تصاویر شیک ترین مدل های فنجان قهوه خوری

به گزارش رکنا، قهوه یک نوشیدنی محبوب با طعم غنی و عطر دلنشین است که طرفدارن زیادی دارد و در انواع مختلفی از فنجان قهوه خوری سرو می‌شود؛ یک فنجان قهوه خوری شیک و زیبا می‌تواند تجربه ی میل کردن قوه را برای شما لذت‌بخش‌تر کند؛ از این رو در ادامه‌ی این مطلب به معرفی شیک ترین مدل های فنجان قهوه خوری مدرن و مینیمال می‌پردازیم.

فنجان شیشه ای قهوه خوری

این مدل فنجان‌ قهوه خوری از دو لایه شیشه‌ای ساخته شده‌ که بین آنها یک فضای خالی وجود دارد. این طراحی باعث می‌شود که قهوه در داخل فنجان گرم بماند، در حالی که سطح بیرونی فنجان خنک است و به راحتی می‌توان آن را در دست گرفت. همچنین، جلوه‌ی شفاف و مینیمالیستی این مدل از فنجان قهوه خوری باعث شده که بسیار شیک و مدرن به نظر برسند.

فنجان قهوه خوری سرامیکی با طراحی مینیمال

فنجان قهوه خوری سرامیکی با طراحی مینیمال

این مدل از فنجان قهوه خوری با طراحی بسیار ساده و خطوط و الگوهای ظریف و تمیز، معمولا در رنگ‌های مات از بافت‌های طبیعی مانند خاک رس ساخته می‌شوند. این مدل از فنجان ها برای کسانی که به سبک‌های ساده، ظریف و مینیمال علاقه دارند بسیار مناسب است. طراحی ساده ی این فنجان قهوه خوری به گونه ای است که بیشتر از زیبایی ظاهری، بر راحتی استفاده و کاربردی بودن تمرکز دارد. از این مدل فنجان ها به عنوان شات اسپرسو هم استفاده می‌شود.

تنوع رنگ و شکل در سبک مینیمال فنجان های قهوه خوری سرامیکی

تنوع رنگ فنجان قهوه خوری

ترکیب خلاقیت، زیبایی و سادگی در طراحی مینیمال فنجان های قهوه خوری سرامیکی

فنجان قهوه خوری ژاپنی

طراحی این مدل از فنجان قهوه خوری از هنر سنتی ژاپن الهام گرفته شده و از جنس چینی ظریف ساخته شده‌اند؛ این فنجان‌ها دارای طرح‌های دست ساز و نقش و نگارهای سنتی هستند؛ این مدل فنجان‌ها وزن سبکی داشته و در عین حال بسیار مقاوم و نشکن هستند و برای سرو قهوه در مراسم‌های خاص یا موقعیت‌های رسمی بسیار مجلل و مناسب‌اند.

فنجان های قهوه خوری ژاپنی

فنجان های قهوه خوری ژاپنی

فنجان قهوه خوری دو جداره استیل

این مدل فنجان قهوه خوری با دو لایه استیل ضد زنگ ساخته شده که باعث حفظ دمای قهوه برای مدت طولانی می‌شود. طراحی مدرن و صنعتی این فنجان‌ها برای استفاده در محیط های کاری و اداری بسیار مناسب است.

فنجان قهوه خوری استیل

فنجان قهوه خوری متنوع

فنجان قهوه خوری کلاسیک با دسته های طلایی

این فنجان‌ها از جنس سرامیک یا چینی با دسته‌ای شیک به رنگ طلایی با طراحی ظریف و هنرمندانه ساخته می‌شوند. این فنجان‌های دکوراتیو تزیینی شیک و مجلل، ترکیبی از سنت و مدرنیته را به نمایش گذاشته و علاوه بر استفاده در مهمانی‌ها و… به عنوان یک عنصر لوکس و دکوری استفاده می‌شوند.

فنجان قهوه خوری دسته طلایی

مدل های متنوع و گوناگون فنجان های قهوه خوری کلاسیک با دسته های طلایی

مدل های متنوع فنجان قهوه خوری

فنجان های قابل حمل برای قهوه و چای (تراول ماگ)

تراول ماگ‌ها معمولاً از پلاستیک هایی مرغوب و با کیفیت بالا، استیل ضد زنگ، یا شیشه ساخته می‌شوند و دارای درب‌های محکم و آب‌بندی شده هستند. این فنجان ها برای افراد شاغل یا افرادی که برای مطالعه به کتابخانه می‌روند و یا نیاز به نوشیدن قهوه در مسیر دارند، ایده‌آل هستند.

ماگ های مسافرتی انتخابی دلچسب برای دوست داران قهوه

ماگ های مسافرتی انتخابی دلچسب برای دوست داران قهوه

فنجان قهوه خوری لعاب دار با طرح های هنری

این فنجان‌ها از جنس سرامیک یا چینی ساخته شده‌اند و دارای لعابی براق با طرح‌های هنری یا دست‌ساز هستند. این طرح‌ها می‌توانند از مناظر طبیعی و گلدار گرفته تا الگوهای انتزاعی یا حتی نوشته های انگلیسی متنوع باشند. هر کدام از این فنجان‌ها می‌تواند یک اثر هنری کوچک باشد که تجربه نوشیدن قهوه را به یک تجربه بصری نیز تبدیل می‌کند.

فنجان قهوه خوری لعاب دار با طرح های هنری

فنجان های قهوه خوری لعاب دار با طرح های هنری متناسب با هر سلیقه

فنجان های قهوه خوری لعاب دار با طرح های هنری متناسب با هر سلیقه

فنجان های قهوه خوری لعاب دار با طرح های هنری، هدیه ای به یادماندنی هستند.

فنجان های رنگین کمانی یا هولوگرافیک

فنجان های رنگین کمانی یا هولوگرافیک

این مدل‌ از فنجان های قهوه خوری با استفاده از پوشش‌های ویژه، نور را به شکل‌های مختلف منعکس کرده و یک جلوه رنگین‌کمانی یا هولوگرافیک ایجاد می‌کنند.

منبع: عصر ترکیه

کدخبر: 1036233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی