فیلم جدید از نانوایی پیام دهکردی

پیام دهکردی یکی از بازیگران مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون است. همچنین وی در این عرصه به عنوان کارگردانی بسیار خوب، با کارهایی بسیار توانمند معرفی می شود. اما این بازیگر معروف پس از خداحافظی با دنیای هنر به سراغ حرفه نانوایی در شهر لاهیجان رفت.

پیام دهکردی بازیگر و کارگردان مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از جدایی از فعالیت‌های هنری به سراغ حرفه نانوایی رفته است. دهکردی با تاسیس یک نانوایی به نام خودش، با لباس نانوایی (شاطری) پشت تنور نانوایی می‌ایستد و و نان می‌پزد.

پیام دهکردی

این بازیگر شناخته شده در پاسخ به اینکه چرا به سراغ این کار رفتی؟ می‌گوید:

«۵-۶ ماه ست فعلا در حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت نمی‌کنم. تصمیم گرفتم در این مدت برای گذران زندگی سراغ کاری بروم که دوستش دارم و  نان سالم تحویبل مردم بدهم.»

دهکردی علاوه بر سال‌ها نویسندگی و کارگردانی در حوزه تئاتر، بازی در سریال‌هایی همچون مدار صفر درجه، شهریار، گاندو و سرگیجه و خاتون را درکارنامه هنری خود دارد.

پیام دهکردی در لاهیجان نانوایی را راه اندازی کرده و در آن به کار شاطری میپردازد در ویدیویی که از پیام دهکردی منتشر شده است او در یک نانوایی مشغول پخت نان است و میگوید  ۷ ماه است که در زمینه بازیگری فعالیتی ندارد و تصمیم گرفته که به دنبال شغلی برود که دوستش دارد!

پیام دهکردی چند صباحی است که در لاهیجان زندگی میکند و به دلیل بیماری و ترافیک زیاد تهران تن به هجرتی شیرین داده است. پیام دهکردی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تئاتر از دانشگاه تهران است. پیش از آن دهکردی مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی ادبیات دراماتیک (نمایشی) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گرفته بود.

پیام دهکردی

پیام دهکردی

کدخبر: 1004234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟