دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در دامغان و شاهرود

به گزارش رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد انتقال و جابه‌جایی مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر را با یک دستگاه خودروی سمند به شهرستان دامغان دارد، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و دستگیری فرد قاچاقچی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی به اعزام تیم‌های تخصصی و گشت‌های نامحسوس در حوزه استحفاظی اشاره و اضافه کرد: طی گشت‌زنی هدفمند، خودروی موردنظر توسط مأموران شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت، در فرصتی مناسب با انجام عملیات ضربتی خودرو توقیف و راننده آن برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از بازرسی دقیق خودرو و کشف یک کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در داخل یک بطری که به‌صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود خبر داد و تصریح کرد: پرونده تشکیل و همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

جاساز تریاک در رختخواب راننده اتوبوس

موقوفه‌ای همچنین از کشف تریاک از یک دستگاه اتوبوس در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: مأموران انتظامی ایستگاه شهید نوری این شهرستان، حین اجرای کنترل محور به یک دستگاه اتوبوس که از زابل به سمت یکی از استان‌های شمالی کشور در تردد بود، مشکوک شدند و اقدام به متوقف کردن خودرو کردند.

وی افزود: پس از بازرسی دقیق و هدفمند اتوبوس، مأموران از داخل تشک و بالشت محل خواب راننده بسته‌های جاساز شده تریاک را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان مقدار مواد کشف‌شده را سه کیلوگرم اعلام و خاطرنشان کرد: در این راستا ۲ متهم بازداشت و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه برخورد پلیس با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مستمر و قاطعانه خواهد بود، از شهروندان درخواست کرد تا هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت‌های مجرمانه را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار مأموران پلیس قرار دهند.

کدخبر: 891349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟