بازیگر نقش بهمن در سریال سرزمین مادری در 31 سالگی+عکس

سالار سعیدی بازیگر نقش کودکی بهمن در سریال سرزمین مادری متولد 1372 بوده که با سریال سرزمین مادری به شهرت رسید او تجربه بازی در حج پاکان و یکی برای همه ، مامان بهروز منو زد را دارد سالار سعیدی او در سال 1392 در سریال سرزمین مادری تجربه بازی در تلویزیون را به دست آورد و در نقش پسربچه ای به نام بهمن بهادری فرزند خانواده بهادری را بازی کرده است.

سالار سعیدی

بهمن در سریال سرزمین مادری

سریال «سرزمین کهن» با نام فعلی سرزمین‌مادری از شبکه سه سینما و تماشا در حال پخش است. بهمن بهادری پسربچه ای در خانواده اعیانی به دنیا امده و پدرش محمودرضا بهادری و مادرش سوسن است. خانواده اش با رجال دربار رفت و آمد دارد و سپس وارد فعالیت های سیاسی میشود.

سالار سعیدی بازیگر ایرانی است که در مجموعه سرزمین‌ مادری و فیلم سینمایی حج پاکان و فیلم “مامان بهروز منو زد” ایفای نقش کرده است. سالار سعیدی از بازیگران جوان و مشهور سینما و تلویزیون ایران است که در سال ۱۳۹۲ در سرزمین مادری در نقش بهمن بازی کرده است. او در دهه ۷۰ در تهران به دنیا امده و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. او زمانی که کودک بود در مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری در نقش پسربچه ای به نام بهمن بهادری فرزند خانواده بهادری را بازی کرده است.

کدخبر: 1001607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟