مرگ سارق مسلح در تعقیب و گریز پلیس مازندران / 4 سارق مسلح دیگر زمینگیر شدند + جزییات و فیلن

به گزارش رکنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور یک باند سارقان در حرکت در استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: با تقویت گشت‌های انتظامی و کنترل و پایش مبادی ورودی و خروجی استان، ماموران انتظامی شهرستان نور، متهمان را با یک خودروی سواری مزدا ۳ مشکی شناسایی کردند.

سردار مفخمی گفت: متهمان با مشاهده ماموران به سمت شهرستان آمل متواری شدند که با هدایت‌های عملیاتی فرماندهان انتظامی شهرستان‌های نور و آمل در تور اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس در مسیر غرب به شرق استان قرار گرفتند.

این مقام انتظامی، خاطرنشان کرد: متهمان که در حین عملیات تعقیب و گریز به سمت خودروی پلیس تیراندازی می‌کردند در محور ارتباطی بابل به قائمشهر قصد تغییر مسیر به سمت یکی از روستا‌های حومه شهرستان قائمشهر را داشتند که در عملیاتی ضربتی زمینگیر شدند.

سردارمفخمی از هلاکت یکی از این متهمان در این عملیات خبر داد و گفت: سایر متهمان این پرونده که تحت تعقیب استان‌های همجوار نیز قرار داشته اند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف یک قبضه سلاح کمری، تعدادی پلاک جعلی و سرقتی، چندین دستگاه گوشی تلفن همراه و ابزار آلات سرقت از خودروی متهمان خبر داد و افزود: این افراد ضمن اعتراف به سرقت در شهرستان بابل و سایر استان‌های کشور در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کدخبر: 995916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟