زخمی شدن 5 نفر در واژگونی پژوپارس در جاده میامی به سبزوار

به گزارش رکنا، علیرضا باغبان ۱۸ شهریورماه بااعلام این خبر اظهار کرد: این سانحه جاده‌ای در کیلومتر ۲۰ محور میامی به سبزوار رخ داده است.

وی ادامه داد: ساعات ابتدایی بامداد امروز گزارشی مبنی بر انحراف از واژگونی یک دستگاه خودروی پژوپارس در کیلومتر ۲۰ جاده میامی به سبزوار به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد که بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادونجات شهدای میامی شهرستان میامی به محل حادثه اعزام شدند.

معاون هلال احمر استان با بیان اینکه این حادثه پنج مصدوم بر جای گذاشت افزود: مصدومان این حادثه پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال احمر، باهمکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه این عملیات در ساعت ۰۲:۱۳، یکشنبه « ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳» به پایان رسید افزود: انتظار می رود که کاربران جاده به محض اطلاع از وقوع سانحه مراتب را به سامانه هلال احمر گزارش دهند.
به گزارش ایسنا، استان سمنان بالاترین آمار واژگونی خودرو را در کشور دارد، به نحوی که واژگونی عامل حدود ۷۰ درصد تصادف‌های رانندگی در جاده‌های این استان است. کارشناسان پلیس راه معتقدند، خستگی رانندگان به‌دلیل طولانی و کویری بودن محورهای ارتباطی استان و یکنواختی محورها از جمله اصلی‌ترین دلایل فراوانی بالای واژگونی‌ها در محورهای پرتردد ششمین استان پهناور کشور است.

کدخبر: 1038288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟