پایان شرارت 2 شرور خطرناک در شیراز / خودروهای مردم را تخریب کردند

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالرضا ضربت در تشریح این خبر بیان داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فحاشی،  درگیری و تخریب خودرو شهروندان توسط 2 نفر اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودرو وانت پراید پلاک مخدوش با 2 سرنشین ضمن قدرت نمایی، یک سواری پراید را نیز تخریب کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: اراذل و اوباشان که هنوز در صحنه حضور داشته بودند، با مشاهده پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور و با پرتاپ شی سخت خودو پاسگاه را تخریب کردند.

سرهنگ "ضربت" با بیان اینکه ماموران انتظامی آنان را به آرامش دعوت ولی متاسفانه هیچ توجهی نکردند، گفت: متهمین اقدام به فرار کردند و پس از حدود 20 دقیقه تعقیب و گریز، ماموران انتظامی موفق شدند آنان را دستگیر و یک قبضه قمه را نیز کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهمین جرائمی از قبیل کیف قاپی، نزاع و درگیری، حمل مواد مخدر و سرقت موتورسیکلت به چشم می‌خورد، تصریح کرد: اراذل و اوباشان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کدخبر: 991430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟