پلمب ۷ واحد صنفی متخلف در سمنان

به گزارش رکنا، سرهنگ اکبر قاسمی شامگاه گذشته اظهار کرد: اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اقدام به برخورد با واحدهای صنفی و اماکن عمومی متخلف سطح شهر در قالب تیم های محسوس و نامحسوس کرده است.

وی به بازدید واحدهای صنفی در قالب اکیپ مستقل و مشترک با اتحادیه ها و بازرسان اتاق اصناف و سایر ارگان های صادر کننده مجوز اشاره و تصریح کرد: در همین راستا با تلاش همکاران در پلیس استان، هفت واحد صنفی متخلف و هنجار شکن شناسایی و پلمب شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند.

همچنین سرهنگ عباس عرب فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از شناسایی و دستگیری سارق سیم و کابل برق و مخابرات در شهرستان سمنان خبر داد و اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در شهرستان سمنان و طرح موضوع در جلسات پیشگیری از سرقت چندین تیم تخصصی در واحدهای مختلف انتظامی تشکیل و پیگیری موضوع را به صورت جدی دنبال کردند.

وی با اشاره به تلاش ها و زحمات شبانه روزی ماموران انتظامی افزود: ثمره زحمات و اشرافیت اطلاعاتی پلیس منجر به شناسایی سارق سابقه دار در این زمینه شد. 

سرهنگ عرب از اجرای عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهدا شهرستان و دستگیری متهم خبر داد و اضافه کرد: سارق در تحقیقات فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل مخابرات و برق اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه این اقدام به موقع و ضربتی پلیس تحسین شهروندان را در پی داشت، تاکید کرد: لازمه تامین نظم و امنیت در جامعه مشارکت همگانی مردم در آن است و لازم می دانم به شهروندان توصیه کنم زمینه همکاری خود را با پلیس برای شکوفایی امنیت پایدار تقویت کنند.

کدخبر: 1007308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟