کیک در طرح زیبای گل های بهاری + عکس

به گزارش رکنا، به ایده های طرح کیک تولد بهاری نیاز دارید؟ تولدتان در فصل بهار است و می خواهید طرح کیک تولد فصل بهار خود را از حالا انتخاب کنید؟ این مطلب برای خود شماست! چرا که جدیدترین مدل کیک تولد با تم بهار را برای شما گلچین کرده ایم تا از آن ها ایده بگیرید.

کیک گل و بهار

کیک های بهاری زیبا

کیک بهاری شیک

کیک گلی

کیک شیک بهاره

برای تولد با تم فصل بهار می توانید یک کیک تولد با دسر ها و تزئیناتی مانند گل ها، پرندگان، پروانه ها و برگ های سبز زیبا و رنگارنگ آماده کنید. می توانید از رنگ های شاد، سبز، آبی و صورتی برای تزئینات استفاده کنید تا کیک شما به رنگ های بهاری بیشتری نزدیک شود. همچنین می توانید از تزئینات شکلاتی، شیرینی ها و شیره های مختلف نیز برای زیبایی بیشتر کیک بهاری استفاده کنید.

کیک زیبا

کیک زرافه

کیک بهاری شیک

کیک تولد شکوفه دار

‌کیک شکوفه بهاری یکی از خوشمزه ترین و زیباترین دسرهایی است که می توانید در فصل بهار برای مهمانی ها و جشن ها تهیه کنید. این کیک با ترکیبی از طعم های مختلف، رایحه های خوشبو و ظاهری شگفت انگیز، هر کسی را شگفت زده و سیرگردان می کند.

کیک بهاری

کیک های بهاری

کیک زیبای بهاری

برای تهیه کیک شکوفه بهاری، ابتدا مواد لازم را آماده کنید. این مواد شامل آرد، شکر، تخم مرغ، وانیل، پودر کاکائو، روغن، شیر، پودر کاکائو، پودر خامه و اسفناج خرد شده می باشد. سپس مواد را به ترتیب و با دقت به یکدیگر اضافه کنید و آنها را به خوبی مخلوط کنید تا تهیه خمیر کیک را تکمیل کنید.

کیک بهاری جدید

کیک بهاری زیبا

جدیدترین کیک تولد دخترانه 1403 بهاری

سپس خمیر را در قالب کیک پز ریخته و آن را در فر می گذارید تا بپزد. بعد از پخت کیک، آن را از قالب خارج کرده و به صورت دایره ای قرار دهید. سپس با استفاده از خامه و کرم های مختلف، کیک را پوشش دهید و آن را به صورت شکوفه ای زیبا تزیین کنید.

کیک های بهاری

عکس کیک بهاری

عکس از کیک بهاره

با تزئین کیک شکوفه بهاری به این شکل، مهمانان خود را شگفت زده و سیرگردان کنید و لذت ببرید. این کیک علاوه بر ظاهر زیبا، طعمی لذیذ و خوشمزه دارد که همه را به شگفتی وا می دارد. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و موثر بوده باشد و بتوانید این دسر فوق العاده را به طرزی شگفت انگیز تهیه کنید.

منبع: سوربان

کدخبر: 1012702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟