تلکام کاپ 2017؛ بایرن مونیخ 2-0 وردربرمن؛ قهرمانی با درخشش کاپیتان مولر

در چارچوب فینال تلکام کاپ 2017، تورنمنت چهارجانبه شهر مونیخ، دو تیم بایرن مونیخ و وردربرمن به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی دو بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسید. هامس رودریگز نیز برای مونیخی ها در این بازی به میدان رفت.
بازی تا دقیقه 15 پا یا پای دنبال شد، اما بایرنی ها در همین مدت نیز زهر خودشان را ریختند و موفق شدند دروازه حریف را باز کنند. هامس رودریگز، خرید جدید مونیخی ها نیز در این بازی با چند شوت خودنمایی کرد و از آمادگی بالای خود خبر داد. برمنی ها نیز تا قبل از گل، بازی خوبی ارائه کردند، اما موفق به زدن گل اول بازی نشدند.
مونیخی ها در ادامه کار قدرت خود را به رخ حریف خود کشیدند و با زدن گل دوم کار را برای حریف یکسره کردند. دقیقه 37 مولر و بایرن شانس تمام کردن کار برمن را داشتند، اما توماس مولر نتوانست پنالتی این تیم را بدل به گل کند و بازی با نتیجه 2 بر 0 ادامه پیدا کرد و در نهایت نیز با همین نتیجه به پایان رسید. این بازی به مانند دیگر دیدار های این تورنمنت در یک نیمه 45 دقیقه ای برگزار شد.
شرح گل ها
دقیقه 13، روی حرکت رافینیا و هامس و چند پاسی که بین این دو رد و بدل شد، توماس مولر در نهایت پاس رافینیا را با پای چپ به تور دروازه حریف رساند.
دقیقه 34، خوان برنات روی پاس توماس مولر، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 282989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟