سقوط خونین پژو 206 به دره ای در جاده ترکمن

به گزارش رکنا، یک دستگاه خودرو سواری در جاده روستای ترکمن در منطقه خجیر در شرق تهران به داخل دره سقوط کرد و راننده آن به سختی مجروح شد.

در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه ۱۲۸ و گروه امداد و نجات ۱۱ را ساعت 19:30 دقیقه شب گذشته به محل حادثه واقع درجاده ده ترکمن در شرق تهران اعزام کرد.

یدالله مددی معاون منطقه ۶ عملیات آتش نشانی تهران در این باره بیان داشت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 به هنگام حرکت به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و به داخل دره ای در مسیر جاده ده ترکمن سقوط کرد.

وی افزود: این خودرو دارای دو سرنشین مرد بود که با کمک مردم و آتش نشانان هر دو نفر که در داخل اتاقک خودرو گرفتار شده بودند، خارج شدند.

مددی در خصوص چگونگی نجات راننده خودرو، تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و قطع برق خودرو با لوازم و تجهیزات هیدرولیکی راننده گرفتار را از داخل خودرو به بیرون منتقل کرده و با توجه به آسیب دیدگی از ناحیه پا و صورت جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور منطقه در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 551179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟