تاکید فرماندار کارون بر تکمیل شبکه فاضلاب کارون قبل از بارندگی ها!/مخاطب این بایدها کیست؟

به گزارش رکنا از خوزستان؛ سعید کعبی در گفت‌وگوی رسانه ای اظهار کرد: مشکل آبگرفتگی در کارون و تکمیل پروژه نیمه‌تمام شبکه فاضلاب این شهرستان در اولویت است و هم اکنون به پیشرفت قابل قبولی رسیده است.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات جدی شهرستان کارون در حوزه آب و فاضلاب است که با وجود توجه ویژه دولت، همچنان نیاز به پیگیری و تلاش مضاعف دارد.

فرماندار کارون با اشاره به پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون گفت: قطعا با اتمام این طرح بزرگ، مشکل فاضلاب و آبگرفتگی‌های این ۲ شهرستان تا حد بسیاری برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: در کنار این طرح باید برای رفع اساسی مشکل آبگرفتگی کوت‌عبدالله، اقدام به تاسیس شبکه دفع آب‌های سطحی کرد.

کعبی بر هماهنگی دستگاه‌ها جهت پیشرفت پروژه‌های فاضلاب و حل مشکلات در این حوزه تاکید کرد و گفت: براساس برنامه ریزی‌ها و اولویت بندی‌ها، طرح‌های فاضلاب در مناطق مختلف این شهرستان با سرعت بیشتری اجرا خواهند شد.

وی بیان کرد: مرمت و اصلاح فاضلاب برخی از خیابان‌های شهر در دستور کار است که تا قبل از بارش‌های امسال باید به اتمام برسد؛ البته کیفیت نباید فدای تسریع در انجام طرح‌ فاضلاب شود بلکه نظارت بر اجرای طرح باید با دقت و مستمر صورت پذیرد.
گفتنی است، تکمیل شبکه فاضلاب یکی از اولویت ها و دغدغه های مهم این منطقه محسوب می شود و مشخص نیست مخاطب سخنان و بایدهای مطرح شده توسط فرماندار کارون برای اتمام طرح دقیقا کدام سازمان یا ارگان است؛ شرکت آبفا، دولت یا شهرداری؟

کدخبر: 1040563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟