این دانشگاه بدون کنکور دانشجوی دکترا میگیرد!

به گزارش رکنا از خوزستان، نادر رکنی با اشاره به آغاز ثبت‌نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول، اظهار کرد: در راستای پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان طبق شرایط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از میان دانشجویان ممتاز کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول و سایر دانشگاه‌های معتبر، دانشجو پذیرفته می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، در رشته‌های مهندسی معماری، مهندسی برق گرایش قدرت و مهندسی عمران گرایش مهندسی و مدیریت منابع آبی، دانشجوی دکتری بدون آزمون (استعداد‌های درخشان) پذیرفته می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به شرایط پذیرش بدون آزمون عنوان کرد: داوطلبان با معدل ۱۶ دوره کارشناسی و میانگین کل ۱۷ (بدون احتساب نمره پایان نامه) در دوره کارشناسی ارشد می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

رکنی با اشاره به شرایط و نحوه ثبت‌نام، گفت: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در فراخوان پذیرش دانشجوی دکترای استعداد‌های درخشان، می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت با مراجعه به نشانی https://jsu.ac.ir/index.aspx?siteid=۱&fkeyid=&siteid=۱&pageid=۲۵۸۲ ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند.

کدخبر: 995523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟