انهدام باند ۳ نفره سوداگران مرگ در دزفول

به گزارش رکنا، سرهنگ روح اله یاری زاده" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وصول اخباری مبنی بر فعالیت اعضای باند ۳نفره توزیع و فروش مواد مخدر در سطح این شهرستان، موضوع بررسی صحت خبر و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از اقدامات فنی پلیسی و تسلط اطلاعاتی خود بر منطقه، موفق به شناسایی هویت و محل مخفیگاه اعضای باند مذکور شده که پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر ۳ نفر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه، مقادیری آلات استعمال و ترازوهای توزین مواد مخدر، بیان داشت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

سرهنگ یاری زاده در پایان ضمن اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مرجع قضایی، اظهار داشت: مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت توزیع کنندگان و مصرف کنندگان موادمخدر در محله های خود، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.

علی رنجکش

کدخبر: 1034717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟