و در نقش مامان صدیقه یا همان مادر خوانده جواد جوادی بود. از سرنوشت هم سریال تلویزیونی دیگری است که ساناز سعیدی در آن حضور داشته و به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و نویسندگی محمد محمودی سلطانی، روح‌الله صدیقی و سارا خسروآبادی تولید شده و از شبکه دو پخش شده‌ است.

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی

کدخبر: 1013134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟