بازداشت زوج شیاد که با شگردی خاص پول به جیب می زدند / تهران ایستگاه آخر زن و مرد کلاهبردار

به گزارش رکنا، سردار کارآگاه "علی ولیپور گودرزی" رئیس  پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری های سریالی از شهروندان با شگرد خرید اجناس دست دوم بوسیله رسیدساز جعلی، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، یک زن و شوهر جوان طعمه‌های خود را از سایت خرید و فروش اینترنتی شناسایی و سپس با شگرد رسیدساز جعلی اقدام به سرقت اموال با ارزش  کرده و متواری شدند.

رئیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی  استان‌های "آذربایجان شرقی"، "خراسان رضوی" و تهران  بودند، عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات علمی، هویت 2 کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کردند و پی بردند که آنها قصد دارند دست به اعمال مجرمانه دیگری بزنند.

سردار گودرزی متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده مخفیگاه متهمان را در شهرستان "مراغه" استان آذربایجان شرقی  شناسایی و در ادامه آنها توسط کارآگاهان بازداشت شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد رسیدساز جعلی اعتراف کردند.

وی  خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 998982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟