دین اروین گالستیان رازمیک سریال لحظه گرگ و میش چیست ؟! + بیوگرافی و عکس ها

خلاصه بیوگرافی اروین گالستیان

نام : اروین

نام خانوادگی : گالستیان

تاریخ تولد : 19 خرداد 1371

تحصیلات : فارغ التحصیل رشته معماری

رشته هنری : بازیگری

زندگی شخصی و خانواده اروین گالستیان

اروین گالستیان (ervin) متولد 19 خرداد 1371 در تهران، بازیگر است.پدربزرگ و مادر بزرگش از ارامنه مهاجرت کرده به ایران هستند.مدرسه ابتدایی را در خیابان میرزا کوچک خان جنگلی گذراند و دبیرستان وارد مدرسه تاریخی فیروز بهرام شد، می گوید عجیب ترین مدرسه تهران است چون از هر مذهب و دین و مسلکی شاگرد داشت.

اروین گالستیان

تحصیلات اروین گالستیان

فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری از دانشگاه رودهن و دانشجوی ارشد دانشگاه آزاد تهران بود که تاکنون به احتمال زیاد فارغ التحصیل شده است.

اروین گالستیان

 ازدواج اروین گالستیان

از وضعیت ازدواج و همسر اروین گالستیان اطلاعات دقیقی در دست نیست اما به احتمال زیاد او مجرد باشد.

زندگی هنری و اجتماعی اروین گالستیان

اروین بصورت جدی از سال 93 وارد عرصه تئاتر شد و در سال 1395 با نمایش مافیا به کارگردانی افروز فروزند در تئاتر باران روی صحنه رفت و چند ماه اجرا داشتند.

در سال 97 به مدد فعالیت های خود در تئاتر چهره اش شناخته شد و برای بازی در سریال جدید همایون اسعدیان بنام لحظه گرگ و میش دعوت شد.

همایون اسعدیان اروین را هنرپیشه ای بسیار باهوش و آینده دار می داند و در مصاحبه ای گفته است : اروین می تواند یکی از بهترین های سینمای ایران باشد به شرطی که قدر خود را بداند.

وی در آثاری همچون سریالهای "رهایم کن"، "لحظه گرگ و میش"، "شبکه مخفی زنان" و فیلمهای کوتاه "ملاقات با ناجى"، "تردید" به عنوان بازیگر حضور داشته است. اروین گالستیان همچنین در نمایشهای "باعث"، "ماجرای فریدون"، "سیاوش و سودابه"، "سروان"، "تولد بازی"، "آرش"، "حریق"، "مافیا" نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

اروین گالستیان

کدخبر: 1006348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟