برنامه های گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) تشریح شد

به گزارش رکنا از خوزستان؛ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با تسلیت ایام ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، قیام ۱۵ خرداد و شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهانش گفت: از جمله ویژگی‌های انقلاب اسلامی ما شهادت، شهادت طلبی، ایثار و مجاهدت است و به واسطه این فرهنگ خاص انقلاب ماست که دشمن به دنبال فتنه انگیزی و توطئه است.

سرهنگ پاسدار عادل  ساری افزود: قیام ۱۵ خرداد سرآغاز انقلاب بزرگ ملت ایران علیه ظلم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است و امام امت براساس اسلام ناب محمدی (ص) و معنویت با همراهی مردم عزیز انقلاب اسلامی را بنیان نهادند.

اعزام ۸۳۰۰ زائر خوزستانی به حرم مطهر امام خمینی (ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) ۸ هزار و ۳۰۰ زائر از استان خوزستان به حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام و ضمن بیعت و دیدار با مقام معظم رهبری در مراسم سی و پنجمین سالگرد عروج رهبر کبیر انقلاب اسلامی شرکت می‌کنند.

سرهنگ ساری بیان کرد: این زائران از شهر‌های مختلف استان و توسط ۱۹۸ دستگاه اتوبوس به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند که برای هر اتویوس یک راوی، یک روحانی و یک پزشک حضور دارد. همچنین برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان عنوان کرد: برای برگزاری باشکوه ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ستاد استانی به ریاست استاندار خوزستان و دبیری سپاه حضرت ولی عصر (عج) تشکیل شده است. این ستاد در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران راه اندازی شده اند و دارای کمیته‌های مختلف از جمله کمیته فرهنگی، کمیته حمل و نقل، کمیته اسکان و کمیته تعذیه می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: علاوه بر اعزام زائران به حرم نورانی حضرت امام خمینی (ره) ویژه برنامه‌های متمرکز در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

کدخبر: 1003301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟