عارضه قلبی در ارتفاعات اشنویه سراغ پیرمرد آمد

به گزارش رکنا؛حمید محبوبی روز شنبه در گفت و گویی افزود: بعدازظهر امروز درخواست نیروهای اورژانس جهت دسترسی به مصدوم در ارتفاعات «شیوه بیرو» اشنویه به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

وی اضافه کرد: برای حضور درمحل ۲ تیم از نجاتگران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به کوه های اطراف اشنویه اعزام شده و پس از ۲ ساعت جستجو در ارتفاعات، نجاتگران به مصدوم دسترسی پیداکردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: مصدوم بعد از انجام CPR و اقدامات احیای قلبی و ریوی، به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

محبوبی اظهار کرد: مصدوم این حادثه مرد ۶۰ ساله بود که به همراه خانواده به کوهستان رفته و در آنجا دچار ایست قلبی شده بود.

وی همچنین در خصوص پیداکردن پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات میرآباد در جنوب آذربایجان غربی گفت: با گزارش مفقودی مرد ۷۰ ساله در صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ نجاتگران جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبق اظهارات خانواده مفقودی، این فرد دچار فراموشی بود که بعد از خروج ناگهانی از منزل دیگر مراجعه نکرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اضافه کرد: طی روز جمعه نجاتگران با جستجوی حاشیه رودخانه زاب، پوشش جنگلی روستاهای گمانی، سیونه و شلمان نتوانستند به مفقودی دسترسی پیدا کنند.

محبوبی اظهار کرد: از صبح امروز، شنبه نیز نجاتگران هلال احمر سردشت و میرآباد به همراه داوطلبان بومی در تلاش هستند تا مفقودی را پیدا کرده و به سلامت به آغوش خانواده بازگردانند ولی هنوز توفیقی حاصل نشده است.

 

 

کدخبر: 994161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟