رسیدگی فوق العاده به پرونده قتل آوا کوچولو به دست نامادری سنگدلش + فیلم و جزییات

به گزارش رکنا، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری به دادگاه کیفر یک ارومیه رسیدگی فوق العاده به پرونده قتل کودک خردسال (پرونده آوا قهرمانی ) را مورد تاکید قرار داد.

عتباتی گفت: با عنایت به اهمیت موضوع و حساسیت پرونده ضمن ارجاع به شعبه اول دادگاه کیفری یک رسیدگی خارج از نوبت و با نهایت دقت و لحاظ کلیه مقررات قانونی را مورد تاکید قرار داده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: این پرونده در سریعترین زمان ممکن در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان رسیدگی و پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و صدور کیفرخواست به محض وصول به محاکم رسیدگی به شعب اول دادگاه کیفری یک محول و این دادگاه وفق مقررات کار خود را آغاز کرده است.

گفتنی است؛ اواخر آذر ماه امسال آوا دختر بچه چهار ساله ارومیه‌ای بر اثر ضرب و شتم نامادری هوشیاری خود را از دست داده است و در بیمارستان فوت می‌کند. در پی این حادثه نامادری وی تفهیم اتهام و روانه زندان شده است.

بازسازی صحنه قتل

بعد از مرگ آوا نامادری او محکوم و برای بازسازی صحنه قتل به محل جنایت آورده شد.

مینا علیزاده مادر آوا قهرمانی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود نوشت که امروز 17 دی ماه نامادری دخترک 4 ساله ارومیه ای را جهت بازسازی صحنه جرم به محل زندگی وی آورده اند.

نامادری آوا

کدخبر: 967133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟