پیام تسلیت انجمن‌های اسلامی دانشجویان خارج کشور در پی درگذشت حجت‌الاسلام اژه‌ای

به گزارش رکنا ، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا و انجمن‌های اسلامی دانشجویان در فدراسیون روسیه طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حجت الاسلام اژه‌ای نماینده معظم رهبر انقلاب در امور دانشجویان اروپا و آمریکا را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر به اطلاع می رساند حجت الاسلام و المسلمین استاد دکتر اژه ای نماینده رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا صبح امروز در اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا این فقدان دردناک را خدمت رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم اژه ای و بهشتی، و جامعه دانشجویان و فارغ التحصیلان خارج از کشور تسلیت عرض می کند.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا

۲۴ آبان ۱۳۹۹

پیام تسلیت انجمن‌های اسلامی دانشجویان در فدراسیون روسیه

گفتنی است انجمن اسلامی دانشجویان مسکو و انجمن های اسلامی دانشجویان در فدراسیون روسیه هم در پیام جداگانه‌ای درگذشت حجت‌الاسلام اژه‌ای را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجِعون

ارتحال غم انگیز حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر جواد اژه‌ای، نماینده ولی فقیه در امور دانشجویان ایرانی در اروپا، از چهره‌های تأثیرگذار در عرصه علم و فرهنگ، از پایه‌گذاران مدارس استعدادهای درخشان کشور و استاد دانشگاه تهران را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خانواده آن فقید عزیز، اساتید دانشگاه تهران، دانشجویان و علاقمندان آن بزرگوار تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل طلب می‌نمائیم.

انجمن اسلامی دانشجویان مسکو

انجمن های اسلامی دانشجویان در فدراسیون روسیه برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟