شیک‌ پوش‌ ها این رنگ لباس ها را نمی‌ پوشند

به گزارش رکنا، انتخاب رنگ لباس و ست کردن آن در تیپ و استایل شما نقش بسیار مهمی دارد که اگر این کار را به نحو صحیح انجام ندهید، هیچ‌وقت شیک نخواهید شد.

بنابراین دانش رنگ شناسی و استفاده درست از رنگ‌ها در تیپ و استایل شخصی‌تان بسیار موثر است. البته نکته‌ای که باید بدانید آن است که هر چند انتخاب رنگ لباس یک امر سلیقه‌ای است و به شخصیت افراد برمی‌گردد اما به این دلیل که رنگ‌ها در پوشش ما و اطرافیانمان بسیار تاثیرگذار هستند، باید در انتخاب رنگ لباس دقت کرد. همراه ما باشید.

انتخاب رنگ لباس

ما در این مطلب می‌خواهیم رنگ‌هایی که به‌خوبی با هم ست می‌شوند یا برعکس رنگ‌هایی که اصلاً با هم ترکیب نمی‌شوند را به شما آموزش دهیم تا با استایل کردن این رنگ‌ها یک استایل و تیپ زیبا و بسیار شیک را برای خودتان تهیه کنید.

قهوه‌ای و مشکی

قهوه‌ای از رنگ‌های بسیار محبوب و موردتوجه افراد در نیمه دوم سال و مناسب حال و هوای سرد فصل پاییز و زمستان است. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید آن است که این رنگ را با هر لباسی است نکنید؛ بنابراین در ست‌کردن این رنگ با سایر رنگ‌ها باید دقت کنید. بهتر است قهوه‌ای و مشکی را در ست‌کردن لباس استفاده نکرده؛ زیرا این‌گونه، استایل شما درخششی نخواهد داشت.

انتخاب رنگ لباس خاکستری و قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای و خاکستری هر دو از رنگ‌های خنثی بوده و ست‌کردن آنها با یکدیگر باعث می‌شود که ظاهری خسته و کسالت‌آور داشته باشید. اگر دوست دارید این دورنگ تأثیرگذاری‌شان را از دست ندهند، باید از آنها در کنار رنگ‌های سفید، گرم و روشن استفاده نمایید.

آبی تیره و مشکی

بسیاری از افراد همیشه مشکی را انتخابی زیبا و بسیار مطمئن می‌دانند؛ اما ست‌کردن مشکی با همه رنگ‌ها درست نبوده و پوشیدن یک لباس آبی تیره به همراه یک کت مشکی چندان مناسب استایل شما نیست. می‌توانید به همراه رنگ آبی تیره، لباس نقره‌ای بپوشید و این‌گونه جلوه‌ای زنده و پرانرژی ایجاد کنید.

انتخاب رنگ لباس قرمز و سبز

قرمزرنگ عشق و سمبل حیات و زندگی و بیان‌کننده هیجان و شورش زندگی است. مکمل رنگ قرمز در لباس رنگ سبز است این رنگ‌ها متضاد هم بوده و به‌راحتی با هم ترکیب می‌شوند اما نکته مهمی که باید بدانید آن است که استفاده از این رنگ‌ها در استایل روزانه انتخاب خوبی نیست.

سبز روشن و صورتی

همان‌طور که می‌دانید رنگ سبز نماد طبیعت، حیات و سرزندگی است اما جزو رنگ‌هایی است که به‌سختی با هر رنگی ست می‌شود. ترکیب رنگ صورتی و سبز برای استایل روزانه انتخاب خوبی  نبوده و واقعاً زیبا نیست؛ بنابراین اگر دوست دارید همیشه شیک باشید از این دورنگ در استایل خودتان استفاده نکنید.

بنفش و زرد

بنفش از رنگ‌هایی است که اگر آن را انتخاب کنید استایل تان متفاوت می‌شود. بنفش و زرد تضاد زیادی باهم داشته و زرد تکمیل‌کننده رنگ بنفش است. شاید ترکیب این دورنگ به نظر برخی از افراد خیلی بد نباشد اما رنگ‌های بهتری برای ست‌کردن با رنگ بنفش وجود دارد.

قرمز با بنفش، نارنجی و صورتی

رنگ قرمز می‌تواند ته‌رنگ نارنجی یا ته‌رنگ بنفش داشته باشد و این دورنگ قرمز متفاوت در کنار هم افتضاح شده و اصلاً چهره جالی نخواهند داشت! دلیل این عدم همخوانی آن است که نارنجی یک‌رنگ گرم است، درحالی‌که بنفش از دسته رنگ‌های سرد است.

منبع: دلتامگ

کدخبر: 1012839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟